Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5121 til 5140 af 181598
-
re/om eksamen
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og har været oppe i alle skr. og 2 mundtlige eksaminer. mit spgm er: hvis man er utilfreds med sine karakterer i de mundtlige eller skriftlige, når man får dem d. 15/16, kan man så tage dem om inden sommerferien ? Og hvordan foregår det?? -
Rettelse af engelsk oplæg til eksamen på fredag.
ForumindlægHej. Ville høre om der var en der ville rette mit engelsk oplæg til eksamen på fredag? Der må meget gerne blive tilføjet nogle sværere ord og formuleringen hvis der kan findes dette. Det har jeg fået at vide vil give nogle +'er. Ellers skal det generelt bare rettes så det er 100% korrekt enge... -
HASTER RIGTIG MEGET! I'm desperat.. HJÆLP til mat eksamen på fredag :-(
ForumindlægHeeeej venner.. Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her på fredag, det er på 10 klasses niveau.. Ville høre; har I nogle noter fra 10 klasse matematik? SÅ MÅ I MEGET gerne sende dem i en besked eller skrive privatbesked til mig og få min mail .. Ps: hvad SKAL man kunne til en 1... -
eksamen mat b -24.05.2013 opg. 10
ForumindlægHej sidder med en aflevering i dette årseksamenssæt i mat b fra d. 24.5.2013. Jeg har dog problemer med opgave 10. http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524... -
00 i matematik?
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på C niveau, så dvs. jeg skal ikke have matematik resten af 2. og 3. g. Så mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 7 i dansk og... -
matematik aflevering
ForumindlægI need help har en matematik aflevering som jeg ikke helt forstår og den skal aflever om 4 timer. jeg har det svært med forstår den, det ku være rart nogen der gider og forklar hvordan man laver det. -
Jeg har en hhx matematik eksamen på c og er igang med en fuld hf nu..
ForumindlægMit spørgsmål er om jeg behøves at tage matematik på hf hvis jeg allerede har det på hhx.. Kan de sammensættes? -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej Jeg vil gerne øve mig lidt til min Mundtlig matematik eksam Har I nogle øvelser som jeg kan øve mig til ??? -
Vudering af eksamen
ForumindlægHej studieportalen Jeg var som mange andre oppe i skriftligt dansk eksamen idag. Da der var sket en fejl, gik der 50 minutter før jeg fik det relevante materiale og kunne begynde. Jeg følte mig derfor helt stresset og føler jeg fik klokket op i det. Er der evt. en dansk lære som har læst til ... -
læsetest - eksamen
ForumindlægHejj alle, Jeg skal snart op til læsetest eksamen, og ville spørge om det er snyd at bruge ctrl+F til at finde ord hurtigere og nemmere?? Må man gerne det eller ikke? Mange tak:) -
Mat a
ForumindlægPunkterne A(2,3) , B(12,4) og C(3,6) danner en trekant ABC En ret linje l går gennem punktet B har parameterfremstillingen. x=12+t y=4+t*-5 Bestem koordinaterne for de punkter p på linjen l, for hvilke areal af trekanten APC bliver 17 Nogen der kan hjælpe??? -
Eksamensstil A
ForumindlægHej allesammen. Hvis nogen har lyst, må I meget gerne se på mit essay og sige hvad I synes. Mvh. Katrine -
Skr. Eksamen HF Mat C - 31.05.2013 - Opg. 6
ForumindlægHej Jeg har været til skriftlig eksamen i går, og jeg vil i den anledning høre om jeg har regnet en opgave forkert ud, fordi jeg er meget usikker på opgaven er løst rigtigt. -
Opgaver til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde gamle 1 times sæt på nettet? Det er matematik B, jeg leder efter. Tak på forhånd :) -
Dansk eksamen
ForumindlægHej. ville lige høre om der nogen der muligvis har været oppe i dansk eksamen, som der kan fortælle lidt om, hvordan ens fremlæggelse skal foregå? -
Mundtlig eksamen???
Forumindlæghej!!er der nogen herind, der ved hvordan en almindelig mundtlig eksamen i matematik forgår??min lære på htx fortalta os, at der er en problembehandling, som vi skal fremlægge "forklare" i 5 min. og så har de "cencoren og læren" 10 min til at stille spørgesmål...men jeg er så ... -
Snart eksamen , Hvordan skal der forberedes?
ForumindlægHeej Som de fleste ved, er der fysik skr. A - niveau næste uge... Problemet er lidt at jeg ikk ved, hvad jeg skal læse ? synes altid at c-opgaverne er nogle, hvor man skal antage en masse og sætte forskellige formler sammen. Der er ikk rigtig nogen skabeloner som fx i dansk og matematik, som man ... -
Betydningen af a og b i ligningen y=ba^x
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder og skal til mundtlig matematik C eksamen her snart, og har således fået stillet en række spørgsmål ( 12 ) hvor i jeg skal kunne bevise dem. Et af spørgsmålene lyder sådan her: Fortæl om kapitalfremskrivning og om betydningen af a og b i ligningen y=ba^x. ... -
Hjælp til matB eksamen søges nær Ringkøbing
ForumindlægHjælp søges til mundtlig og skriftlig eksamen i matematik på B-niveau. Jeg går i 2.g på Ringkøbing Gymnasium og skal afslutte matematik til sommer. Det er dog ikke sikkert, at jeg skal op både mundtligt og skriftligt, men det ville være rart, at have en der kunne hjælpe i baghånden. Jeg er se... -
Eksempel til engelsk eksamen
ForumindlægHej! For første gang skal jeg op i engelsk skriftlig.. Min lære er noget bagud, så vi har aldrig sådan rigtig lært, hvad man laver til en engelsk eksamen. Er der nogen, der sidder med et eksempel herinde, eller kan finde det for mig i google (er ikke den bedste google-søger), så vil jeg være vi...
