Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5161 til 5180 af 181598
-
Eksamen Regler.
ForumindlægKlre studieportalens bruger. - Jeg står og skal til FSA eksame imorgen i Matematik. Jeg har taget nogle kopier af nogle gamle noter jeg har liggende. Er dette lovligt at medbringe? Det er jo mine egne noter bare kopieret. * Grund til jeg tog kopi af de var kryllede. -
mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan fuck kan det være, at lærerne kræver at man skal kunnne ALT i hovedet til den mundtlige eksamen i matematik? Alle formler, alt! Fuck det her lortesamfund.. -
Matematik....Vektor
ForumindlægHej, kan nogen hjælpe mig med denne opgave?I et koordinatsysten er givet vektoren a = (2,-3). Om vektor b oplyses, at a*b=4 og a*b= -19Bestem koordinatsættet for b ?Opgaven er fra eksamensopgaver i matematik,matematisk linje 1 årigt forløb til a niv...Håber nogen kan hjælpe... Tak! :) -
Matematik ligninger - HJÆLP!!
ForumindlægHvordan løser jeg en ligning, hvor man ikke må gange parenteserne ud?? Opgaven lyder: "Løs hver af de flg. ligninger (uden at gange parenteserne ud): a. (3x-2) * (20-5x) = 0 Håber meget, I kan hjælpe. På forhånd tak! :) -
FSA eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til geografi eksamen, næste uge. Har i nogle gode råd til mig omkring hvad jeg skal læse om? Bare gode råd generelt... -
Matematik, problemregning
ForumindlægHej alle:) har I nogle gode råd til hvordan man kan blive bedre til problemregning i matematik? Og kender I nogle gratis hjemmesider, som kan hjælpe én med at blive bedre til matematik? Håber at I kan hjælpe, forsæt en god dag:) -
eksamen - matB
ForumindlægHejsa. Jeg er meget i tvivl om hvordan MatB mundtlig eksamen kommer til at foregå. Jeg har hørt en del teorier, men alle sammen har været forskellige. så håber på lidt afklaring inden tirsdag hvor jeg skal op -
Matematik opgaver
ForumindlægEr der nogen, der vil være søde at hjælpe med opgaverne:1. Gør rede for, at cirklen (x+109)^2+(y-413)^2 har netop to fælles punkter.2. Gør rede for, at cirkelbuen, der starter i A (1,0), går gennem B(5,4) og ender i C(9,0), er graf for en funktion f med forskriften f(x)= kvadratroden af -9+10x-x ... -
eksamens bevis
ForumindlægHej Hvis i skulle lave et bevise inden for talteori, hvilket skulle det så være? hvis der er tale om MAT A, og man har ca. 5-10 min til det? -
eksamens spørgsmål!!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig eksamen på fredag, det 10.klasse niveau mit emne er om astronomi, og i emnet har jeg Rumfang.masse,massefylde,10er potens, og km,m i 3 o.s.v og funktioner,statistik, boksplot, con,sin.tang, og noget om lysetshastighed, og overflade areal og 2gradsligninger mit sp... -
Teknikfag A
ForumindlægHej Har i nogen gode råd og hjælp til teknikfag mundtlige prøve? Gerne hvis i ogsp vil vise jeres præsentation fra eksamen Tak på forhånd -
matematik regler
ForumindlægHejsa. Jeg har matematik på C niveau og har siddet og søgt efter nogle papirer hvor der står nogle matematik regler. Det vil sige f.eks eksempler på hvordan man regner en brøk gange brøk, løse en ligning osv osv. Det kunne bare være super fedt at have det stillet flot op, så når man skal til eksa... -
MAT eksamen
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik fredag d. 13 og lige det spørgsmål jeg frygter er spørgsmål 13 om det gyldne snit. Jeg er hel vild nervøs, det er jo fredag d. 13 ! Synes I jeg skal tage det helt roligt, eller synes I også at det er mega træls? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig biologi på højniveau om nogle dage. Tænkte på om nogle af jer havde nogle omfattende noter jeg evt. kunne kigge bruge. På forhånd tak. -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
Matematik i Måneby
ForumindlægNogen som der ved hvordan, man kan skagge matematik i måneby gratis, eller har downloade link til den?? -
Eksponentielle eksam
Forumindlægy=b*a^x fortæller b endelig b = startværdi /fortæller hvor grafen skærer y-aksen når x = 0 er y =b hvad mener de med dette mener de at y er nul -
Kortfilm til eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg har trukket kortfilm til at gå op til eksamen med. Er der nogle der har en kortfilm, som der handler om et dårligt familieforhold eller vold? -
matematik c.
ForumindlægJeg mangler en formelsamling, som jeg kan bruge til matematik c-niveau. Nogen der ved om det kan downloades gratis et sted? -
Skriftlig karakterer
ForumindlægEr der nogle som har fået sin skriftlige karakterer i dansk ?
