Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5261 til 5280 af 181598
-
dansk Eksamen
ForumindlægHej Jeg har snart min Dask mundligt Eksamen men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det :( (P.S. Jeg er tysker) tak på forhånd MVH. Robin -
Matematik hjælp tilbydes
ForumindlægMatematik hjælp tilbydes: Jeg underviser i matematik på folkeskole samt 1.g og 2.g niveau. Går selv i 3.g, er 19år gammel og får gode karaktere. Jeg bor i Gladsaxe, så du skal helt bo i nærheden. Skriv og spørg gerne :) Hilsen Freja -
Mundtlig Matematik
ForumindlægJeg går i 10. klasse, og for 2 uger siden fik vi udleveret et tilmeldingsblanket som vi måtte udfylde med hensyn til mundtlig og skriftlig eksamener. Derfor valgte jeg ikke at sætte kryds ved (mundtlig matematik). Er det frivilligt/valgfrit at man ikke SKAL op til mundtlig matematik. Skolelederen... -
TYSK EKSAMEN
ForumindlægHej!Jeg skal op i tysk til eksamen(A-niveau). Kommer man op i en kendt eller ukendt tekst, når man har det på højt-niveau? -
Eksamen.. Help
ForumindlægHeysa.. jeg håber der er nogle friske folk, der lige vil hjælpe mig. Nu er det sådan at jeg skal op i engelsk skriftlig, så jeg søger flest mulige opgaver om disse tekster: Shopping for one, the strong man, i read the news today, sunday in the park, say yes, why honey, og my sons on death Row. Så... -
Er hhx for meget matematik
ForumindlægHej, Jeg er en pige på 15 år, der snart skal vælge, hvilken ungdomsuddannelse jeg gerne vil starte på. I den forbindelse har jeg været på brobygning på både STX og HHX for at få en bedre idé om, hvad de forskellige uddannelser indeholder. Jeg oplevede, at STX føltes lidt for folkeskole-agtigt f... -
Matematik bliver reduceret til et "tast ind på lommeregneren"-fag?
ForumindlægJeg har matematik B under den nye reform. Vi har lige haft om chi^2-test, og det, der undrede mig en del, var hvor let og elefant bogen sprang over selve chi^2-testen. Vi lærte kun, hvordan Q beregnes, men ikke hovrdan selve chi^2-testen udføres. Dette skulle nemlig gøres på lommeregneren. Da v... -
SSO-skrivning i matematik på computeren??
ForumindlægHej tænkte på om der er nogen der kender et matematik program man kan downloade til word så det bliver nemmere at skrive større skriftlig opgave ind på computeren...?? Ville være skønt med lidt hjælp:) -
Reel eksamen?
ForumindlægHey folk. Er det muligt at komme op i eksamen i et fag man har dumpet, for anden gang? Jeg tror det kaldes for reel eksamen. Jeg går på GSK og har eksamen i kemi imorgen, jeg er skide nervøs for om jeg overhovedet kommer til at bestå :( Der er nemlig mange der er LIGE bestået :( Jeg skal nemlig ... -
MATEMATIK - har brug for hjælp!
ForumindlægI en trekant ABC gælder at vinkel A= 35(grader), b= 5, c= 6 Tegn en skitse og beregn trekantens resterende sider og vinkler? How do i do that? (: -
Generelt Matematik
ForumindlægHej, jeg skal snart til mundlig prøve. Jeg har fået en del spørgsmål. En af dem lyder sådan: Funktioner Forklar om definitionsmængde og værdimængde for funktioner. Redegør for monotoniforhold og ekstrema for funktioner. Tag gerne udgangspunkt i eksempler efter eget valg. Har i nogle links elle... -
HJÆLP REDUCERING (a+2b)^2 - (a+2b)(a+b)
ForumindlægHej Hvordan reducerer man følgende udtryk: (a+2b)^2 - (a+2b)(a+b) Gerne med forklaring -
hjælp til matematik opgaver..
ForumindlægJeg er sku lidt i tvivl med opgaverne her.. OPGAVE 1 I en pose ligger der 15 kugler. På tilfældigvis udvælges 2 kugler fra posen. a) Gør rede for, at dette kan gøres på 105 forskellige måder. I posen er der 8 røde kugler og 7 grønne kugler. b) Bestem sandsynligheden for, at de 2 kug... -
Matematik på medicinstudiet?
ForumindlægFår man brug for en TI-89 på medicinstudiet? -
Den mundtligt AT-eksamen engelsk A, spansk A - Vil gerne be' om hjælp til metoder
ForumindlægJeg går i 2g, og skal op til årsprøve i AT-eksamen i morgen. Jeg har spansk A og engelsk A - to humaniora som vi godt måtte tage i år Jeg har om "Immigration fra Mexico til USA" Jeg er bare ikke helt klar over hvilke metoder jeg skal forklare om, da det eneste jeg umiddelbart kan sige e... -
Hvor meget fysik i matematik?
ForumindlægJeg lyttede til en meget populær fysiker fra USA, og han talte lidt om moderne matematik, og sagde, at traditionelt set, så var det matematikerne der blev opfattet som "naturvidenskabens filosoffer", men tingene har ændret sig lidt og det er fysikerne der nu indtræder som de ubestrideli... -
Dansk Eksamen
ForumindlægJeg skal her til sommer til mundligt eksamen i dansk. Jeg har i dag trukket overemnet "Drømme". Jeg skal så finde en tekst som handler om drømme eller bare en tekst hvor der indgår en drøm. Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde nogle. Kender I en historie om en drøm eller ligene? Je... -
Dumpe eksamen
ForumindlægJeg ved godt at mange af jer måske ikke kender til svaret, men hvor mange chancer er det man har på lærerseminariet i de 4 år hvis man dumper. Jeg dumpede forleden dag i matematik. -
Matematik tutor
ForumindlægHej læser Findes der en instans af en art, der tilbyder tutorer til hjælp med matematik? Bøvler med en masse matematik for tiden og er kommet bagud. Mvh -
EKSAMEN :S !!
ForumindlægHey St .Ville lige hører om folk ikke vil hjælpe mig sidste gang :Det drejer sig om eksamen, har i nogen tips & tricks til følgende eksamner: 1. Retstavning ( Diktat )2. Matmatik ( gerne noter osv )3. Dansk skriftlig fremstilling (Tips & tricks4.Fysik/kemi & biologi ( multichoice )Og nogen der h...
