Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5361 til 5380 af 181598
-
Haster - En matematik oopgave
ForumindlægHjælp skal afleverer opgaven imorgen....Please Du skal antage, at en flyvemaskine ved en flyveopvisning bevæger sig i et bestemt mønster, så højden målt i fod over jorden er bestemt ved: f(x)=520sin(0,02x)+700, hvor x er tiden i sekunder. Det oplyses, at 100 fod svarer til ca. 30,5m. a) b... -
Eksamen 2009
Forumindlæghej, er det nogen der har eksam oplagen for 2009 eller ved hvordan den ser ud og hvad den indholder? -
skriftlig kemi
Forumindlægnår der i en opgave står kan reaktionen forløbe ved 25 grader hvad er det så jeg skal kigge efter -
websites med hjælp til matematik
ForumindlægJeg skal snart til prøve i matematik, og jeg krummer tær bare ved tanken. Jeg får som regel 7 eller 10 i matematik, men jeg føler mig usikker hver gang vi har matematik! Hvis i har nogen (helst nogle) gode links, ville jeg blive meget glad, hvis i gad at dele dem med mig :-) -
Hjælp til statistik eksamen
ForumindlægJeg skal op til reeksamen i statistik om to ugers tid. Det er i faget udvidet statistik. Og det er i økonomisk perspektiv. (Hvis man er skarp til faget, så vil man også kunne det vi laver i økonomisk sammenhæng) Jeg har svært ved at forstå hvornår man skal bruge de forskellige test, udregninge... -
Læreplads - eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen her snart, er der nogen af jer, der har arbejdet med teksten læreplads? hvis nogen af jer, som har det vil i så ikke være søde og sende den? -
Eksame i Mat C på Mandag.
ForumindlægSå er der snart eksame i matematik C (på mandag) nogle der har nogle virkelig gode notater. -
Spørgsmål om eksamen
ForumindlægHej, er der nogle, som ved, om der det et krav, at man printer de kilder ud, som man bruger, og giver dem til lærer og censor, når man er til eksamen? Eller er det ikke som sådan direkte et krav? Og hvor finder man bekendtgørelserne for fagene på STX, som lærerne bedømmer en ud fra til eksamen? -
Matematik afleverings hjælp?
ForumindlægJeg tænkte, om der var nogen der måske kunne hjælpe mig ved at foreklare mig hvad disse ligninger (eller rettere sagt formler) Betyder i det billede jeg har vedhæfted? Jeg kan simpelthen ikke finde det i min bog. Det har noget med sandsynlighed at gøre, men jeg kan bare ikke finde det i min matem... -
ENGELSK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen i morgen, men jeg kan høre og se at der allerede er mange der har været oppe? Det synes jeg lyder lidt underligt, da jeg også har det på A niveau. Er der nogen af jer som ved om det er den sammen opgave, jeg skal op til i morgen? Vores lærer vidste det ikke helt.... -
Eksamen i Religion
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål til eksamen i religion, for vi har ikke rigtig fået at vide hvordan den foregår. Vi har haft om buddhisme, jødedommen, kristendommen, naturtro og islam. Vi kører på ny reform, hvis nogen er i tvivl. 1. Er der nogen der kan give mig et eksempel på hvad der står på de p... -
Matematik B
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen på torsdag (HF) i matematik B. Hvad er det jeg skal kunne for at få en god karakter. OVER 7. Jeg ved ikke hvad jeg skal læse til. Skal jeg bare kunne alt om differentilalregning, integral osv. alt det vi har lært. Jeg er meget nervøs. Kan jeg få 12 som sidste år i matema... -
Historie eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige været oppe og trække temaet: Den engelske imperialisme og jeg vil høre om der er nogen der har nogle bud på hvad der gerne skal indegå i en sådan mundtlig eksamen på forhånd tak Gunnar -
Hvordan er mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart til eksamen og er lidt nervøs. Nogle der ved hvordan det kommer til at være? Altså er det mening man skal lave det hele på skolen og derefter fremlægge eller får man også tid derhjemme? -
dansk eksamen
ForumindlægEr der ikke nogen, som kan give mig en billedanalysemodel. Jeg skal op til dansk. Please. -
Matematik i SRP
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP i fagene matematik A og design og arkitektur C. Jeg er derfor på udkig efter noget matematik, som jeg kan anvende til opgaven. Er der nogen der har erfaringer eller gode ideer til noget matematik, som jeg kan koble til arkitektur i min opgave? -
Engelsk eksammen
ForumindlægHey... Er der nogle der kan fortælle mig hvordan den skriftlige del af engelsk eksamen foregår?Hvor mange timer får man til at skrive stil?Må man bruge computer...?Jeg gruer virkelige for eksamen :hilsen en 1.g'er -
Eksamen - hvad forlanges der?
ForumindlægHey!Jeg har længe gået og frygtet min sidste eksamen, fysik. Jeg skal forsvare et 9tal, hvilket jeg på ingen måde kunne forestille mig, at jeg ville kunne gøre. Men da jeg så kiggede på pensum, så opdagede jeg, at det kun var på 125 sider. Og de ting der var opgivet under f.eks. Bevarelsessætning... -
Matematik ligning
ForumindlægHey gutter og gutinder, Jeg har lige en lille matematik opgave, som jeg godt kunne bruge hjælp til, da jeg ikke er helt sikker på hvordan man løser den. Regnestykket hedder: (a + b) * (a + b) - 6b(a + b) - Det lille stjernetegn * betyder selvfølgelig gange. På forhånd tak! -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHar fået et spørgsmål til mundtlig eksamen i bio A-niveau, som hedder: Gennemgå kvælstofkredsløbet og forklar konsekvenserne af landbrugets omfattende brug af gødning. Er der tale om et overforbrug?
