Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 5521 til 5540 af 25374
-
Klage
ForumindlægHvor tit får man medhold i sin klage??? -
Studentervogn haster...
ForumindlægHej.. Min klasse på Frederiksberg Gymnasium 3x, bliver studenter til sommer 2008, vi har brug for en studentervogn, er der nogen der kender et godt sted hvor man kan få en god tilbud til studenterkørsel?? skriv til mig tak :) -
"i will never know why" By Susan Klebold
ForumindlægHey. Er der nogen der har læst "essayet" som Susan Klebold har skrevet (I Will Never Know Why) Og kan fortælle mig hvad den handler om? :-) -
lejekontrakter?
Forumindlægskal begge parter underskrive en lejekontrakt, eller er det nok, at den der ejer huset, skriver under på lejekontrakten hvis den anden har samtykket til at udleje? ? -
Billedsprog
ForumindlægHvad er forskellen på: metaforer, sammenligning, besjæling og personifikation? -
ubestemte,akkusativ
Forumindlægkan i ikk finde nogle sætninger til mig........der skal være ein,eine,ein................i er søde hvis i hjælper mig -
Homer
Forumindlæger der nogen der kan svare mig på dette spørgsmål: Hvorfra mener digteren (Homer), at han henter sin inspiration? Hvordan vil du beskrive en moderne opfattelse af inspiration? -
ad eller af
ForumindlægHedder det grine "AD" folk, eller grine "AF" folk? -
Hvad betyder sætningen?
ForumindlægHej! Jeg har en sætning som jeg ikke forstår "Zwischendurch war er ein armer alter Mann, der nicht einmal allein den Weg zum Klo schaffte, aber wenn er brullte, war er stark" Mange tak på forhånd! -
Kvinderettigheder
ForumindlægHej, jeg skal skrive noget om kvindernes rolle omkring år 1886 men har rigtig svært ved at finde noget. Nogen der har nogle forslag? -
Julebær???
ForumindlægHer den anden dag sad jeg sammen med en af mine veninder, vores samtale faldt på julen og hvilke traditioner man jo hver især har:) Her siger min veninde så, "Det bedste ved julen er krejebær!". Jeg begynder at grine, da jeg ALDRIG har hørt det ord før. Her starter min og minvenindes di... -
Lidt engelsk hjælp ..
ForumindlægDa engelsk ikke ligefrem er mit stærke, vil jeg gerne be'om , hvis der nogle havde lyst til at hjælpe mig med at forstå dette link. Jeg vil helst gerne have det mest mulige med, ved det er noget med rap m.m, men tror desværre at jeg ikke forstår det hele.. Men linket er herunder; www.npr.org... -
Hvilken datid?
ForumindlægGod aften :) Er ved at indsætte datider i nogle spanske sætninger, men er meget i tvivl om to af sætningerne: 1. Miguel (llegar) al hospital y el médico lo (exarminar) 2. Miguel (hablar) de su madre y (describir) sus sintomas. Er meget i tvivl om verberne i parantes skal være imperfektum eller... -
Darwin historieopgave 2.g
ForumindlægHej alle kloge mennesker :) Jeg er ved at skrive historieopgave. Jeg skal skrive om Darwin og sammenfatte offentliggørelsen af hans teorier med imperialismen og industrialiseringen. Jeg ville høre om nogen af jer vidste en masse om imperialismen, Darwin eller industrialiseringen samt sammenhængen... -
SU.. Hvor mange..???
Forumindlæghejsa,jeg starter pædagog udd. i februar 2010. jeg så min SU om min oplysninger.det viser at,udeboede,SU BRUTTO:5384 KR /SKAT:527KR/SU NETTO:4857KR Jeg synes at det mener at jeg få 4857kr i hver måned,ikke? MEN jeg fik en forskudsopgørelse fra SKAT idag. der viser at SAMLETFORSKULDSSKAT EFTER GRØ... -
Gået i stå :(
ForumindlægJeg er ved at analysere billedet : Venus' fødsel og er gået totalt i stå. Jeg kan ikke finde ud af hvad vestenvinden skal repræsentere eller hvad kvinden til højre skal :( Arg, nogen der har nogle gode input? Så i fantastiske. -
hypotagmer og paratagmer!
ForumindlægHvad er hypotagmer og paratagmer!? Hvad bruges de til og hvordan kan de kendes? -
Fortæller
ForumindlægJeg sidder her med en tekst.... Kan du høre hende synge... "hun var ti år gammel da hu skiftede skole igen ...." Jeg ville sige at det er en en tredjepersons fortæller, men er lidt lidt tvivl om den er skjult eller åbenlys.... En enkelt gang er der indresyn hos en anden, men ellers ... -
Nelson mandela
Forumindlægdet her er nok et dumt spørgsmål men er nelson mandela død ? og hvis han er det hvornår døde han ? -
Profitmaksimering
ForumindlægHar lige et spørgsmål omkring profitmaksimering. Lad os antage at vi har en ballonsælger som står foran bonbonland, han har en efterspørgselsfunktion som lyder: Q = 5000 * P^-1,4 Det er nemt nok at maksimere, hvis man antager han er monopolist da der ik er andre ballonsælgere i nærheden. Nu r...
