Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5601 til 5620 af 176851
-
Begreber/råd til engelsk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til engelsk eksamen herom 2 dage. Jeg tænkte på om der var nogle der kunne give nogle gode råd og nogle gode begreber som man kunne bruge til mundtlig eksamen,, Tak tak:) -
Noter til Virksomhedsøkonomi A
ForumindlægHej, Er der nogle der står inde med nogle noter til VØ Niveau A? Jeg er skide elendig til VØ, og er bange for at jeg ikke er god nok til eksamen. Derfor har jeg virkelig brug for nogle noter til hvert kapitel og gerne hvert underkapitel. Noterne må gerne være forholdsvis pædagogiske. Hvis der e... -
eksamens opg- hjælp!
Forumindlægheysa, der er en eksamens opgave som jeg ikke forstår, kan i hjælpe? OPGAVE 3 (13 point) Lad kurven C være givet ved parameterfremstillingen r(t) = (ln(t + 1); t); 0 ≤ t ≤ 2; og lad vektorfeltet V være givet ved forskriften V(x; y) = ( yexy^(xy) 2y + xexy^(xy) ) (... -
Eksamen-differentialligninger
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen og er gået i stå, da der er et udtryk jeg ikke kan finde ud af at trykke ind på min lommeregner TI-89 Jeg har differentialligningen V' = - U = - a* kvadratroden af V Vi vælger at løse den vha cas værktøj vi antager at konstanten a = 0,05 liter per sekund og a... -
Hjælp, skal til eksamen i morgen :/
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og er lidt i tidsnød. Tænkte at der måske var en som havde dispositioner til nogle af de her emner: 1. Magnetisme 2. Elektromagnetisme 3. Induktion 4. Vekselstrøm 5. Transformation 6. Atomteori 7. Ioniserende stråling 8. Syre og base 9. Salte 10. Stof... -
Eksamens opgave omkring lagkagehuset.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har lavet en eksamens opgave omkring lagkage huset i fagene Virksomhedsøkonomi og Afsætning (A)? Den var vist brugt til eksamen i 2015, og vil gerne bruge den til noget inspiration til min SRP. På forhånd tak! -
a
Forumindlæga -
HASTER!! Mundtlig biologieksamen A
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd -
Eksamen. Fra et emne til et andet.
ForumindlægHej :) Jeg sidder her og forberede mig til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til nogle dispositioner. Jeg skal have lavet en overgang fra en kvalitativ analyse til et solcellekraftværk, en overgang fra spændingsrækken til et solcellekraftværk og en overgang fra syre og baser, f... -
Integral regning A-niveau.
ForumindlægHej alle.. Jeg har en slags fremlæggelse imorgen i matematik.. jeg skal fremføre Integral regning og mit "emne" lyder således. 4. Integralregning. Giv en redegørelse for udvalgte sætninger og regneregler for det bestemte integral. Integration ved substitution skal indgå. Vi øver eksam... -
Gode råd til matematik eksamen?
ForumindlægHej! Er der nogle, der kan komme med nogle gode råd til hvordan man skal starte sin matematik a eksamen? Skal man starte med at bevise eller hvordan? -
Facit til eksamens prøve.
ForumindlægJeg skal som selvstuderende op til skriftlige Engelsk B, om en uges tid. Jeg har skaffet mig 9 eksamenssæt fra 2014-2017 jeg har tænkt mig at lave . Mit spørgsmål går på, om der findes nogle gode facit ark et sted. Mvh. -
Skrift uddannelse
ForumindlægHej Jeg ivil spørger om , hvad man gøre hvis man har fundet ud af at man gerne vil skifte uddannelse på univeristet, når man ikke vil være på den uddannelse man allerede er på. Mvh Nalle -
Hjælp til at forstå og forklare en formel i fysik/kemi
ForumindlægHej. Er der en, der kan hjælpe med at forklare mig, hvordan jeg skal forstå den vedhæftede formel? Jeg skal bruge den i fysik/kemi delen til en fællesfaglig naturfagsprøve i 9. klasse, hvor jeg skal fortælle om fermentering. Jeg har ikke tal på, hvor mange lærere vi har haft i naturfag, og fler... -
Hjælp til Mat A - Mundtlig
ForumindlægHej, søger en der kan hjælpe mig med I alt 15 mundtlige delopgaver. Jeg giver en god løn, det eneste du skal er at løse spørgsmålene i "hånden" så man kan se hvordan de er løst. Det burde max tage et par timer hvis du er en haj til det! Grunden er at jeg har fuldtidsarbejde, og snar... -
Tips til Mundlig eksamen i 9
ForumindlægEr der nogen der har nogle tip til mundlig eksamen i Dansk. Skal op på mandag og er meget nervøs. Vil gå efter et 7 tal. -
Matematik B eksamen
Forumindlæghvad kan man forvente i den uden hjælpemidler?? hvilke formler skal man kunne huske i hovedet? -
B-niveau eksamen
ForumindlægHej folkens... :) Jeg skal op kemi B-niveau på mandag... Og er ret i tvivl om hvordan eksamenen forløber, og hvor meget man kan nå inde i forberedelse? Nogen der før har været oppe i kemi, som kan hjælp mig med dette? På forhånd tak :D -
Un weekend a Paris
ForumindlægDet er både en skriflig opgave, og en mundtlig opgave, som jeg skal lave. Her kommer spørgmålene, som skal besvares. Den skriftlige opgave Decrivez l'endroit préféré pendant votre visite touristique de paris. Déscription de votre chambre a l'hotel. Vous voulez partager votre e... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til min mundtlige samfundsfag eksamen her på mandag, jeg er ikke 100% sikker på om det er prøveform A eller prøveform B. Men jeg ved bare at jeg går ind på mandag, får et spørgsmål. Og så har jeg 40 minutter til at forberede mit svar, og så 20 minutters fremlæggelse. Det meste af vo...
