Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5681 til 5700 af 176851
-
Spansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har brug for at dette bliver rettet da jeg skal til eksamen imorgen: El texto trata de Juan Pedro Gómez Ortiz. Juan es un hombre que tiene treinta y tres años, ha nacido en Holguin que es un pequeño pueblo. Juan se graduó en ingeniería mecánica... -
eksamen :S:S
Forumindlæghej jeg er så "heldig" at jeg skal til eksamen i engelsk:p og jeg er i særiøse problemer hva angår noter, som jeg ikk har nogen af. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde rundt i nogle af følgende tekster?? place:D- Champagne Flight- A Fable- The man who loved Flowers- Mr. Kleinm... -
Er der nogle Kemi genier til stede? Har brug for noget hjælp! (HASTER)
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til at forstå noget der måske er simpelt til dem der er gode til kemi (hvilket jeg ikke er desværre). Men hvad er forholdet mellem xantin og koffein? Hvad er helt præcis xantin, og hvordan kan jeg se det i koffein? Tusind tak allesammen! -
Kemi 22. maj 2014 opgave 4c
ForumindlægDer afvejes 10,067 g tunfisk som forbehandles. Kviksølv ionerne fra behandlingen overføres i 100 ml målekolbe, der fyldes med vand. Der benyttes 25 ml af opløsningen. Absorbansen er målt til 0,036. Opgave: Beregn af kviksølv i tunfisken. Angiv resultatet i ug kviksølv/pr. gram fiskekød. Komment... -
Kortfilm eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej mennesker! :-D Nogler der ved hvad genren er i "life is a bitch?" Jeg kan ikke finde det nogle steder! :( -
Hjælp! Mundtlig fysik eksamen.
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig fysik/kemi eksamen i morgen. Jeg har emnerne syrer/baser, magnetisme/elektromagnetisme, radioaktivitet, alkohol og atomteori. Er der nogle der ved hvad der er godt at sige til hvert emne? // -
SO eksamen, 1G, HTX
ForumindlægHej. Jeg har fået opgaven, at skrive en SO-prøvemappe til en lille mundtlig eksamen i mit første gymnasie år. Jeg forstår bare ikke helt præcist hvad den går ud på og skal indholde. Jeg har selvfølgeligt spurgt min lærer, men det eneste svar jeg får, er at læse papiret igennem 10 gange. Jeg f... -
Udregning a studenter gennemsnittet
ForumindlægHey...Jeg er som mange andre igang med min studentereksamen, og bliver FORHÅBENTLIG færdig til sommer. Men netop forhåbentligt det er det som jeg har svært ved..Jeg har problmer med at finde ud af om jeg består min studentereksamen..Jeg har en årskarakter på 7,5 og lige nu (før mine eksamner en e... -
Biologi A stx 2012
ForumindlægHej Jeg skal op i biolgi skriftlig på onsdag, og er igang med at forberede mig. Er der nogle af dem, der var oppe den 1. juni og synes det gik godt, der gider at sende deres besvarelse til mig, så jeg kan se, om jeg har lavet disse opgaver rigtigt ? (har brugt disse opgaver som træning og k... -
HURTIG kemi, cis/trans, opløselighed mm.
ForumindlægNogen der(hurtigst muligt) kan hjælpe med disse opgaver?? De handler om cis/tans isomeri, opløslighed i vand, reaktionshastighed og til sidst aktiverings energi. opgaverne kan ses her: http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/7241433_l.jpg og her: http://www.hestegalleri.dk/upl... -
Grundlæggende kemi spørgsmål - hvorfor reagerer ting
ForumindlægHejsa jeg er igang med at supplere kemi B niveau til universitets start, uheldigvis, havde jeg et meget dårligt år rent personligt i 1.g hvor jeg ingen fokus havde på fag og derfor havde store mangler og huller i kemi c-niveau stoffet. Nu supplerer jeg det på B-niveau og føler jeg er godt inde i ... -
HTX Eksamen 2006
ForumindlægGoddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :) -
2. forsøg skriftligt?
ForumindlægHej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig? -
eksam karekter bedømelse
Forumindlæghej jeg var til hf eksam i dansk skriftlig idag, er der nogen der vil bedøm om jeg er bestået eller ej -
sprøgsmål til EØ A
ForumindlægHej jeg er ved at læse til min eø A eksamen, og jeg har to spørgsmål: Hvad bruger man et afslutningsskema til? ( har svært ved at give et konkret svar ) Hvad er den indre værdi ( om aktier ) -
Forskel på a, b -og c-niveau
ForumindlægHej! Jeg ville høre om i vidste hvor forskellen på a, b -og c-niveau ligger? Jeg har hørt at forskellen er om man har det i et, to eller tre år? Er forskellen på sværhedsgraden virkelig så stor? Mit problem er at jeg gerne vil have musik på A-niveau, men det kan kun lade sig gøre hvis jeg vil ... -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej er der nogle som gider at bruge tid til at læse min stil igennem, som jeg har fået 7 for, jeg håber at der er nogle som gider at fortælle mig hvad jeg kan gøre bedre, jeg har derfor taget muligheden ved at uploade det her http://peecee.dk/?id=29041 please jeg ser frem til noget hjælp, for jeg... -
skriftlig dansk
Forumindlæghej er der nogen som vil fortæller mig hvordan man opbygger en kronik og en litterær artikel tak skal i have venner hilsen gym elev -
eksamens tekst
ForumindlægHej alle sammen jeg skal op til engelsk eksamen i denne tekst hvad vil i sige jeg skal huske til eksamen? Det er en artikel. Indian Resevations t the tender age of 25, I had an arranged marriage. I didn't mean to. I went on holiday to India, and returned one week later with a chunky gold we... -
rette min eksamen?
Forumindlæghej, er der en herinde der vil se på min eksamen i mat a og se om det er nok til jeg består eller måske får et lille 4-tal?
