Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5741 til 5760 af 176851
-
matematik eksamen B
Forumindlæghej hvordan ser matematik eksamen på B-nievau ud -
Dumpet Fysik A - hvor står jeg nu?
ForumindlægTil min store fortvivlelse dumpede jeg i dag mundtlig eksamen i fysik A-niveau på gymnasiet.Men hvad betyder dette egentlig. Har fået:Mundtlig års: 9Skriftlig års: 9Skriftlig eks: 8Mundtlig eks: 5Hvad så nu? Jeg har ikke så ikke et fysik a-niveau? Og i så fald, har jeg et bestået b-niveau?Mvh. ... -
Et det snyd? Matematik skr. eksamen
ForumindlægHej. Vil I betegne det som snyd, hvis man terper matematik formler og udenadslære lige inden den skr. eksamen og så snart, man får papiret (ark til uden hjælpemidler) og eksamen er startet - skriver formlerne ned på et papir med det samme? :) Man har jo i princippet ikke brugt hjælpemidler under ... -
Matematik eksamen problemregning
ForumindlægHej. Som mange andre skal jeg her om lidt op til en matematik eksamen i problemregning, og derfor vil jeg høre, om I kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan se nogle eksempler på, hvordan sådan en problemstilling ser ud - jeg har godt været inde på studio, men jeg leder mere efter et eksempel, hvo... -
Eksamens stil
ForumindlægHej er der nogle der har skrevet denne opgave fra eksamenssættet stx B niveau 2016: A focus on the sharing economy. Write a paper (700-1000 words) in which you answer the following questions. Answer the questions separately. 1. Explain briefly what the sharing economy is, and outline some of th... -
Eksamen 2008 HTX matematik
ForumindlægHejsa medstuderene :) tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse af sidste års eksamen i HTX Matematik A niveau liggende som i ville dele med mig, har nemlig fundet sættet på UVM´s hjemmeside, så kunne det også være dejligt med nogle svar på det jeg har siddet og fiflet med :) Hvis i har kan... -
VØ A 21. maj, hvordan gik det?
ForumindlægSom overskriften lyder, hvordan gik eksamen i går? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen -
Spansk eksamen, haster :)
ForumindlægHej, jeg har lige trukket min 24-timers spansk eksamensopgave på A niveau ! Er der nogen der har nogle noter/kommentare/opgaver om "Un negro en el país Vasco" fra bogen Nuevos retratos? Jeg ville også være meget glad for stof om Che Guevara og/ eller "Alberto el cochero"... -
Slå igennem til mundtlig eksamen
ForumindlægSå er det ved igen ved at være tid til de eksamener. Nedenfor har vi samlet en række gode råd, små fifs og guides, som kan hjælpe dig til de mundtlige eksamener. Af Anna Josefine Sørensen og Jean Balmisse Thomsen Find flere guides til mundtlig eksamen her. Før eksamen Find motivationen til a... -
Kemi opgave... Vær sød at kigge på den
Forumindlægen opløsning er fremstillet ved at komme 65,0 mL 0,150 M HCl og 85,0 mL 0,0528 M HNO3 i en 500 mL målekolbe og fyldes op til mærket med demiraliseret vand.a) beregn pH for opløsningen. Facit : 1,55Opløsningen hældes ud i et bægerglas, hvori der findes 2,50 g NaOH(s).b) opskriv et reaktionsskema f... -
Computer med til mdt eksamen?
ForumindlægHej! jeg skal til mdt engelsk A niveau STX i morgen. I den forbindelse vil jeg gerne høre om man må medbringe computer, således at man kan bruge sin elektroniske ordbog? Jeg kan ikke finde noget i bekendtgørelsen, der omfatter dette. Den siger blot at kommunikation med omverdenen er forbudt... D... -
eksamen i samfundsfag på c-niveau
ForumindlægHej er der nogle der ved hvordan sådan nogle samfundsfags eksamens spørgesmål på c niveau er/,formuleret?. har hørt at det er læreren der laver dem jeg ville gerne se nogle eksempler på hvordan de er hvis nogle herinde evt. har deres/tidligerer eksamens spørgesmål så skriv gerne evt nogle s... -
Billedkunst eksamen c
ForumindlægEr der nogen som har været til mundtlig eksamen i billedkunst og vil fortælle mig hvordan det foregår. Evt give mig nogen tips. Det vil betyde meget. -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i mat i morgen, og vil derfor spørger jer om, hvordan man bedst muligt forbereder sig til en mundtlig matematik eksamen? -
matematik eksamen i morgen nervøs
ForumindlægHej Jeg skal til en mundtlig matematik eksamen i morgen og jeg er bange for at enten for at snakke langsomt eller hurtigt jeg kan ikke variere tempo :S Jeg er opgså meget bundet megt til mit papir jeg kan slet ikke slippe fra det hvad skal jeg gøre, Jeg gør det alt for svært for mig selv hvis I ... -
Ege Ovne A/S
ForumindlægHej. Jeg sidder med en gammel eksamens opgave omkring Ege Ovne A/S. Den er fra foråret 2006, hvis det siger nogen noget ? Mit spørgsmål går på den første opgave, hvor jege r i tvivl om hvilken differentieringsstrategi de anvender, hvis der er nogle der kan være behjælpelige, ville det være rigtig... -
Ege Ovne A/S
ForumindlægGodaften! Jeg er fuld gang med en eksamens opgave omkring Ege Ovne A/S fra foråret 2006. Jeg ville høre om i kære bruger derude havde noget jeg kunne bruge som inspiration eller havde selve opgaven! Specielt opgave 5 da jeg har utrolig svært med afslutningsskema. Håber i kan hjælpe mig! mvh. -
Spansk A - Adgang til VDGB?
ForumindlægHej derude. Min skole har ikke adgang til VDGB.dk. Jeg skal op i mundtlig spansk og det kunne være fedt, at se hvordan det hele foregår, inden jeg selv skal derind. Jeg tænkte derfor på, om der er nogle herinde, der er tilknyttet en skole, som har adgang til Eksamen i spansk A på STX fra 2014? ... -
Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget... -
Engelsk mundtligt eksamen
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål angående engelsk mundtlig eksamen. Jeg supplerer engelsk C-B fordi det kræver, at have bestået engelsk faget for at komme ind på mit studie. Så mit mål er selvfølgelig bare om, at bestå det med et 02, men tænker bare lidt på, hvis min analyse/eksamen er til et 02, men je...
