Søgning på: biologi pensum. Resultater: 5881 til 5900 af 11183
-
Hvilke bøger brugte i på fysik (stx)
ForumindlægHej folkens Jeg skal til at repetere noget basic fysik fra gymnasiet, og ville i den sammenhæng høre hvilke bøger i brugte i gymnasiet. Jeg kan kun finde nogle enkelte, og inden jeg starter ville jeg lige forhøre mig med hvad i synes der er de bedste. For at give et eksempel synes jeg pers... -
HJÆLP! Nogle organiske stoffer og deres kogepunkter
ForumindlægHey, Skal op til eksamne imorgen. JA IMORGEN! Og har derfor mega brug for jeres hjælp til dette :( Kunne en af jer give mig svaret of forklaring på den første? Bilag a. Nogle organiske stoffer og deres kogepunkter https://pbs.twimg.com/media/BL_oDcTCIAI2cKt.jpg -
FRAVÆR
Forumindlægmå en lærer gene give en en lavere karakter, fordi man har for høj fravær i faget? Altså skal hun ikke kigge på på præsetation i faget, da jeg har været der i mange timer, men pludelig gik det bare den negative retning og min fravær steg....???? -
Hvordan kan jeg øve?
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlige eksame i Historie om en uge. I må meget gerne komme med nogle råd til hvordan jeg kan øve mig til Historie eksamen :):) Hvad vil være godt at huske osv. osv. tak på forhånd :) -
Skr. årsprøve 2013 hjælp!
ForumindlægHej De årspøver man får, er det gamle eksamens opgaver? -
Hvordan forløber fysik/kemi eksamen?!?!?!
ForumindlægHej! :-D - Jeg skal op i fysik/kemi imorgen. Hvordan foregår den? De "spørgesmål" man trækkker, som man skal lave et forsøg ud af. Kan man godt selv vælge hvad man vil lave fx. tage et forsøg fra nettet? -
Universet fysik formler??? HASTER
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til fysik eksamen i morgen, og jeg har trukket et spørgsmål omkring universet. Jeg skal forklare om verdensbillederne hos de gamle astronomer, hvor jeg skal forklare om Kopernikus, Tycho Brahe og Kepler, samt Newtons opdagelse af tyngdekraften. Ved det moderne billede a... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej alle, Jeg kunne godt tænke mig at vide, i hvor god tid skal lærere og censor give besked, om den syeeksamen man skal op til? Håber at i kan hjælpe mig, da jeg har søgt næsten over det hele uden at finde svar Mvh Jamil -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
Fysik OL 2014
ForumindlægHej hvornår starter indledende runder for fysik OL? Og hvilke emner skal man have haft for at være forberedt? Vh. -
Orbit vs. Vejen til fysik
ForumindlægTil fysik i gymnasiet, hvad vil i så mene er den bedste bog at studere (selvstudie). Orbit el. Vejen til fysik? Hvilken en har best problemer? Hvilken forklarer bedst nye koncepter? Tak for tiden. -
FSA - Matematik pro/fær
ForumindlægHej alle jer der skal op i problemløsning og færdighed i morgen. Der går rygter blandt lærestaten på min skole om at vi med sikkerhed kommer op i noget med statistik, så vil råde jer til at få styr på det med TYPETAL, MIDDELTAL, MEDIAN, STØRSTEVÆRDI, MINDSTEVÆRDI, VARATIONSBREDDE og KVARTILSÆT ... -
Engelsk disposotion, hjælp!
ForumindlægHejsa SP. Jeg skal aflevere engelsk disposition i morgen og jeg har et probelem, da min engelsklærer siger at der mangler en rød tråd i min disposition, er der nogle der kan hjælpe please! Mvh. Mads -
genetik
Forumindlægspørgsmål 3 i facelist står at hvis det bliver en dreng der er 10% sandsynlighed at han får fænotypen 5 og 90% for fænotypen 4 hvordan????? takk -
Årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i matematik. Jeg har matematik på b niveau, og dette er første år. Hvordan bliver færdighedsregningen og problemregningen? Hvad er nyttigt at tage med udover (formelsamling, notater, bog, lommeregner)? Og er der nogen der kender hjemmesider med formler af diverse? -
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Forberedelse?
ForumindlægHej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt? -
FSA Religion eksamen
ForumindlægHej alle, Da jeg skal til religion eksamen lige rundt om hjørnet, og jeg skal gerne læse lidt om de emner som jeg kan trække: Kristendom, Islam Hinduisme, Buddhisme Men da jeg ikke gider at, læse hele vores grundbog, vil jeg høre om der er nogen der synes der er nogle vigtige ''begivenhe... -
tema eller tekst vigtigst
ForumindlægAng. spansk eksamen mundtlig Hvad er vigtigst at snakke om: selve temaet eller selve teksten man har fået? Jeg skal op om en uge.. -
Jeppe Aakjær: Ved rugskellet
Forumindlæganalyse
