Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 41 til 60 af 181596
-
Matematik-B skriftlig eksamen spørgsmål - hjælp!
ForumindlægJeg læser pt. mat-b sommerkursus og skal til eksamen snart. Derfor har jeg et spørgsmål omkring selve den skriftlige prøve: SKAL der være mellemregninger med i afleveringen? Eller kunne jeg i teorien bare skrive facit ud fra spørgsmåls nummeret? F.eks. er facit 25 cm i opgave 2, kunne jeg så sk... -
HTX Matematik A 2009 skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen som har besvarelser til eksamens sættet matematik A 2009 HTX for at tjekke resultater ? -
Må man tage studienets skriftlig matematik eksam opgave sæt med til skriftligt eksame?
ForumindlægMå man tage studienets skriftlig matematik eksam opgave sæt med til skriftligt eksame? Jeg har hørt at man ikke må. Men kun af bekendte.. -
Fysik A - Skriftlig eksamen
ForumindlægEr den skriftlige eksamen i Fysik A med eller uden hjælpemidler? Og, hvis det foregår med hjælpemidler, er det så tilladt er benytte sig af internettet? :) -
Skriftlig eksamen, matematik, 13.maj 2005
ForumindlægDenne tråd oprettet på dette gudsjammerligt sene tidspunkt af døgnet med det formål at ønske alle jer gæve matematikere på det 3-årige forløb til A-niveau held og lykke med prøven uden hjælpemidler i morgen ;-)//Singularity -
Matematik A eksamen - Bestå
ForumindlægHej :) Jeg vil bare lige spørger om, hvordan karaktergivningen foregår på mat A skr. Eksamen stx Bliver der givet karakter efter 7. trin skala eller bestået/dumpet? :) - ja, dette er er særdeles "dumt" spørgsmål, men jeg er dog i tvivl. På forhånd, tak :) -
NOTER TIL SKRIFTLIG EKSAMEN MAT STX A
ForumindlægHej allesammen, hvor kan jeg finde gode noter til MATEMATIK STX A (skriftlig eksamen)? håber i kan hjælpe, helst nogle med eksempler :D -
Matematik c HF skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal op til eksamen på onsdag og har selvfølgelig forberedt spørgsmålene, men tænker lidt hvad det nytter når man nærmest skal kunne huske formlerne og det i hovedet. Er der nogen som har et godt råd ang. den mundtlige eksamen til hvordn man bedst 'øver' sig til at kunne ... -
Skriftlig Eksamen i mat
ForumindlægHej Ville bare gerne høre hvordan det var gået folk i skriftligt mat... -
Karakter-skriftlig matematik
ForumindlægHey. Jeg er nysgerig efter at høre om der er lavet et pointsystem til den skriftlige studenter eksamen 2005 i matematik (ét årrigt A)så man kunne få en fornemmelse af hvordan ens karakter ligger?? måske du har et link til det??På forhånd TAK:) -
Skriftlig matematik C - eksamen 2012
ForumindlægHej derude, til jer som også har været oppe i matematik c, i juni. Jeg ville høre om hvordan jeres er gået? Har i evt. resultater, så man kan sammenligne, kan slet ikke vente til at få besked om karakter :) Vh. Laine -
Skriftlig Matematik Eksamen 2009 - STX
ForumindlægHejsa. Er der nogen som kan fortælle svaret i opgaverne 14 og 15 og fremgangsmåden? mvh. -
Karakterer til skriftlig fysik a-niveau eksamen
ForumindlægJeg har været til Fysik skr. eksamen i dag, og nu prøver jeg at finde ud af hvilken karakter jeg mon får. Men er der nogen der kender til pointsystemet og tilhørende karakterer? Er der f.eks. 10 point pr. fuldstændigt korrekte svar? Og hvilken karakter giver f.eks. 80 point? (hvis det overhove... -
Samf. A skriftlig eksamen
ForumindlægGode råd til samf. A stx skriftlig eksamen ?? -
Eksamen i skriftlig matematik i morgen onsdag den 27/5
ForumindlægI følge eksamenskalenderen, der kan findes på Undervisningsministreriets hjemmeside < LINK > afholdes der i morgen onsdag skriftlig eksamen i matematik STX A og B samt HTX A i tidsrummet 09:00 - 14:00 • Måske portalen skulle lukkes for nye indlæg i den periode ? -
MATEMATIK A - EKSAMEN
ForumindlægHej Hvor mange procent skal man have rigtig af eksamenssættet for at kunne bestå den skriftlig del i matematik på a niveau? Og mht. den mundlig - hvornår får man karakteren 02-4-7 osv. altså hvordan skal ens præsentation være for at opnå de følgende karakter? -
4. skriftlig eksamen!!!!!
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og er naturligvis under den nye reform.. Som jeg ved skal man op i 4 skriftlige eksaminer i 3.g. Min studieretning er Mat A Fysik B og Kemi B.. Derudover skal jeg opgradere Engelsk fra B til A for at have 4 A niveau fag.. Hvilke fag skal jeg op til skr. eksamen? Mat, Dansk og ... -
Matematik A eksamen 2011
ForumindlægHer er min besvarelse for eksamen fra idag. -
Skal både mundtlig og skriftlig mat A eksamen beståes?
ForumindlægJeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget som helhed med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skrift... -
Skriftlig eksamen i fysik A
ForumindlægHej alle jer, der har været op til skriftlig eksamen i fysik A, hvordan er det gået?
