Søgning på: biologi pensum. Resultater: 6021 til 6040 af 11183
-
høj karakter?
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie d. 19 og det er min sidste eksamen. Jeg har nok over 400 ns, som skal læses og jeg stræber efter et 10-tal. Mit spgm lyder:Hvordan foregår eksamen HELT PRÆCIST? Og hvordan kan man bedst forberede sig derhjemme? Synes nemlig der er mange ting og det er især det med kild... -
hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen, der kender en, der er go til biologi (så han/hun har læst min til B-niveau) og som gider læse min SRP igennem?? På forhånd takk!! :-) -
Hjertets funktion
Forumindlægvi er i en biologi opgave blevet stillet spørgssmålet: giv en kort oversigt over blodets vej gennem hjertet? Hvad er hjertets funktion? Plz hjælp! på forhånd mange tak -
Bio...
ForumindlægHey, Er der nogen, som har nogle gode noter til biologi omkring ”fysiologi” (højniveau)? Jeg vil virkelig blive glad hvis nogen havde -og vil læg dem ude på siden…:-) På forhånd takHilsenLine -
Sørestauering
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har problemer med denne opgave i biologi "sørestauering". Jeg har ikke kunne finde hælp andre steder, så håber i vil hjælpe mig. Jeg har vedhæftet filen. Hilsen Signe. Tak på forhånd! :) -
Hvorfor sætter vi heste på græs?
ForumindlægHej Jeg skal lave en fremlæggelse i biologi og jeg har så fået et spørgsmål, der lyder sådan her: Hvorfor sætter vi heste på græs? Jeg håber i vil hjælpe :-) -
Kontrolforsøg - Blodpletter på tøj
ForumindlægHej. Jeg sidder og er i gang med biologi, og er blevet i tvivl om hvad en kontrolforsøg er. Det drejer sig om opgave 4 punkt 2. (se vedhæftet fil) Håber der er nogen der kan hjælpe! :) -
haster bio eksamen august 2011
ForumindlægHej allesammen, er der nogle af jer der har lavet Biologi eksamen august 2011. Det vil være en stor hjælp, hvis i har lavet Opgave 4. Complex Vertebral Malformation.. Da jeg er lidt i tvil om jeg har lavet det rigtigt -
"SRP" Den Spanske Syge
ForumindlægHej kender i nogen, der har skrevet SRP i Historie A og Biologi A, hvor emnet er den spanske syge ? Mangler inspiration.. Hvis du kan hjælpe så skriv til min INDBAKKE.. På forhånd tak -
Energidrik medføre død?
ForumindlægHej alle, Jeg undrer mig lidt over om man kan dø, hvis man drikker en energidrik hver dag? Jeg er nemlig lidt bange for om man kan. (Jeg har ikke biologi, så gerne omformuler det så jeg forstår det) -
Retter opgaver gratis
ForumindlægHej jeg er en fyr på 17 som går i 1. G Jeg retter gratis Biologi- og Fysikopgaver på 7, 8 og 9 klasse. Send mig en mail: [email protected] -
klorofylmutanter i byg
ForumindlægHej I min biologi rapport ( som omhandler byg ) skal jeg besvare følgende spørgsmål: Hvorfor dyrke Viridis-frøene på 3 forskellige måder? og Hvad kan forårsage mutationer? På forhånd tak -
HJÆLP
ForumindlægHej alle :-) Skal til, at skrive min SRP og har valgt Anoreksi - Biologi og psykologi. Min lærer har bedt mig om at finde nogle mulige overordnede spørgsmål. Har i nogle forslag til hvad det kunne være. På forhånd tak :) -
Hvordan tegner man en stregformel?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til NV-eksamen i biologi og kemi. Jeg vil bare lige høre hvordan man tegner en stregformel for et stof. Er der en regel til hvordan man skal gøre eller har hvert et bare et helt tilfældig stregformel? På forhånd tak :) -
Valg af sag
Forumindlægvil så gerne skrive i psykologi og biologi men er simpelthen på barbund, hvad angår SAG?? er der ikk nogle med umiddelbare ideer der kan skrive.. så har jeg lidt at tænke over! på forhånd tak.. -
Algegiftstof - indtagelse spørgsmål.
ForumindlægHej folkens. I Min biologi aflevering har jeg fået dette spørgsmål: Forklar, hvorfor indtagelse af algegiftstoffet fra Anabaena kan forårsage muskelkramper: Nogle der kunne forklar mig hvorfor dette er tilfældet? :) -
Rejsen - ekstremsport
ForumindlægJeg vil gerne skrive om ekstremsport - ved ikke om det bliver idræt eller biologi og dansk. Men tænke om nogen ved om man kan få en dagbog fra eksempelvis en bjergbestiger, og bruge den til danskdelen? -
Psykologi
ForumindlægJeg skal finde den psykologisk og psykiatrisk tilgang til skizofreni og forskellen for de to? altså hvorfor tror psykiatrien på biologi og hvorfor tror psykologiske på det noget der sket med dig? kan i hjælpe :) -
SPANSKE SYGE
ForumindlægHej Folkens jeg har brug for Noter til Spanske syge! Fag kombination: Biologi og Historie skriv gerne i min indbakke hvis du har noget jeg kan bruge På forhånd tak :) -
Parkinson
ForumindlægHej..Jeg skal til at skrive 3.g-opgave i biologi om parkinson, og ville derfor høre, om der er nogle, der har nogle nyttige links eller eksempler på bøger, som jeg skulle anskaffe mig.På forhånd tak :)
