Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6101 til 6120 af 176851
-
Hjælp til Årsprøve skriftlig biologi
ForumindlægHey venner, skal til årsprøve her på tirsdag i skriftlig biologi. En der har eksamenssættet fra sidste år? eller bare ved hvad man nogenlunde kommer ud for? Tak på forhånd, venlig hilsen Freja -
Hvornår skal du op i Skriftlig dansk
ForumindlægI år er der mulighed for at komme op i skriftlig dansk d. 18. maj og den 25. maj. Hvornår skal du op? (hvis du skal op) -
Skriftlig engelsk - delprøve 2
ForumindlægHej, Er der nogen som har en analysevejledning man kan bruge til skriftlig engelsk? eller nogen som har gode råd? Ville være rigtig lækkert. Tak på forhånd! -
Eksame opgave 2003
ForumindlægEn parabel er bestemt ved y= x^2 - 8x + 15.\n\nEn familie af linjer, la, er bestemt ved ligning: y =ax - (4a+2)\n\nBestem de værdier af a, for hvilke parablen P og linjen la har netop et punkt fælles \n\n- er helt lost, nogle tips?\nMvh\njonas\n\nps. La er et navn på linjen, hvis det var svært at... -
Stor skriftlig opgave!
ForumindlægEr ved at skrive en stor skriftlig opgave sammen med en kammerat, og kunne der for godt tænke mig at høre hvilken skrift-type der vil se mest profesionell ud? Med Verdana kommer det hele til at fylde mere, men det ser måske ikke så profesionelt ud? Hvad synes i? -
Mundtlig Eksamen i morgen
ForumindlægSlet ikke noge, der har haft teksten "Henry Treats a Couch Man" et uddrag fra Steven king's "Dreamcatcher"... -
Eksamen
Forumindlægnogle som har samfundsfag noter ? ( folkeskole eksamen) -
større skriftlig opg
ForumindlægVi skal skrive større skriftlige opgave ..og jeg ville hører om man kunne kombinerer matematik og samfund sammen til et emne, fx noget om internationaløkonomi, markedsøkonomi ect ? nogen der har nogen gode forslag eventuelt -
Eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op til dansk eksamen hvor på at jeg har valgt et pressefoto som jeg skal fortælle om. kan i ikke hjælpe mig med give mig eksempler på dansk faglige begreber til et pressefoto. -
Gode kortfilm til 9. klasses eksamen?
ForumindlægJeg mangler nogle gode kortfilm jeg kan snakke om til eksamen i 9. klasse. det eneste krav er at den skal være max 7 min lang. Tak :) -
Historie b eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til eksamen i mundtlig historie b, hvor jeg skal trække en opgave, hvortil der er tre spørgsmål samt et par bilag. Er der nogen der mon har nogle eksampler på, hvordan sådan nogle spørsgmål kunne se ud - fx fra tidligere eksamner. Jeg kan på nettet finde en masse fra samfu... -
Eksamen
Forumindlæg"Må","Kan" man godt lade være med at gå til omeksamen, selvom man har tilmeldt sig? Hvis man f.eks. underretter skolen og siger, at man ikke tager omeksamen alligevel? -
Eksamen
ForumindlægHvilken en slags tekst kan jeg komme op i, i religionseksamen, hvis det er kristendom????Er lidt i tvivl -
Et forslag til effektivisering af lektieforumet i kategorierne matematik, fysik og kemi
ForumindlægJeg bør indledningsvis gør det klart at dette indlæg tager udgangspunkt i lektieforumet tilhørende matematik, fysik og kemi. Men jeg skal ikke udelukke at det ikke også er relevant for nogle (hvis ikke alle) af de andre kategorier under lektieforumet. Jeg er bemærket at når personer opretter et ... -
a
Forumindlæg2 -
Er jeg dumpet eller bestået? Engelsk A
ForumindlægHej jeg går på STX og har fået fortalt at både årskarakter og eksamenskarakter tæller ift om man har bestået et fag. i ÅRSkarakter har jeg fået 02 i mundtlig og 4 i skriftlig. Jeg skulle KUN oppe i skriftligt - og her gik det så meget dårligt og jeg fik karakteren 00 Mit spørgsmål er bare: H... -
eksamen mat imorgen kl 8 haster
Forumindlæghjeælp til eksamen c i mat. fortæl om om hvordan man ud fra liniens hældninhskoeffcient ,a,og afskæring , b, kommer frem til ligning for en ret linie , y=ax+b hvad ´betyder spørgsmål og skal jeg forklar om linæer hvad der er -
Hvordan går man til biologi eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i biologi på b niveau. (gammel ordning). Er ret lost, da min lærer ikke har været så god. Ville bare lige høre, hvor meget man skal kunne i hovedet, og hvad forventningerne til en egentlig er? Hvordan spørgsmålene lyder, måske er der en der gad lægge et gammel eksamenssp... -
Forberedelse til dansk eksamen (Lyrik)
ForumindlægHej alle Jeg har trukket lyrik til den mundtlige dansk eksamen (Prøveform B) Og jeg har lidt svært ved hvordan jeg skal gribe det an, og hvordan jeg skal forberede mig til det. Håber at nogen har et/to forslag :) Med venlig hilsen Frederik Madsen -
har nogen været oppe til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til AT eksamen snart, så jeg vil høre hvad lærer/censor lagde vægt på? Og skal man sige noget om metoder og teori som man har anvendt? For det er jo vel ikk alt man skal fortælle om som står i synopsen.?
