Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6101 til 6120 af 61667
-
Dansk eksamen
ForumindlægHvordan sætter jeg aida modellen over jolly cola reklamen med tina kjær? og hvad vil i sige budskabet er? -
billedkunst eksamen :(
ForumindlægHej :) Er der nogen der har en idé om "pigen i køkkenet" maleriet af Anne Ancker , er impressionistisk eller ej ? tak på forhånd -
re/om eksamen
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og har været oppe i alle skr. og 2 mundtlige eksaminer. mit spgm er: hvis man er utilfreds med sine karakterer i de mundtlige eller skriftlige, når man får dem d. 15/16, kan man så tage dem om inden sommerferien ? Og hvordan foregår det?? -
HASTER....dansk eksamen..??
ForumindlægHar hørt at, når man trækker et billed plejer der også at være en tekst med det..Er der ALTID en en tekst med?? og er det en novelle??? Skal man så perspektivere teksten med billedet???P.s prøv at besvare lidt grundigt, tak!! -
Eksamen - imperialismen!! HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg har brug for jer kloghoveders hjælp! Ser I, jeg trak imperialismen - kulturmøder idag.. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud ad hvad problemstillingerne skal være! Af kilder har jeg fået noget om: 1. "imperialismen som social atavisme" (hvilket jeg ikke fatter en dyt af) 2. fors... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i Psykologi C mundtligt imorgen tidlig, og jeg syntes at jeg hørte noget om at man godt måtte have sin computer med ind til forberedelsen? (alle mine noter er stortset på min computer), men at man selvfølgelig bare ikke må gå på nettet. Bliver bare helt i tvivl nu... Skal jeg s... -
mundtlig eksamen.
ForumindlægHej. Hvordan scorer man et to-cifret karakter i mundtlig eng. A? Jeg skal op i morgen og er ret nervøs :S -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHej Skal til fysik/kemi prøve på mandag. Vi har arbejdet med tre hovedemner: 1. Magnetisme,elektromagnetisme samt induktion. 2. Syrer, baser og salte. (Herunder atomets obbygning og det periodiske system) 3. Alfa,beta og gamma stråling. Hvilke underemner er der til hvert af følgende hovedem... -
Oversættelse til eksamen!
ForumindlægHeysa er der nogle der kan sige mig om man kan finde nogle programmer som kan oversætte dansk-engelsk når man er til eksamen, kan man gemme programmet på ens computere, for man må ikke have internetforbindelse til eksamen! -
Eksame i folkeskole
ForumindlægHeey, ville lige hører, hvordan eksamen i samfundsfag foregår. Nogle der kan fortælle hvordan det hele foregår?, bare så jeg er parat til det hele, jeg skal nemlig op imorgen. Og hvis i vil, kan i også skrive nogle gode tips og tricks til eksamen. :D på forhånd tak. -
Folkeeventyr til eksame
ForumindlægJeg har trukket folkeeventyr til eksame og tænkte på om nogle af jer kendte nogle gode til eksamen? Jeg tænkte selv på Hans og Grete, da jeg i forvejen kender den og den virker som en tekst med meget at analysere. -
Matematik software
Forumindlægjeg har brug for et program ved navn inter active et eller andet....vores lærer har ikke rigtig haft tid til at udlevere den så han har ombestemt sig mht. en opgave som ikke kan løses uden programmet. og det er B-niveau matematik...er der nogen der ved om den kan downloades gratis? -
Hurtige matematikere?
ForumindlægHar jeg nogen hurtige og erfarne matematikere? Et cosinus, tangens eller sinus spørgsmål? -
hjælp - musik eksamen
Forumindlæghej, da jeg snart skal op i musik eksamen (på mellemniveau), så ville jeg dermed høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde nogle nyttige noter/opgaver/analyser m.m. om følgende: - jazz (fokus på jazzens rødder i chicago og kansas city)- soul - blues - hvordan man egentlig skal analysere e... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej jeg har dansk eksamen i morgen d.11 juni jeg har bare et enkelt spørgsmål. jeg har valgt Chicken af Hanne-Vibeke Holst som mit prøve oplæg og der står på et tidspunkt, "Hvidvinen blev til sprut, og jeg blev som alt andet i verden fjern" hvad vil det sige når hvidvinen bliver ti... -
Dansk Eksamen
ForumindlægJeg skal her til sommer til mundligt eksamen i dansk. Jeg har i dag trukket overemnet "Drømme". Jeg skal så finde en tekst som handler om drømme eller bare en tekst hvor der indgår en drøm. Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde nogle. Kender I en historie om en drøm eller ligene? Je... -
Fysik Eksamen
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen snart og jeg har et spørgesmål, som lyder således: Du skal komme ind på Newtons Gravitations lov og cirkelbevægelser. Jeg har fundet en hel del om Newtons Gravitations lov. men mangler noget om cirkelbevælgelser. Håber virkelig nogen kan hjælpe :( ' -
Lodtrækning til eksamen
ForumindlægEr der nogen som ved hvordan udtrækningen af fag til eksamen foregår i praksis? Det er vel næppe Bertel Haarder der står og trækker sedler op af en hat :) Ydermere, er lodtrækningen helt tilfældig, så hvis jeg har fire fag og skal op i et, så er der præcis 25% chance for at trække hvert af fagen... -
AT-eksamen
ForumindlægHey alle. Skal op i AT-eksamen i morgen, og ville høre om der var nogle gode råd fra jer. Jeg valgte emnet 'Atomkraft som fremtidig energikilde' i fagene naturgeografi og samfundsfag. Når jeg nu skal op og forsvare den i morgen, hvad kunne man så tale om mht. perspektiver og begrænsnin... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal måske til tysk eksamen her til sommer, men skal allerede nu lave disposition nu. Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil snakke om, så vil høre om nogle af jer har nogle idéer. Overemnerne er: Jung sein, Anders sein, Ferien/Reisen, Sport og Musik. Håber der er nogle...
