Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6141 til 6160 af 176851
-
Skal jeg tage supplerende matematik A?
ForumindlægJeg er lige blevet student og vil gerne læse Biologi på universitetet. Har gennemsnit til at komme ind (en del højere end krævet de seneste år), men fik desværre 00 i mundtlig matematik A. Fik 7 skriftligt, har 4 i mdt årskarakter og 7 i skr årskarakter - så mit spørgsmål er: har jeg bestået mat ... -
Amplitudemodulering af laserstrålen Eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg står og skal til eksamen her på fredag men kunne godt bruge lidt hjælp. Hvordan fungere en AM-radio? Forklaring af amplitude modulering? håber der er en som vil hjælpe mig :) -
Hjælp: søger noter til mdt. eksamen
ForumindlægHej, Jeg søger en som har nogle noter af en masse beviser? Jeg skal op til eksamen i mundtlig matematik, og min lærer har givet mit et 10 tal i standpunkt karakter, men jeg er bange for jeg ikke kan leve op til denne forventning. Jeg skal bruge matematik eksamen, da jeg skal læse det som linjef... -
HJÆLP! Er et gennemført Mat-A forløb godt nok til at opdylde Mat-A adgangskrav???
ForumindlægHej Alle derude! Jeg valgte i sommer ikke at lukke mit bevis som HTX studerende da jeg ville tage nogle af fagene om på HF og forbedre snittet. MEN problemet er at den sidste eksamen var min MAT- A eksamen som jeg undlod at gå op til, Men den skal jeg bruge nu til min videregående uddannelse p... -
AT eksamen EPO
ForumindlægHej :) Jeg har kemi og samfundsfag i min AT eksamen omkring doping med udgangspunkt i cykelsporten. Jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig lidt med EPO inden for kemi? Tak på for hånden :) -
Skal til Spansk mundt. eksamen - HJÆLP
ForumindlægKære medmenneskerJeg har meget brug for en eller flere der er gode til spansk og som har tiden samt lysten til at snakke spansk med mig via mail, MSN el. herinde.Jeg tror ikke nok på mig selv og er derfor bange for at gå ned med flaget!Jeg håber meget på, at der er én eller flere der reagerer på ... -
Skr. dansk eksamen på HHx
ForumindlægHej alle HHx'ere, Hvordan gik det idag? Hvilken opgave valgte i? Jeg valgte nr. 1 (den om malerierne), synes ikke rigtig der var nogle som sagde mig noget, desværre :-( -
Mundtlig eksamen imorgen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har trukket emnet Unos países de Latinoamérica/Inmigración ilegal. er der nogen der evt. har nogle gode forslag til hvad jeg kan perspektivere til ?? -
Fysik B eksamen og dispositioner
ForumindlægHej Dette er ét af mine eksamensspørgsmpl til min fysikeksamen er om et par dage. Hvordan ville I redegøre for dette spørgsmål og hvordan kunne en disposition se ud? Er nemlig lidt forvirret omkring dette spørgsmål -
Eksamens opgave til HH2 fra 2004
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen der har eksamensopgaven fra 2004 liggende, for jeg er virkelig kommet i problemer... Har lavet det meste af den, men mangler ideer overskud og indput nu, så håber at der er en der har lyst til at hjælpe :o)På forhånd tak! -
Mundtlig matematik eksamen: bevis
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at bevise dy/dx = g(x) og begyndelsesværdiproblem ? -
Nogle der forstår dette, skal bruge det til matematik eksamen :)
ForumindlægGøre rede for fremskrivningsformlen og omskriv den så renten er isoleret ? -
Matematik eksamen opgave 2c
ForumindlægHej jeg har problemer med opgave 2c i eksamensopgaven, så håber i kan hjælpe Lyset udsendes fra en pære, der er placeret i punktet L(0 ; 4), og reflekteres i punktet P. Lysstrålen bevæger sig i rette linjer og reflekteres således, at v1 = v2 , som vist på figur 4 c) Bestem vinklerne v1 og v2 J... -
mundtlig eksamen hindbærsnitter essay
Forumindlæghejsa. jeg har trukket essay og har så valgt at analysere og fortolke hindbærsnitter. jeg har dog meget svært ved at komme igang. nogle der kan hjælpe? -
Skriftlig engelsk - UDEN hjælpemidler
ForumindlægHej! Jeg skal til skriftlig engelsk terminsprøve, og vil gerne forberede mig på den grammatiske del, men er der nogen der ved hvilke paragraffer/generelt hvad man skal have styr på? Altså jeg er virkelig dårlig til grammatik, især når man ikke må have nogle hjælpemidler med, så hvad er godt at ha... -
brug for hjælp til AT-eksamen?
ForumindlægHej, Har lige været til AT-eksamen; og ville høre om nogen har brug for råd inden de skulle op? ;) Skriv bare over sp ;) -
Haster skal op til engelsk eksamen ! Hjæællpp tak
ForumindlægBestseller is planning a 3-day conference in denmark for its local marketing managers from around the world.the first day is supposed to be aplatform where these local managers get to talk about sales figures in their respective territories.on the second day people from the bestseller management ... -
dansk eksamen -pensum og spørgsmål
ForumindlægHej alle. Ja så er det dansk jeg skal op i her den 25, hvilket er min sidste eksamen og vil virkelig gerne kunne gøre det godt, da jeg ville hade at komme ud med en skod karakter den dag huen bliver sat på, men har lidt grubler over de emner man kan komme op i. Altså vi har fået opgivet en mass... -
skriftlig matematik b
ForumindlægEr der nogen som ved hvornår de skriftlige karakterer i mat b - HF - offentliggøres? -
ny skriftlig for niende
Forumindlæghey, har svært ved en opgave i ny skriftlig for niende side 10
