Søgning på: historie noter hf. Resultater: 6241 til 6260 af 33009
-
Fysik
ForumindlægNogle der har nota til fysik, om syre baser? -
Danskopgave - ørneflugt
ForumindlægKære kollegaerJeg har besluttet at skrive om Henrik Pontoppidans forfatterskab. Bl.a. vil jeg analysere og fortolke "ørneflugt" og sammenligne den med HCAs den grimme ælling. Jeg har allerede observeret én opgave omhandlende dette emne, men desværre var den mangelfuld. Har i skrevet nog... -
et ord
Forumindlæghey folkens :)\n\nhvordan siger man 'faglige', i nedeståedne eksempel?\n\n"Jeg bekymrede mig ikek over det faglige"\n\nI didn't worry about the craft skills ? -
HTA
Forumindlæghey er her nogen fra HTA, som har Lene Hansen til lærer? -
eksamdna
Forumindlæghej hvis jeg kommer op i dna hva skal jeg generelt fortælle om det på de 20 min fx er det nok med at fortælle fx om dnasopbygningen altså den der vindeltrappe -
Beviser + notater?
ForumindlægHey ville høre om der var nogle som lå inde med notater til 3.g mdt. eksamen. Her tænker jeg specielt på eventuelle beviser. Da jeg ik rigtigt forstår måden de er gennemgeåt på i min matematik bog På forhånd tak -
Gitterligning
ForumindlægSkal snart op i fysik, men kan ikke finde udledningen af gitterligningen :( nogen der ved hvordan man udleder den? -
9.klasse
ForumindlægHej SP Jeg skal snart i 9.klasse, og vil gerne forberede mig lidt, inden jeg starter. Har I nogle tips, som jeg kunne bruge? -
Hjælp med eksamensangst :/
ForumindlægJeg har en kæmpe drøm om at komme ind på dyrlæge studiet. jeg er kommet ind på HF og jeg får rigtig gode karaktere i mine afleveringer som 10 Men når ordet eksamen dukker op bliver jeg så skide nervøs og rammer 02 eller 4 :( Har i nogle gode forslag til hvad man kan gøre ved eksamensangst ? ... -
Regler omkring advarsel ?
ForumindlægHej . Nogen der har styr på reglerne omkring advarsler og 'udsmidning'? Jeg har stadig ikk fået en advarsel, læser dansk HF-enkeltfag på VUC og har rundet de 30 % for året nu. Vil bare lige sikre mig at de først sender mig en advarsel før de evt. kunne finde på at melde mig ud . Ville ne... -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Selvstuderende
ForumindlægHej. Jeg går pt. på andet år af mit hf-enkeltfags studie og skal tage Kemi på aftenhold. Derfor tænkte jeg om nogen kunne hjælpe mig. Jeg vil i stedet gerne tage det som selvstuderende fordi det er nemmere for mig at lærer i ro og mag derhjemme og aftenundervisning stresser mig i forhold til min ... -
formel
Forumindlæghej jeg er nu ved at øve mig til at starte på mat hf enkeltfag aften er der nogen der har en rigtig god formelsamling jeg kan få mangler bla en formel lige nu til beregning af investering opg. maleri værdi 60000 værdi vokser med 12% om året hvad er det værd efter 5 år maleri værdi 85000 efter 1... -
LIGEVÆGT, DELTA H, ENTHALPY OG DELTA S, ENTROPHY
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp... Vi betragter følgende syre-base reaktion ved 25 C: HF ( aq) + Cl- (ag) = HCL (aq) + F- ( aq) 1) Vil ligevægtskonstanten være større eller mindre end 1? 2) Til et rumfang 0,1 M opløsning af HCL tilsættes det samme rumfang 0,1 M NaF opløsning. Vil ΔG være... -
Matematik A, kemi B (og evt. fysik A)
ForumindlægHej Jeg har afsluttet en HF, og jeg er lige begyndt på GSK, men det går alt for hurtigt til, at jeg kan følge med. Så det er god spild af tid ... så ville høre, om I ved, om jeg kan komme til at tage matematik A, kemi B og muligvis fysik A (dog ikke nødvendigt) over et helt eller et halvt år,... -
This is my England
ForumindlægHar nogen noter til "This is my England"? af Andrea Levy...på forhånd tak :) -
Kan man godt sige det?
ForumindlægHej, jeg har lige 2 spg. Kan man godt sige de der to sætninger? - Sie haben Noten von 1-6. 1 ist sehr gut und 6 ist ungenügend. - De dänische Noten meisten ist von -3 bis 12. 12 hervorragend und -3 ist völlig unzureichend. -
Onenote til eksamen???
Forumindlæghej alle sammen jeg er lige startet i 9.kl og skriver alle mine notater i onenote, mit spørgsmål er om man må anvende programmet at have noter på til den skriftlige eksamen, fordi så vidt jeg ved synkroniserer onenote af sig selv og det er ikke tilladt at dele noter/dokumenter til eksamen hå... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej. håber der er nogen der gider se min stil igennem for fejl. Do you fear death? If you had to could you face death? The themes in this story are death and fear. Are you scared of death, because it is one, of few things, you cannot control by yourself? But our main character does it in this s... -
super-kort translation.
Forumindlægnogen der vil rette min oversættelse den ska' aflevers i morgen..- på forhånd takk.:) Min far har haft et godt arbejde i mange år, men nu har firmaet indført computere, og han kan ikke lide at gå på arbejde mere. Jeg håber, at han kan få ansættelse et andet sted, selv om han er for gammel t...
