Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6481 til 6500 af 40403
-
Hjælp til rettelse af oversættelse
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til rettelse af en oversættelse, så hvis der er en venlig sjæl der vil hjælpe så kan jeg sende den over besked :) -
Tysk Multikultur
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at rette denne her tysk fremlæggelse igennem, jeg ved at der er noget galt, men jeg tror jeg har kigget for længe på den til at se hvad der mangler/lyder forkert. Jeg har brug for nogle friske øjne til at kigge på det. På forhånd tak :) -
Tysk - Der Freispruch
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der har læst Der Freispruch, og evt. kan fortælle mig lidt om den? Gerne på tysk. Måske har i endda skrevet lidt om den - en referat eller lignende, en ananlyse? Så ville jeg meget gerne læse den. Jeg sidder og forbereder mig til eksaminer, og gennemgår nogle tekster. Så d... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal måske til tysk eksamen her til sommer, men skal allerede nu lave disposition nu. Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg gerne vil snakke om, så vil høre om nogle af jer har nogle idéer. Overemnerne er: Jung sein, Anders sein, Ferien/Reisen, Sport og Musik. Håber der er nogle... -
sætninger på tysk!
Forumindlægjeg skal skrive 10 sætninger på tysk og jeg skal bruge: ein eine ein einen eine ein eines einer eines einem einer einem ELLER ein eine ein einen eine ein eines einer eines har i nogen forslag til hvordan sætningerne kunne være? tak på forhånd.:-) -
Tysk SSO
ForumindlægHej Mit navn er Klaus går på HH og vi har fået afvide at vi skal skrive SSO i tysk, og hvis der er noget jeg ikke dur til så er det Tysk skrifteligt, Og det er en som skal afleveres før jeg kan gå videre til 3år derfor står jeg lidt i et dilemma, men heldigvis slipper jeg for tysk på 3år,Men for ... -
FRANSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej alle søde mennesker! Jeg er virkelig, virkelig på skideren. Mit fransk er elendigt, og får karakter for en oversættelse jeg skal lave til imorgen. Derfor vil jeg høre om der er nogen der ville være rare at oversætte denne tekst for mig. Verberne står desuden i infinitiv: Hélène accepterer ga... -
Tysk præsentation
ForumindlægHej folkens. Jeg skal lave tysk præsentation på onsdag om terrorisme. Jeg vil fortælle lidt om ROTE ARME FRAKTION og det, der skete i denne weekend. Jeg vil høre om dette er nogenlunde korrekt? Was ist es? Rote Armee Fraktion, oder in Dänisch Rød Hærs Gruppen, war einen Links extremistischen Ter... -
Tysk dialog
ForumindlægHej, nogen der gider at kigge mit tysk igennem? :) På forhånd tak. Journalist: Guten Morgen, interviewen ich Sie? T: Was ist es? Journalist: Ein Artikel über Türken in Berlin. Ich bin in den Prozess des Schreibens ist. T: Okay. Was wissen Sie? Journalist: Ich habe viele Fragen.... -
tysk aflevering
ForumindlægHej er der nogle der ville hjælpe med at rette min tysk stil som jeg får karekter få. Jeg ville bare have i skal rette den, og sige jeres mening om det altså hvordan lyder. Hvis i ikke kan åbne den er også her. Meine Zukunft Mein Name ist Line und ich bin fünfzehn Jahre alt. Ich wohne in ei... -
Oversættelse til latin
ForumindlægKan I hjælpe med at oversætte "Den der har pligten, har også evnen" til Latin??? -
Oversættelse af tekst
ForumindlægEr der nogen som evt. har tid til at kigge på en kort oversættelse? På forhånd tak! :-) -
tysk-glose
Forumindlæghvad betyder:herauszukriegen? -
Tysk Udenrigspolitik
ForumindlægHar et par enkelte spørgsmål: Hvad er Grundgesetz ? (Bare sådan overordnet) Mit store spørgsmål er om nogle kan linke (helst danske sider) eller skrive lidt om "out-of-area", som blev vedtaget i juli 1994!! Et kæmpe råb om hjælp! -
en som er god til tysk
Forumindlægskkriv en kommentar så kan jeg se jeres navn. -
Tysk Fremlæggelse
ForumindlægHej alle, Jeg har desperat brug får hjælp! Jeg i stikordsform på dansk gjort mig klar til en fremlæggelse i morgen.. Jeg bruger normalt utroligt langt tid på en sådan opgave, men da jeg har været ude for en hjernerystelse har jeg ikke måtte røre computeren(!) Nogle råd til hvad jeg kan gøre? -
Kort tysk
ForumindlægHejNogen der vil kigge min meget korte tyske stil igennem i aften?Værdsætter jeres hjælp,tak. -
Hvordan siger man ... på tysk?
ForumindlægJa, hvordan siger man "Dovenskab scorer ingen piger" på tysk? Tak på forhånd! -
Tysk kommatering
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man sætter komma på tysk. Tak på forhånd. -
NOGEN DER VIL VÆRE MEGA SØDE AT RETTE DET HER TYSK FOR MIG PLEASE VENNER!!!!
ForumindlægDas habe ich in den Weihnachtsferien gemacht Birkerød Gymnasium hat Weihnachtsferien Bekommen und alle ist sehr glücklich aber Ich habe nicht viel in meinen Weihnachtsferien gemacht weil ich keine Zeit hatte weil Ich habe viel in meinen Weihnachtsferien arbeitete. in die erste drei tage auf d...
