Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6521 til 6540 af 176851
  • HCL-førsøg eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal op her på mandag i fysik/kemi. Jeg laver lidt forberedelse med HCL, jeg har forsøget som lyder; elektrolyse af saltsyre(HCL) Hvad kunne man ellers have som forsøg. gerne ikke for svære da det er 9.klasse.
  • Biologi eksamen - nedarvning/mendel

    Forumindlæg
    Sagen er den, at jeg har biologi 24 timers forberedelse.. Jeg har således trukket nedarvning. Problemet er det, at jeg ikke helt forstår den øverste figur, om det drejer sig om mendels arvelov 1 og 2 og hvad figuren reelt viser? På forhånd tak.
  • Skriftlige karakterer - hvornår?

    Forumindlæg
    Hmm.. hvorfra ved I hvornår I kan få de skriftlige karakterer? Jeg kan hverken finde noget på UVM eller på mit gyms hjemmeside, og har intet hørt om det.. Nogle siger torsdag og andre siger fredag.. ??HP
  • Mundtlig eksamen matematik

    Forumindlæg
    Jeg har fået spørgsmålet Forklar hvordan man konstruerer en lineær model ud fra en vilkårlig mængde af tal-par ved hjælp af regression, definer herunder egenskaben mindste kvadratsum. Begrund den ræsonnementskæde der bruges til at vurdere en regressionsmodels anvendelighed, understøt herunder ...
  • Når man er færdig med skriftlig matematik

    Forumindlæg
    Med hensyn til karaktere givning vil man så få den sidst på dette år eller først i slutning af trejde år
  • FSA - Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Skulle bare lige hurtigt vide, hvilke genrer der kan være, til FSA. Jeg taler ikke om et specifikt opgavehæfte, men bare hvilke genrer der kan være med. F.eks. novelle eller feature osv. Tak på forhånd :D.
  • Hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode regler til engelsk som jeg kan kigge på inden engelsk eksamen i morgen?
  • eksamen

    Forumindlæg
    Ville bare lige høre hvordan eksamen i samf højniveau foregår?Hvor lang tid er forberedelse / eksamination?Hvilken type spørgsmål trækker man?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Heeeey Jeg skal snart til samfundsfags eksamen, men jeg er ikke særlig god til det. Kan I fortælle hvilke ting man bare SKAL vide indenfor samfundsfag? På forhånd tak :-)
  • Skriftligt dansk - novelle - karakter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har haft en slags terminsprøve i dag, og vi fik udleveret heftet FSA Skriftlig fremstilling maj 2011. Jeg valgte opg. 5, at skrive en novelle. Linket til selve opgaven: http://en.calameo.com/read/00265055825b0c8e9a45d Er der en, som vil tjekke min novelle igennem og give en realistisk k...
  • Dansk skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har prøvet at skrive en skriftlig fremstilling før, men kan ikke huske hvad der var at vælge i mellem.. Jeg ved at der er i alt 6 forskellige opg. muligheder. Ved en af dem skal man skrive en novelle og en anden et essay, men hvad med resten? Hvis i kan huske det må i...
  • Eksamens del 1 spørgsmål

    Forumindlæg
    det er fordi jeg har lige lavet øvelse opg til eksamen hvor jeg er lidt tvivlt om del 1 uden hjælpemidler ? må man bruge lommerregner ? fx i øvelsen del 1 havde jeg en opg hvor jeg skulle finde fordoblingskonstanten og hvordan skulle man gøre det uden lommeregner hvis det er ? fx som det her...
  • Organisk kemi

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle herinde der har mestret organisk kemi på universitetsniveau?
  • Eksamens spørgsmål ( Infinitesimalregning)

    Forumindlæg
    Hvordan gør jeg rede for hvordan man bestemmer arealet under en kurve? Har virkelig brug for hjælp her. Har søgt i mine matematik bøger, samt mine notater. Tak!
  • Hvordan forgår eksamen i NF C niveau

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg skal snart op til eksamen i NF C niveau, jeg har lavet en eksamens disposition for det emne jeg vil snakke om nrmlig elektricitet i i- og ulande. Jeg vil gerne vide hvordan eksamen forgår og om alle de rapporter og forsøg man har lavet kan trækkes og om og om hvor meget man skal...
  • Almen Kemi

    Forumindlæg
    Hej Har brug for hjælp i Almen Kemi. Det er Akut !
  • spørgsmål til mundtlig eksamen?

    Forumindlæg
    hvad ville i svare til følgende...? jeg har forklaret hvad diff. regning er, men den med at sandsynliggøre forstår jeg ikke helt... :(
  • Hvad er forskellen på fysik & kemi, og hvordan kan jeg tilegne mig viden om emnet "Alkohol"

    Forumindlæg
    Hej allesammen ! Der er ikke ret lang tid tilbage før de mundtlig eksamener starter, og jeg har et problem med emnet "alkohol", idet at der er nogle ting jeg ikke helt forstår, derfor håber jeg at nogle kan gøre det letter for mig og måske komme med nogle idéer til hvad jeg kunne fortæl...
  • eksam

    Forumindlæg
    Hey derude... Jeg skal op til eksam i engelsk B i morgen..Er der nogle, som har nogle tekster indenfor technology eller crime and violence? så jeg kan øve for mig selv :)
  • Tips til skriftlighed i novelle analyse

    Forumindlæg
    Hejsa SP Jeg sidder her og skal til at lave en skriftlig analyse (gymnasie) af en novelle og jeg vil gerne vide om nogen der har nogle tips til hvordan man med garanti får 12 i en skriftlig novelle analyse. Sætter stor pris på alle svar fra dem med erfaring. På forhånd tak!