Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6641 til 6660 af 176851
  • EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej, eksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg vil gerne træne lidt op til engelsk i disse emner: - læseprøven - lytteprøven - og seve stilen håber i kan hjælpe mig, har brug for hjælp :(
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu lige det foregår til mundtlig eksamen på den gamle reform? Man trækker et spørgsmål eller to?! Hvilken type spørgsmål kan det eksempeltvis være? Er der evt. nogen der har været oppe på et tidspunkt som kan give eksempler?
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til eksamen i kom/it, og vil gerne spørge jer om i har nogle forslag til hvordan jeg kan lave en god fremlæggelse. Jeg har om en selv lavet hjemmeside, der handler om sport.
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en person som er villig til at hjælpe mig med min eksamen i fysik på videregående Mere grundlæggende oplysninger m.m. tages i indbakken - Del din mail med mig
  • eventyr analyse eksam imorgen haste

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyse model til eventyr haster skal til eksamen imogen
  • Eksamen...

    Forumindlæg
    Hej med jer.. skal op i mat imorgen.. vil bare høre om i har nogle god forslage til hvad jeg kan øve mig på?? og er der nogen er jer der god til at at bruge lommerregngern? måske har i link til hvordan man kan bestemm fx. binomalfordilng osv.. på forhånd tak
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hvad er modernismen, (ved jeg ikke) og postmodernismen kendetegnet ved postmodernismen formelle fornydelse og relle bryd som man kan se i frie vers og individet er produceret mod det sen moderne samfund..Kan man sige det eller lyder det forkert?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej ville bare høre om der er nogen der har nogeb gode tekster til det jeg har trukket? jeg har trukket ( Det moderne og folkelige gennembruds tekster) God dag :)
  • hjælp til ideer til større skriftlig opg.

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart i gang med og skrive større skriftlig opgave på hf. jeg har idræt på b nivea og jeg er helt på bar bund med emner til dette. er der nogen som har nogle gode ideer, til hvad man kan skrive om.? hilsen christina
  • Hjælp til eksamen spørgsmål mundtlig matematik.

    Forumindlæg
    <p class="MsoNormal" style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:10.0pt; margin-left:36.0pt;text-indent:-18.0pt;line-height:115%;mso-list:l0 level1 lfo1"><span style="font-family:Arial;mso-bidi-font-family: Arial">DIFFERENTIALREGNING.</o:p>...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har lavet dispositionerne til alle mine basistekster Må jeg gerne tage dem med indtil selve eksamen? Eller må jeg kunne have dem i forberedelsen ? Mvh. En fortvivlende gymnaiseelev :)
  • mundtlig eksamen lineær model

    Forumindlæg
    Jeg ville hører om jeg er dækket nok ind til min mundtlige eksamen? Jeg beskriver kort potens, og eksponentiel samt betydningen af konstanterne, og det samme for lineær, hvortil jeg derefter viser, hvordan kostanterne a og b findes via bevis samt viser to eksempler på hvordan man kan bruge den ...
  • Mundtlig eksamens aflevering

    Forumindlæg
    Drenge og piger! Har brug for hjælp til en eksamenopgave jeg skal aflevere mundtlig denne uge! :) Funktionerne f og g er givet ved: f(x) = - 2x2 - 0,5x -3 og g(x) = 4,2x -5. a) Bestem koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem graferne for f og g. Mange tak på forhånd til de af j...
  • Vektorer og vektorfunktion (eksamen)

    Forumindlæg
    Hejsa. Kunne godt lige bruge noget hjælp til nedenstående eksamensspørgsmål (Se vedhæftet fil). Til spg. 1 har jeg udregningerne, men kunne godt bruge noget hjælp til at forklarer hvad der sker mellem de enkelte linjer/udregning. Til spg. 2 er jeg helt på bar bund På forhånd tak. //Martin
  • En super god hjælpeside til dansk eksamen

    Forumindlæg
    http://www.viby-gym.dk
  • Bio skr. eksamen

    Forumindlæg
    HejHvordan gik den skriftlige biologi eksamen i dag? Hvilke opgaver valgte i?Hva synes i om opgavesættet?Synes selv det gik ok. Valgte opg. 1 om cassava, opg. 3 om giftige havsnegle og opg.5 om testosteronSynes det var lidt irriterende med en økologiopgave som en af de store.
  • Tilbyder hjælp til spansk-eksamen. Modersmål.

    Forumindlæg
    Hjælp til spansk-eksamen (f.eks. stx) eller andet tilbydes. Hjælp til 24-timers mundtlig prøve tilbydes. Hjælp til skriftlige eksaminer tilbydes. Hjælp til andre spanskrelaterede opgaver/eksamener tilbydes. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk##.
  • Eksamen - hvilken tekster

    Forumindlæg
    Vil der altid være en episk tekst, som man kan vælge imellem til den skriftlige eksamen (HF)? Jeg har kigget på de forrige eksamensopgaver og det lader til, at der altid er en novelle under kategorien den analyserende artikel, vil der altid være det?
  • hjælp til rettelse af spansk eksamen, der er om et øjeblik

    Forumindlæg
    Hej, ville høre om ikke der er var nogen der gider kigge på mit oplæg? El texto trata de el matrimonio que se llaman Manuel y Mar&iacute;a Esp&iacute;. El texto es un art&iacute;culo. Lo que pasa es que el matrimonio entrevistan de sus hijo Lucas. Casi treinta años compraron a un recién...