Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 6761 til 6780 af 65692
-
Eksamen
ForumindlægHejsa Jeg trak "Tab og sorg" som fordybelsesområde i dansk. Jeg vil spørge om nogle har nogle tekster, som handler om tab og sorg? På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægHej Da jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket kortfilm, har jeg derfor valgt at arbejde med en kortfilm, som hedder Mohammad-mit system" og jeg vil bare lige spørge om der er nogen som kan hjælpe med at analysere den eller har arbejdet med den før?? På forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette :) 1: Hvad er fordele og ulemper ved at avende den psykoanalytisk læsestategi 2: hvilke fordele og ulpemer er der ved at anvende den kvantitative og den kvalitative motode i samfundsfag? På forhånd tak for hjælpen :) -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen som har læst "The Pearl" af John Steinback? -
Eksamen hjælp!
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at læse op til mundtlig spansk. Er der en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med at forstå i hovedtræk, hvad der står i nedstående uddrag. Jeg finder det meget forvirrende. Tak. El pasado año un número especial dedicado a Ibiza aportaba pistas sobre el pr... -
Eksamen
ForumindlægSkal snart op til dansk mundligt, og træk ungdomsliv men er helt lost på gode ting. Nogen der kender et godt novelle/kunstbillede man kan analysere som har noget at gøre med ungdom? Tak på forhånd -
Eksam
ForumindlægEr der nogen der har facit til bioteknologi A htx eksamssættet. ( maj 2022) -
Eksame
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til hvad jeg kan skrive om hvordan statskirken og det moderne trossamfund har ændret det danske samfund, indtil videre har jeg talt om nogle overgangsritualer og religionsfrihed. Men jeg ved ikke hvad jeg ellers kan skrive om. Det ville være en stor hjælp hvis nogle ... -
Eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde gode analysepunkter til science-fiction novellen "Terra" af Cecilie Eken? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket fordybelsområdet : Science Fiction noveller. Ville høre om der var nogen der havde nogle gode noveller man kunne bruge -
Eksamen HJÆLP!!!
ForumindlægKan man være arveligt disponeret for livsstilssygdomme? Og hvad vil det sige at en egenskab er arvelig? Hvordan kan man bruge krydsningsskemaer og stamtavler til at forudsige hvilke egenskaber/sygdomme ens børn får? -
Opgave 11, STX mat A
ForumindlægJeg ved, der er to måder at løse opg. 11 i dette sæt på. Jeg kan sige, at retningsvektoren for m er normalvektoren for l, som nemt kan aflæses. Dernæst kan jeg opskrive parameterfremstillingen for m. Denne kan jeg udskrive i koordinater, som jeg indsætter i cirkelligningen. Denne ligning løse... -
Forskel på fysik A og fysik B - STX
ForumindlægHvad vil I sige, er de største forskelle mellem fysik A og fysik B i STX gym? -
Kemi A 31. maj 2010 Opg. 4. Wc-rens
ForumindlægHej alle kemi elskende personer derude. :-) Min veninde og jeg har en del problemer med denne opgave, og derfor søger vi nu hjælp ved Jer. Det er især opgave B vi bøvler med. Opgaven lyder: En flaske wc-rens indeholder en monohydron (monoprot) organisk syre. Øvrige indholdsstoffer har ing... -
eksamenssæt AKUT
Forumindlægjeg vil rigtig gerne øve mig ekstra til min mat eksamen, og kigge på opgave eksempler, men jeg har lidt svært ved at finde gamle eksamenssæt fra tidligere år, nogle der ved hvor det kan findes? -
Hjælp til matematik B niveau / lektiehjælp /eksamenshjælp / træning
ForumindlægHej, jeg er en pige på 20 der er i fuld gang med at forberede mig til min eksamen i matematik på B niveau, men er simpelthen gået helt kold og ved ikke hvad jeg skal stille op.. jeg har fået spørgsmålene på forhånd, og skal derfor ha lavet en disposition til hver af dem, så jeg ved hva jeg ska... -
Stx Biologi A 3. juni 2013
ForumindlægHej Er der nogen som har lavet en besvarelse af "Stx Biologi A 3. juni 2013" opgaven Helst opg 1, som omhandler pelsfarve ved ulve. Jeg vil meget gerne have lidt hjælp:) Opgaven er vedhæftet. -
Facit til skriftlig fysik A niveau STX - 28-05-2018
ForumindlægEr der nogen, der ligger inde med facit til skriftlig fysik d. 28-05-18? -
Ph.d (matematik) - brug for input og råd
ForumindlægJeg er kandidat studerende (matematik). Jeg har altid haft lysten til at forske og den er bestemt ikke blevet mindre efter mine år på uni. I 2010 skrev jeg et lignende indlæg inden jeg begyndte på min uddannelse og nu står jeg i situation mht. mit videre forløb efter endt kandidatgrad. Jeg er... -
teknisk matematik 4 opg 267
Forumindlæghey jeg har fået denne opgave men ved ikke helt hvordan jeg skal start med den man får disse oplysninger "Alle målene er i meter. Kørebanen er vandret, og den krumme del er udformet som en del af en parabel. Du skal bestemme længderne på samtlige lodrette stænger, idet de er placeret med sam...
