Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7001 til 7020 af 25374
-
Økologiske varer!!!!!
ForumindlægHej! Hvordan kan det være at forbruget af økologiske varer falder i familier med børn over 15 år ? V.H Izabella -
Stilemne
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal skrive en engelsk stil til på mandag, og dette er en fristil. Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal skrive om, så hvis i kunne komme på et godt emne, ville jeg blive glad. På forhånd tak. ;) -
oversættelse - haster
ForumindlægHej. jeg skal oversætteen tysk tekst, og der er mange ord / sætninger jeg ikke forstår. Håber at I kan hjælpe mig. 1.Denn mit ihr war man wüst umgegangen. 2.Und die sie so gemein behandelt hatten, waren deutsche gewesen. 3.Namen Grab. 4.Feldgendarmen 5.Eingefangen 6.gescheucht 7.Worden 8.f... -
FLUGT
ForumindlægHej venner Vi har avisuge her på min skole, og vores avis skal handle om flugt og jeg har om (KULTUR) Problemet er bare at, jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om, så vil i ikke komme med et emne Tak -
Hjælp til projektopgave!.
ForumindlægHej I min klasse er vi seledes nået til den tid hvor vi skal have projektuge, og i dét er vores overordnede emne "Medie" og desværre er jeg helt blank for emner at skrive om.. :-( så ville i evt. ikke hjælpe med at finde et emne? Tak på forhånd // Per -
Tidslinie der omhandler ældrebyrden?
ForumindlægHej alle sammen. Har fået til opgave at lave en tidslinie hvor på der er begivenheder, der har indflydelse på ældrebyrden. Problemet er bare at jeg ved absolut ingenting. Jeg aner ikke hvad jeg skal søge på. Jeg håber virkelig at der er nogen som kan lede mig på rette vej. -
Sommer- eller vinterstart på AU (Medicin)
ForumindlægHej Jeg har søgt ind på medicinstudiet på AU og med et snit på 13,5, kommer jeg nok ind. Mig og min bror har købt lejlighed og ser derfor frem til at starte. Men jeg vil høre hvad chancen er for, at jeg kommer ind på sommerstart istedet for vinterstart? Jeg bliver 20 til juni og er igang med mit... -
Er velfærdsstaten under pres ?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om velfærdsstaten er under pres nu og i fremtiden ??? -
Skriftlig dansk - Kommentaren som genre
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en kronik om kommentaren genre, og har i denne sammenhæng fået tildelt en "kommentar" af Claes Kastholm fra Berlingske Tidende. Opgaveformuleringen lyder som følger: Skriv en kronik om kommentaren som genre. Du skal karakterisere Claes Kastholm Hansens virkemidler... -
Rettigheder
ForumindlægHej er der nogen herinde der gidder hjælpe mig med at besvare det her spørgsmål? Hvilke stater overholder de borgerlige og politiske, men ikke de sociale, økonomiske og kulturelle rettigheder? -
valgretsalder ???
ForumindlægSynes i valgretsalderen(18år) er passende, eller bør den ændres? -
dødsstraf
ForumindlægNår man fx får dødsstraf i et Mellemøstligt land, så kan advokaten forsvare en, men hvem kan ellers? Altså her mener jeg, at hvis sagen efterhånden er blevet ret stor og alle anerkender, at den kvinde der begik et mord gjorde det pga. nogle omstændigheder/hændelser eller for at sikre sit eget liv... -
Teenager - sove i 8-10 timer
ForumindlægHvorfor synes i at teenagere skal sove i 8-10 timer? -
Engelsk underemne!!!!!!!!!!help
ForumindlægJeg skal til i morgen have fundet et underemne til min synopsis. Underemnet skal være inden for, enten "Growing Up" eller "New York" (som er de to mest interessante overemner) PLEASE hjælp mig, er virkelig bare kørt fast .. her er en lille brainstorm: NEW YORK: -Metropolita... -
Litteraturens betydning
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive et essay omkring litteraturens betydning for individet og omverdenen. Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken betydning litteraturen kan have for for den enkeltes forståelse af sig og omverdenen Er der nogen som kan hjælpe? :) -
rejsesteder efter 3g?
Forumindlæghej! hvad skal/ gjorde I efter 3.g? er interesseret i at høre om feriejobs i udland eller rejser eller et eller andet? :) -
Ungdomsorganisationerne under nazismen
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til eksamensprojektet. Hvori jeg skal diskutere hvilke konsekvenser ungdomsorganisationerne havde for Tyskland i 1930'erne. Jeg kan dog ikke rigtig se hvilken "betydelig" rolle de havde. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette ? -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa... Jeg trak i går fordybelses emne i dansk og skal nu finde en tekst der kan perspektiveres rigtig godt til en eller flere af følgende tekster/film: Filmen: Nordkraft Et romanuddrag: Nordkraft Et romanuddrag: Straffen (holes på engelsk?) Roman: Supernova Roman: Rå I bund og grund går det... -
Legalisering af hash
ForumindlægSynes I at hash skal legaliseres? Efter min mening skal det gøres da jeg tror det vil sænke berigelseskriminaliteten og det vil sammen med en styrket social indsats over for misbrugerne komme problemet bedre til livs -
JBS promotion
ForumindlægHej Jeg skal op i erhvervscase i morgen og ville lige høre om der er nogen der har valgt det samme problem som mig, nemlig promotion? I så fald hvilke modeller har i så brugt? Og er der nogen der kan sige mig hvordan deres likviditet er?
