Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7101 til 7120 af 65692
-
Eksamen Erhvervsøkonomi
ForumindlægJeg skal snart til mdt eksamen i erhvervsøkonomi. Pensum er: Produktion og omkostningsteori lineær programmering forbruger - og efterspørgselsteori Nogen der har ideer om hvilke trick spørgsmål eksaminatoren kunne finde på at stille ?? -
Erhvervsøkonomi eksamen
ForumindlægNogen der kan komme med eksempler på trick/fælde spørgsmål eksaminator/censor kan komme med til eksamen i erhvervsøkonomi.? Emnerne er: Produktions- og omkostningsteori Lineær programmering Forbruger - og efterspørgselsteori -
mundt. eksamen
Forumindlæghej.. jeg skal op til religion mundt. eksamen og har nogle spørgsmåle omkring dette... - hvis jeg får en tekst både fra GT og NT, skal jeg så tale om begge religioner; altså jødedom og kristendom....? -
essay eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg fik skrevet et essay til skriftlig eksamen idag, jeg er meget usikker på om jeg har overholdt genrekravene korrekt. Er der nogle der vil kigge det igennem og evt. vurdere? :-) -
Ægyptisk matematiks betydning for græsk matematiks
ForumindlægHej Jeg står pt med et problem med srp ogpaven. Jeg skal analyser et citat af platon og diskuter ud fra dette citat ægyptisk matematiks betydning for græsk matematik. Citat lyder: Så meget af hvert fag må vi da hævde at de frie mennesker bør lære, som hele det store flertal af børn lærer i Ægy... -
AT-eksamen
ForumindlægHej SP Jeg står og skal til eksamen i AT i denne mdr. og jeg er slet ikke sikker på min synopsis. Jeg har skrevet i fakulteterne psykologi (c) og biologi (a) ... Jeg tænkte derfor på, om der er nogen af jer, der har styr på det med AT-eksamen mdt. (og de fag jeg har skrevet i) og om I evt. vil... -
Eksamen tysk
ForumindlægHej Jeg har trukket temaet KRimi Og har teksten Pendelverkehr, er der nogen som har haft den i timen, og dermed ligger notater ud, eller bare et resume af teksten Skal op imorgen, og ved virklige ikke hvordan jeg skal analysere teksten, please hjælp mig -
Eksams opgave
ForumindlægNogle der vil være så flinke at hjælpe mig med denne opgave?På en symmetrisk terning er der på hver af siderne angivet et pointtal. Tre af siderne har hver et pointtal på 30, to af siderne har hver et pointtal på 10, og den sidste side har et pointtal på - 5. En stokastisk variabel X angiver poin... -
årsprøver og eksamen
ForumindlægHej hvis man ikke består årsprøvenerne, men til gengæld bestå eksamner. Skal man gå om? -
FSA Matematik
ForumindlægHej. Er der nogle, der har afgangsprøven fra Maj 2007 i matematik, altså problem-regningen. Bare papirene. Det er den om mursten. :) Please, det ville være sådan en god hjælp hvis i kunne hjælpe. -
3 matematik opgaver (A niveau) som skaber lidt problemer, er der nogen der gider kigge??
ForumindlægHej, jeg har lige tre opgaver som skaber lidt problemer, og jeg er gået lidt i stå nu så jeg håber der er nogen som kan give mig en hjælpende hånd. på forhånd tusind tak til dem der gider:) I opgaven herunder er det kun spørgsmål c jeg har brug for hjælp til men tænkte at de andre kunne hjælpe ... -
Billedkunst eksame :)
ForumindlægHej alle derude! Jeg skal jo snart op til billedkunst eksamen, og jeg har ikke rigtig styr på det med perioderne. Er der nogle af jer der har nogle noter om det - eller i det hele taget til billedkunst - som I gider sende ? =) -
hvordan foregår eksamen??
Forumindlæghey venner. Skal til eksamen i morgen hvordan foregår eksamen? hvad skal man medbringe?? -
hjælp til eksamens spørgsmål
ForumindlægHej venner! Nogen som har tid til at hjælpe mig trin for trin med et eksamens spørgsmål? Det er et mundtligt spørgsmål som skal fremlægges. Jeg har fået afvide jeg skal have skitser beregninger.. Alt hvad jeg kan finde om opgaven. Spørgsmålet er: RUMGEOMETRI - - Redefør for planen og hvad de... -
Eksamen- perspektivering.
ForumindlægJeg skal analysere en sagprosa og har valgt "mareridt på den lukkede". Min lærer har valgt at jeg perspektivere til "der er ikke plads til de grimme i nattelivet" hvilket ikke er særlig nemt. Nogle der kan hjælpe med noget jeg kunne sætte mere pris på end andet?:) Skal op til ... -
Hvordan går man til eksamen?
ForumindlægHej alle, jeg er virkelig nervøs for Kemi B eksamen og ville hører om der er ngoen der kort og præcist kan forklarer hvordan eksamen foregår og evt give nogle tips og tricks :) -
HHX Matematik skriftlig B-niveau 28. maj 2018
ForumindlægHej, Jeg var d. 28. maj oppe til eksamen i skriftlig matematik på B-niveau (HHX). Jeg synes det gik rigtig godt, men tripper lidt over hvordan jeg har klaret den og kan ikke vente på svar. Er der nogen her, der er kyndige og har de rigtige svar til alle spørgsmål? Det ville være en kæmpe hjælp. ... -
Datalogi eksamen
ForumindlægHejsa. Er der nogen som ved hvordan datalogi eksamen foregår? Får min udleveret et bilag man skal redegøre for eller snakker man bare ud i luften? Er der evt også nogen der har en hel masse gode noter som de har lyst til at dele med verden? -
Kun læst til eksamen??
ForumindlægHej alle.Har lige et spørgsmål vedrørende eksamen i old...Kan man kun komme op i læst tekst, som står på pensumlisten??Eller kan man også få andre dele af fx illiaden i en sang man ikke har læst??MVH Johan -
skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg søger hjælp til skriftlig eksamen i spansk højniveau 3.g. Jeg skal op d. 16. maj, og har brug for noget hjælp til lidt grammatik og andre råd, bla. mht. oversættelsen. Har meget brug for hjælp, (selvfølgelig mod betaling), så du må meget gerne kontakte mig! På forhånd tak!
