Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7121 til 7140 af 176851
  • Jeg kan ikke finde ud af skriftlige opgaver

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal blive bedre til det. I stort set alle fag er jeg mindst en karakter bedre i mundtlig. Kan i ikke give mig nogle fifs til hvordan man bliver bedre til sådan noget?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er så småt begyndt på at læse til dansk mdt eksamen, men er kommet lidt i tvivl om det er "nok" at læse om perioderne, men hvordan gør i? De tekster vi har haft på klassen, er vel evt. "bare" til at perskeptivere lidt til, altså vil I mene, man behøver at læse ned til ...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil høre, om der er nogle, der har en ide til, hvordan man griber dansk eksamen an, når man har omtrent 2 uger til at læse op til det? Bør man læse hele pensum op? Eller fokusere mere på perioderne, analysemodeller o.a.? Nogle ideer eller gode råd?
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej så Vi er tre piger som skal snart op til naturfag eksamen, og vi skal lave et forsøg om (ioniserende strålings påvirkning af gærceller) Men først skal vi forklare om (hvordan fungerer gærcellerne og bakterierne) Håber, at I kan hjælpe os.
  • Engelsk B og A niveau på samme tid?

    Forumindlæg
    Har hørt at det kun er A niveau karakteren der tæller på eksamensbeviset, men ville lige være sikker. Nogen der ved om dette er sandt? :)
  • Skriftlig matematik B-niveau 2008

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har resultater til skriftlig mat b-niveau i sidste uge?? Mvh
  • Eksamens spørgsmål - semi-besvaret

    Forumindlæg
    Er min besvarelse god nok (HF BIOLOGI C) og er der nogen der evt. kan hjælpe med C? Tak på forhånd (DET ER TIL MUNDT) __________________________________________-- a) Beskriv N2’s kredsløb: 78 % af vores atmosfære består af N2. N2 er uorganisk og kan kun omdannes til organiskform af nogle f...
  • Kemi- PH

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan skrive formler til at beregner pH, molarmasse, pufferligning for sofmængde af Syrer og Baser ?? jeg kender dem nogenlunde men har sværet ved at diffínere hvilken formel der skal bruges til at begrene de forskellige ting ! På forhånd tak !
  • Kemi Hjælp! triglycerid

    Forumindlæg
    En triglycerid med navnet Propan-1,2,3 triyltrioleat har molekyllformlen C57H104O6. Beregn hvor meget dihydrogen, der skal til for at mætte 1000 g af dette fedtstof.
  • kemi opgave

    Forumindlæg
    hej ;) ved ikk hvor jeg skal tage fat i denne opgave
  • Kemi aflevering

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har lavet rapporter/journaler om -"Jernindholdet i jerntabletter" og - "Fremstilling af jernvitrol og falurødt"
  • urorgansik kemi

    Forumindlæg
    jeg vedhæfter spørgsmålet som en fil
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, hvad der er af psykologi i snehvide???
  • Ligning - lineær udvikling - EKSAMEN IMORGEN. HJÆLP! (:

    Forumindlæg
    Hej . Jeg skal til mundtlig eksamen imorgen, og der er nogle af spørgsmålene jeg ikke kan finde ud af. 1. Du vise et eksempel på grafisk løsning af en ligning. Kan nogle komme med et eksempel og hvordan jeg kan vise det grafisk ? (: 2. Du skal argumentere for at stigningstallet kan beregne...
  • må man ikke sætte fodnoter til dansk skr. eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk skriftlig eksamen i morgen. Er det rigtigt man ikke længere må lave fodnoter i stilen, men man skal skrive hvor i teksten man evt. citerer fra i en parentes efter sætningen?? Mvh
  • Eksamenssæt i skriftlig engelsk B for 2009?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde eksamenssættet for skriftlig engelsk B-niveau fra sidste år (2009)?
  • FP9 Skriftlig Fremstilling - Hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hvad valgte i? Jeg valgte den der essay om krig, da det er sådan et bredt emne og der er så meget at skrive om det. Ved i egentlig om man får stilen tilbage? Rettelserne osv
  • En sidste hjælp inden skriftlig i morgen...

    Forumindlæg
    "Redegør for en væsentlig omkostning, der indgår i fastlæggelsen af lagerrenten" Jae... I'm lost... Men i er velkomne til at skrive her hvis i har et bud.
  • Stor skriftlig opgave

    Forumindlæg
    Hej Alle!Har virkelig brug for hjælp her! skal skrive SSO i engelsk og skal aflevere en titel på en bog om meget kort tid! jeg har prøvet at komme med mange forslag, men min lærer bliver ved med at sige, at der ikke er nok stof i dem. Er der nogle af jer der kunne være søde at give mig nogle fors...