Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7141 til 7160 af 176851
-
Censormøde omkring skriftlige eksamener
ForumindlægNogen der ved hvornår censormødet bliver afholdt ? og hvornpr eleverne fra de forskellige gymnasier kan forvente at få deres karakter på lectio? -Peter -
FSA Skriftlig fremstilling - Noter??
ForumindlægMå man gerne medbringe sine noter med til 20 min. samtale ?? -
Eksamen.
ForumindlægHej folk Skal op til mundtlig fysik b eksamen imorgen ... Hvordan synes I jeg kan forberede mig bedst muligt? Har lavet dispositoner til hvert emne.. Hvad kunne jeg ellers gøre? -
HASTER SÅ MEGET : EKSAMEN :/
Forumindlæghej allesammen Jeg skal på mandag til religion - C eksamen, og jeg har så meget angst for eksamen. Jeg ville spørge om der er nogen her inde, der kan fortælle mig, og evt. berolige mig lidt? Kender desværre ikke nogen der har været op til religion - C før. Så det vil være SÅ godt, hvis nogen l... -
Spansk hjælp til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ti... -
EKSAMEN
ForumindlægSå jeg skal op i morgen i NV-ekamen (Naturfag), men er i tvivl om jeg mangler noget til mit oplæg. (Skal fremlægge i 5 minutter) Kan I godt komme med punkter, som er vigtige at tage med? -
Karakter til mat c eksamen.
ForumindlægHej, jeg har været så uheldig at trække mat c mundtlig, som jeg afslutter efter eksamen. Jeg fik både 02 i mundtlig og skriftlig i min årskarakter. Jeg er lidt bange for hvad der vil ske, hvis jeg gik hen og fik 00, og hvad man egentlig skal kunne for bare at kunne bestå, jeg klarer mig rigtig ... -
Dansk Eksamen HHX 24.05-2012
ForumindlægJeg var oppe i Dansk skriftlig eksamen i Torsdags hvor jeg skrev om opgave 1.. Det var en reklame analyse af Landbrug og Fødevarer men problemet var at jeg ikke var helt sikker på budskabet med reklamen.. - Kom frem til at de ville ændre deres dårlige omdømme og image med de mange argumente... -
Universet og dets udvikling fysik eksamen
ForumindlægHej, skal op til fysik eksamen og trak emnet. Universet og dets udvikling. Nogle ideer til, hvad jeg kan komme ind på ville være mere end velkomne. På forhånd mange tak. -
eksamen
ForumindlægJeg har valgt mit selvvalgte emne til eksamen som = La ville ou la campagne. Jeg skal snakke om emnet i 8 minutter. Og jeg skal skrive en disposition. Har i nogle gode underpunkter i min disposition som jeg kan komme ind på i min eksamen under mit emne: la ville ou la campagne? (byen eller land... -
MatB eksamen´mundtlig
ForumindlægHej står og skal til eksamen imorgen og ville høre om der er nogen af jer der kan dette? jeg er helt sat af! please hjælp :) Differentialregning. Gør rede for funktionsundersøgelser ved hjælp af differentialregning. Inddrag differentialkvotient for simple funktioner. Inddrag monotoniforhold, eks... -
Fysik kemi
ForumindlægRåd til at blive bedre til fysik kemi. (8.klasse) -
Skriftlig fremstilling Emner (Hjælp, tak)
ForumindlægHej alle. Er der nogen, som kan forklare hvad reglerne er for de forskellige emner eller hvordan man gør, tak. i FSA Skriftlig fremstilling. Hvis i har været til FSA Skriftlig fremstilling eller prøvet det før og har en enfaring til en specifk emne. Kan i fortælle, hvordan i gjorde, tak. For ... -
EKSAMEN!!! HASTER!!!
ForumindlægEr der nogen der ved, om man godt må bruge et billede af en videnskabelig model som model til ens naturfafs eksamen? eller SKAL det laves om til feks en planche? JEG SKAL OP IMORGEN, TAK PÅ FORHÅND -
Valg af område til studieretningsprojekt i fagene kemi og biologi
ForumindlægHejsa :) Jeg skal snart i gang med mit studieretningsprojekt, og jeg står i den situation, at jeg er lidt i tvivl omkring, hvilket område og emne, jeg skal vælge. Jeg har allerede sat mig fast på at skrive i fagene kemi A og biologi B. Jeg har selv et par emner, som virker interessante: 1... -
eksamens opg. 4.048
Forumindlægeksamensopgaver i matematik opg. 4.048 jeg har prøvet at regne den ud men er gået helt i sort og håber derfor at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt..En funktion f er bestemt vedf(x)=(x-3)/(x^2-6x+8)bestem definitionsmængde, nulpunkter og fortegn for fHåber der nogen der vil hjælpe mi... -
hjælp til outline engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvad jeg kan skrive i min outline skal nemlig aflevere den i morgen Min outline ser indtil videre således ud My topic: School shooting Why did I choose this topic? Why does something like this happen? - Hate to the society - Loneliness - Access to ... -
eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til eksamen i engelsk her på tirsdag. Jeg vil hører om der nogen af jer der vil hjælpe mig med.. Der er opgivet 5 emner: Fairy tales Racism Immigrants predujices school shootings jeg vil hører om der er nogen som vil hjælpe mig med at skrive en difinition på hvert af de em... -
kemi spørgsmål
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil hjælpe med dette spørgsmål.Kan man godt lave en isomer til methylamin? -
Samfundsfag, mundtlig eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i samfundsfag A på onsdag, 24 timers forberedelse. Jeg vil i den forbindelse hører om der er nogle herinde som har nogen gode råd. Hvad der er fornuftigt at læse på, hvad det er godt og ligge vægt på til eksamen og generelt bare nogen fif til at klare eksamen go...
