Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7161 til 7180 af 58387
-
hjælp ! old eksamen i morgen! hvad må man have med til eksamen?
ForumindlægHejsa :). er helt kommet i tvivl om hvad man må have med ind til selve eksaminationen. Ind til forberedelsen må man vel have det hele med, men hvis man så har brug for nogle noter som man har taget i løbet af året må man så tage dem med ind til eksaminationen, eller skal man bruge forberedelses... -
Engelsk stil
ForumindlægHey! Jeg skal skrive en stil i Engelsk, og jeg vil gerne havde rettet den igennem for små fejl. Tak på forhånd <3 Tony is a 17 year old boy. He has a little brother named Robert and a little sister named Debbie. Robert is 15 and Debbie is 14. Their dad is a businessman, and their mom is a f... -
Beregning af ubekendte sider og vinkler i en trekant.. STX mat A
ForumindlægHej jeg har en opgave der lyder: I en trekant ABC er vinkel C ret, |AC| er 3 og Vinkelhalveringslinjen til A er 4..Jeg skal finde de ubekendte sider og vinkler, men kan ikke dreje hvordan dette skulle være muligt. Håber i kan hjælpe mig lidt. -
Matematik B - STX torsdag d. 14 august 2014
ForumindlægEr der eventuelt en person som har besvarelse til dette opgavesæt? Det skal bruges til vejledning af 8 klassere på onsdag. Jeg takker på forhånd. Link til opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140815%20stx142-MAT-B-14082014.ashx -
Oplæsning til eksamen
ForumindlægHej folkens...Kort og godt; hvordan læser i op til eksamen? - navnlig biologi som jeg snart skal op i! umiddelbart har jeg tænkt mig at læse et emne op hvorefter jeg gennemgår det med spørgsmål etc... -
Eksame søger hjælp
Forumindlæghej jeg er en fyr på 20 år , hedder abdi og bor i århus jeg har eksame her til juni, så søger en der kan hjælpe med matematik B kan kontaktes på tilf. 27180469 -
Dansk Eksam!
ForumindlægHejsa(-: Jeg skal til eksamen i dansk, og har trukket emnet DANMARK Er der evt. en der kender en god tekst om danmark, som jeg kunne analysere? er åben for alt(-: Tak på forhånd(-: -
Hjælp - markedskommunikations eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i markedskommunikation her på tirsdag og jeg vil gerne hører nogle forslag til hvordan jeg bedste forbereder mig til denne eksamen? og hvad der er vigtigst at jeg har styr på? Tak på forhånd. -
Matematik eksamen
Forumindlægskulle jeg kunne kende beviserne i den mundtlige eksamen for at kunne bestå. jeg kan simpelthen ikke bare orker at skulle huske alle disse tal. -
Eksamen - Hvad ska man??
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig hvad man helt præcis ska til AT eksamen? vi har fået at vide at det er metoden og faglige kompentencer der er det vigtigste, men forstår ik hvordan man ska gøre? -
Dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg har brug for noget hjælp, jeg skal nemlig op i mundtlig dansk i morgen. Nogen som kan hjælpe med at sige hvad der er det vigtigste jeg skal kunne til eksamen? evt. hvad jeg skal komme ind på og hvordan. -
Hjælp til hhx eksamen
ForumindlægHej.. Skal fortælle om det danske undervisningssystem vs. det amerikanske til samfundssfagseksamen. Nogen ideer om hvad jeg skal komme ind på? Vil gerne have 12, men jeg bliver altid så nervøs til eksamen :( Anne -
historie eksamen? hjælp..
Forumindlæghej.. jeg tror ikke jeg har forstået eksamen.. altså man har 24 timer til at forberede sig.. hvor mange kilder får man? skal man analyser dem alle? hvad skal man starte at redegør? Og skal man finde noget ekstra materiale? -
Hvad kommer man op i eksamen?
ForumindlægHej:) Ville virkelig gerne vide hvad man kommer op i eksamen og hvad er det vigitgste for næste år skal jeg i 9 og tænker meget over hvad man kommer op i f. eks fag og hvad er det vigtigste man skal være god til?:) -
drama eksamen
Forumindlæghej jeg skal op i eksamen i absurd teater vi er 5 personer der skal spille et stykke på 20-30 min nogle der kender nogle stykker, tak på forhånd :D -
Tysk eksammen hjælp :)
ForumindlægHeeej allesammen, hvis der er nogen, der har tid og lyst til at hjælpe med at rette en tysk analyse til min eksammen imorgen må de meget gerne skrive :) ville være en KÆMPE hjælp! :) -
Engelsk FSA - hvor lang tid?
Forumindlæghar bare lige et simpelt spørgsmål. Hvor lang tid skal, det man selv siger til engelsk FSA tage? Altså det, hvor man fortæller om det selvvalge emne. -
Biologi Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe at trække til biologi mundtlig eksamen, og ville lige sikre mig at jeg er helt sikker på hvordan denne eksamen foregår. Så vidt jeg har forstået skal man kombinere det nye stof (Bilaget med artikel og figurer) med det man har lært (evt. forsøg). Og med dette skal man sva... -
Engelsk og samtidshistorie - metoder!?
ForumindlægHej, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med hensyn til metoder. I samtidshistorie kan man nemt bruge kildekritik, men hvad pokker skal jeg gøre i engelsk? Jeg skriver om konspirationsteorier omkring 9/11. Pleeease hjælp?! -
Engelsk-oversættelse program i offline
ForumindlægHej. Er der nogle, der har et link eller navnet på et program, der kan oversætte dansk-engelsk og engelsk-dansk uden brug af internet?
