Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 7181 til 7200 af 61667
-
diskret matematik
Forumindlæghej :) jeg har været op i diskret matematik idag.. jeg vil bare hører om der nogle som vil rette opgaven ?? -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej...Jeg ville høre om, der var nogen, der vidste, hvordan en psykologi eksamen foregår og om man må ha alle notater og bøger med ind til forberedelsen...? -
Old eksamen
ForumindlægHej jeg ville høre om nogen kunne fyre tips af som alle os der skal op kunne få gavn af? F.eks. hvordan man skal disponere en eventuel eksamen? Hvad skal man fokusere på osv. -
Eksamens nervøsitet?
ForumindlægHeej Alle (: Tænkte på om der var nogen der havde nogen der har nogen gode råd imod eksamens nervøsitet? Mvh Astrid xD -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart op i samf c-niveau. har jeg 24-timers forberedelse el. hvordan foregår eksamen? :) tak på forhånd :) -
matematik rapport
ForumindlægHejjeg sidder og laver en matematik rapport, der lyder på følgende:Fortæl om Poissonfordelingen som en approksimation til binomialfordelingen for stort n og lille p, np = λjeg vil give nogle eksempler på, at når n er et stort tal og p et lille tal, så vil det være svært at håndtere inden for... -
Eksamen på torsdag
ForumindlægHar i nogle bud på hvad emnet bliver på torsdag? -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
Sso Matematik ??
Forumindlæghej. Jeg skal meget snart til at vælge et fag i SSO, jeg er meget sikker på det skal være matematik, jeg har der så stærkt overvejet sandsynligheds regning, jeg tænkte noget retning af forsikringsmatematik, men ville det blive for svært for mig da jeg ikke har haft noget om sandsynlighedsregn... -
Sommer Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart igang med AT-3, som kommer til at være min sommer eksamen. Jeg går i 1.G så jeg har ikke rigtig prøvet at lave sådan noget før. Jeg er ikke rigtig sikker på hvordan det kommer til at foregår. Så hvis der er nogen, som gider at fortælle mig hvordan deres 1.G sommer At eksamen f... -
Disposition til eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til eksamen imorgen, er godt forberedt, men mangler bare liiige én ting: Hvordan laver man en god dispostion til sine emner, uden at det bliver for uoverskueligt? Mine emner er: Radioaktivitet Magnetisme Forurening og elproduktion Håber nogle vil hjælpe mig - Det er min først... -
Eksamen fremgang?
ForumindlægHej..Skal op i IT A eksamen på handelsskolen, derfor er der udarbejdet en hjemmeside, med tilhørende skriftlig opgave og database.. Men læreren fortæller os ingenting: så hvordan foregår sådan en IT eksamen.. - Skal man forsvare sin hjemmeside og opgave- skal man vise hjemmesiden- skal man bruge ... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her og er lidt i tvivl om min disposition til eksamen. Jeg har valgt Relationships som hovedemne, og Friends som underemne Her vil jeg meget gerne have lidt hjælp til mine problemstillinger, dvs. spørgsmåle som jeg skal gå i dybden under eksamen. Er der nogen der har ... -
Matematik opgave .
ForumindlægHeej folkens Jeg har lavet en matematik opgave, som jeg er lidt i tvivl om er rigtIgt. Håber der er nogle som lige vil se om det er riigtigt... På en konto står 16449,15 kr. Rentefoden er 4%, og beløbet har stået urørt på kontoen i 7 terminer. Hvor meget bkec der oprindelig indsat? 16449,15 = K... -
DUMPE EKSAMEN?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål vedrørende eksamener på universitetet. Så vidt jeg har forstået kan man søge dispensation om et 4. forsøg hvis man dumper en eksamen. F.eks. hvis man lider af en sygdom. Hvis sygdommen er langtidsvarende og man dumper 4. forsøg kan man så søge om et 5. forsøg osv. s... -
Hjæælp. Græsk matematik
ForumindlægHar misforstået en af mine spg. var ellers færdig med min opg :( Giv en diskussion af hvorfor netop den græske verdensopfattelse giver matematikken en så central placering. Hvordan kan jeg gøre det. please hjæælp.. Det er historia A og matematik A -
lille matematik spørgsmål
ForumindlægNår man man bestemme halveringstiden for en funktion, skal man så ikke bruge halveringskonstanten? -
Matematik 2 - DTU
ForumindlægHej, Jeg søger en privatlærer, der kan hjælpe med opgaveregninger. -
SRO - disposition (fysik/matematik)
ForumindlægHej Er der nogle der har en disposiiton for en sro i fysik og mat, som de vil dele som eksemplar? -
HJÆLP MIG MED MATEMATIK C
ForumindlægHej nogle, der kan hjælpe mig med at få løst denne opgave, er virkelig ikke ret god ti matematikken, så det vil være en meget stor hjælp . 3 (x - 4 ) < - ( 2x - 7) - tegnet er altså minus.
