Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 7181 til 7200 af 40685
-
Hg- synopsis eksamens opgave
ForumindlægFindes der mon nogen der allerede har været til synopsis-eksamen på HG2 i år? Jeg har speciale i offentlig administration og kunne rigtig godt tænke mig at få lov at se en besvarelse af opgaven, som kunne give mig lidt inspiration. Håber der er en som er sød at hjælpe :) -
Problemregning 9. kl. eksamen
ForumindlægAngående den kommende eksamen i matematik, problemregning, ville jeg lige høre, om der er en bestemt måde, man skal opstille problemregningen på? Jeg skriver inde i docs - er der et bestemt "loyout" til selve opskrivningen???? Eller er det noget, man selv kan vælge? -
EKSAMEN STREES HJÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har trukket teksten MIT MESSER UND GABEL til tysk eksamen, og jeg har fået 24 timers forberedelses tid til den. Der er snart gået lidt over 10 timer, og jeg kan ikke forstå en dyt af teksten! Nogen der kan hjælpe? :( -
Hvad sker der hvis man dumper til mundtlig Engelsk eksamen??...
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper til mundtlig Engelsk Eksamen?? -
idræt på c-niveua - årsprøver eller eksamen?
ForumindlægKan man risikere at komme til årsprøve eller eksamen i idræt på obligatorisk (c) niveau? ved nemlig, at man kan på b-niveua... -
Hf-enkeltfag eksamen december 2014
ForumindlægHej. Ville høre om nogen vil lægge deres besvarelse ud fra skriftlig eksamen matematik B fra den 5. december 2014, så jeg kan sammenligne? -
Matematik eksamen 2g, spørgsmål
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik i næste uge, og er lidt i tvivl om hvordan det ville være bedst at arbejde med de udleverede spørgsmål. Samtidig har jeg nogle generelle forståelsesspørgsmål til dem. Hvordan vil I mene det er bedst at arbejde med spørgsmålene? Læse stoffet til hvert af dem, og d... -
funktioner hjælp eksamen imorgen tidlig
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen imorgen tidlig Er der nogen forslag til nogle gode funktioner jeg kan bruge som eksempel? (lineære, eksponentielle og potens) Og er dette korrekt? En mus fandt en ost –der var 200 små bidder i osten. Den kunne tage 2 bidder i minuttet. Lidt efter kom en stor mus. ... -
Historie punkter til eksam.
ForumindlægHej allesammen:D Jeg er virkelig dårlig til histore. kunne godt bruge lidt hjælp med med disse punkter i historie. Er der nogle der vil hjælpe mig med at fortælle lidt om de forskellige punkter, bare de vigtige ting. Rigtig mange tak på forhånd. det kunne hjælpe mig så meget til histore eksamen. ... -
HAR BRUG FOR HURTIG HJÆLP EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for noget hjælp mht. noget matematik C-niveau, da jeg skal op til eksamen imorgen, og virkelig er helt lost med de her matematik spørgsmål - matematik er ikke mit stærke fag. Men jeg ville virkelig sætte pris på hvis der var nogle som kunne hjælpe mig med at svarer hu... -
Hjælpemidler til fysik/kemi eksamen??
ForumindlægHeej alle derude .. jeg skal snart til fysik eksamen, og jeg undrer mig over, hvilke hjælpemidler man må have med?? jeg ved at egne noter er tilladt - men kan man fx også printe sider ud fra nettet, lægge det i en mappe, og tage dem med?? er det tilladt ! -
Mundtlig Mat C Eksamen
ForumindlægHvordan er det mundtlig eksamen foregår på Matematik C? Jeg trækker et spørgsmål, forbereder mig og vil inde til selve eksamen få en opgave som jeg skal løse? Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er ret usikker på hvordan det foregår. -
Hvordan lægger jeg ud til en eksamen ?
ForumindlægHej ..Jeg er en pige der skal op i mdt. engelsk A niveau nu på torsdag og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lægge ud... Nogle der kan komme med eksempler til hvad man skal sige når man har været inde i forb. og kommer ind til eksaminationen på engelsk? "I am going to be eksaminated in this ... -
Spg. til eksamen (c-niveau)
ForumindlægHej Jeg har tre c-niveaus fag. mit spg. om jeg kan risikere at komme op i alle tre eller slet ikke nogen, hvilket jeg ikke tror... -
Tysk eksamen - FSA
ForumindlægDavs ... Ved ikke helt hvordan jeg skal gøre ved tysk mdt. Skal jeg oversætte teksten eller skal jeg bare referer den på tysk, og hvad skal jeg bruge mest tid på ??Og hvad med lytteteksten hvad skal jeg gøre med den ?? :)Tak på forhånd -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej jeg ville spørger om man må have alle noter med, som man har skrevet hjemmefra ind til den teoretiske del, eller om man kun må have dem med ind til forberedelsen :) -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, er nemlig ikke helt enig med den givende karakterer. Skriv privat! -
9 kl. Engelsk eksamen?
ForumindlægHar et spørgsmål til engelsk afgangs prøve - ''Man kommer 100% ikke op i læse,grammatik og lytteøvelse til afgangsprøven? Tak på forhånd! -
Mundtlig eksamen - noter
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som tidligere har været oppe eller en som skal op i mundtlig matematik? Jeg søger med lys og lygte efter nogle brugbare noter - gerne med forklaringer. Nogen der kan hjælpe? Kh. -
Fysik / Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal op i morgen, er der eventuelt nogen der har dispositioner til alle emnerne? :)
