Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7201 til 7220 af 176851
-
AT eksamen - menneskets forhold til naturen
ForumindlægHej alle mit overordnede emne i AT: (eksamen) er "menneskets forhold til naturen" er helt lost omkring hvad man kan skrive og bl.a. også fagkombinationen er der nogle der kan komme med gode ideer? eller har skrevet om emnet før? -
Eksamen - udlede henfaldsloven
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med at udlede henfaldsloven? og evt. forklare mig sammenhængen mellem henfaldsloven og A=k*N på forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i his om en uges tid. Jeg har siddet og læst lidt på pensum og kunne godt tænke mig at spørge om noget angående selve eksamen: - Vil lærer og censor godt kunne stille spørgsmål til specifikke kilder i undervisningsbeksrivelsen, da der jo er meget pensum? Mvh. Chr... -
Eksamen!!
ForumindlægHey allesammen!!Jeg har lige oprettet en bruger herinde, da jeg har hørt at det er et godt sted og få hjælp.Jeg går i 9.klasse, og har virkelig brug for HJÆLP.. Jeg skal til skriftilg matematik på tirsdag, og kunne virkelig godt bruge nogle råd!Selvom jeg elsker matematik får jeg kun 7, nogle gan... -
Eksamen
ForumindlægJeg skal snart til Engelsk mundtlig på folkeskolen... Ved ikke hvordan jeg skal klare det... Ved ikke hvad jeg skal sige har brug for mange gode rådd..... -
Eksamen?
ForumindlægHej allesammen Er der nogle, der kan forklare mig, hvordan tyskeksamen på B-niveau i gymnasiet foregår helt præcis? Ved godt, at man har 24 timers forberedelse, men hvor længe skal man snakke tysk med censor og lærer, osv.? På forhånd tak :) -
Hjælp til eksamen
ForumindlægI hvilket år blev digtet "Raad til unge Ægtemænd" af Adam Oehlenschläger udgivet?? -
eksamen
Forumindlægmit emne er radioaktivitet... Stikord til mit oplæg er, henfaldstyper, baggrundsstråling, dosis og dosisækvivalent, ioniserende stråling skade, anvendelse af radioa. isotoper samt et eksperiment om halveringstykkelse.. kan nogen så gennemskue om jeg behøver brige aktivitet og halveringstid ind i... -
eksamens hjææææælp
Forumindlægpå hvilke måder har platon inspireret nyere tid -
Eksamen - Hjælp! :-(
ForumindlægSkal til Bio. C eksamen og er HELT lost! Ved simpelthe ikke hvordan jeg skal grive det an! :-( Jeg ved hvad der er blevet opgivet og hvad jeg skal læse på, men HVORDAN forbereder jeg mig? -
Eksamen
ForumindlægHey er der nogen som kan hjælpe mig med mundtlig matematik. Har eksamen angst og er helt forvirret i hvad jeg skal kunne for at få en middel karakter:((( -
eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i historie... Mit spørgsmål er: hvordan foregår historie eksamen... det med problemstillinger?? -
Differentialregning. Eksamen mundtligt
ForumindlægHej. Hvordan ville i besvare dette spørgsmål?: redegør for differentialkvotienten og opstil regneregler for differentialregning? -
Kan man komme ind på gym hvis man dumper i en eksamen?
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål - lad os sige at man dumper til eksamen i mat med hjælpemidler, men består mat uden hjælpemidler. Har det nogen betydning for om man kan komme ind på gym? -
Pensum til 1. delprøve Mat A STX
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik her imorgen, og vil i den anledning læse op på diverse formler til 1. delprøve da jeg gruer for at glemme noget. Er der noget der har en præcis betegnelse af hvilke ting der forventes at man kan huske til den 1. delprøve? På forhånd tak :-) -
Lektiehjælp i kemi
ForumindlægTo 3.g's-piger fra Køgeområdet søger lektiehjælp i kemi B. Nogle interesserede? -
Kemi aflevering
ForumindlægHej allesammen :) Er der ikke nogen der vil rette min kemi aflevring igennem inden jeg aflever den. Det handler om ion forbindelser. -
Musik til eksamen. 24 timers forberedelse
ForumindlægHvordan foregår en musik eksamen? Hvad skal man gøre i de 24 timers forberedelse? (jeg kan hverken læse noder eller spille noget) - syns I det er en god idé hvis jeg får hjælp af en musikalsk person under de 24 timer? ved overhovedet ikk hvad jeg skal stille op med sådan en eksamen!! -
Eksamen HJÆLP!!!
ForumindlægHej igen studieportalen. Skal op i matematik b, og skal have lavet nogle spørgsmål færdig. Men jeg sidder her og grubler meget over, hvordan og hvorledes man skal løse de her to spørgsmål, nogle der kan hjælpe, anyone!!!! ???? Vedhæftet fil :-/ Tusind tak på forhånd (Y) -
Hjælp med eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket Human rights and wrongs, under det emne har jeg valgt og snakke om Womans right og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal snakke om. Har I nogle ideer?? Hav en god aften
