Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7281 til 7300 af 176851
-
Eksamen hjælp
ForumindlægStår og skal til eksamen i billedekunst, har fået dette spørgsmål. Præsentér dit endelige værk og lav en lille analyse af værket med henblik på gengivelsesstrategi, materiale og indhold. Hvad fungerer godt og hvad fungerer mindre godt? Hvilken betydning har materialevalget for gengivelsesstrateg... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har behov for at få afklaret nogle spørgsmål, som min lærer ikke har været i stand til at svare på i forbindelse med eksamen i teknologi B i 2.g. Jeg kan forstå ud fra bekendtgørelsen at projektet skal fremlægges ved en 30 minutters eksamination. Skal denne fremlæggelse foregå via en po... -
Kemi isomerer
ForumindlægEr der nogle der vil være rigtig søde og kigge på nedenstående billede for mig. Jeg vil bare lige vide om jeg har forstået isomerer korrekt. Jeg har tegnet et par geometriske isomerer og navngivet dem. Desuden har jeg også lavet en (R,S) navngivning. Håber lige nogen vil bruge 2 min af deres tid ... -
Forståelsesproblem (Kemi)
ForumindlægHej ..Jeg sidder her og læser en kemilektie hvor der i bogen står:"I den mikroskopiske beskrivelse ser man også på partiklers energi. De bevæger sig, så de har kinetisk energi. Desuden har de en potentiel energi som følge af at de påvirker hinanden med kræfter. "Hvilke kræfter ??har prø... -
fysik kemi
ForumindlægJEG HÅBER I kan rette mine fejl -
opgavesæt til skriftlig engelsk b-niveau
Forumindlæghej er der nogen som kort kan ridse op hvad man skal til skriftlig engelsk på b-niveau. på forhånd tak -
komme op i skrftlig eksamen mat b igen?
Forumindlæghey!Var til eksamen i amt b her gik af helvede til nåede ikke at blive færdig ja min hjerne kollapsede, ets tort tabu da jeg ellers plejer at få 10 til den slags test/eksamener, men nu skal jeg være glad fhvis jeg får over 6. Jeg ved at man kan komme op i mundlig eksamen igen i 2g, hvis man ikke... -
rette af kemi rapport
ForumindlægNogen der ville rette min kemi rapport. fylder 3 sider. That´s all. Please. -
AT eksamen i naturvidenskabeligt fag og engelsk
ForumindlægHej.. Jeg ville høre om der er nogen der har været til AT eksamen i et naturvidenskabeligt fag og engelsk. For jeg har Bio A og Engelsk B og jeg har så læst bogen "Brave new World" der omhandler genteknologi. Men hvad kan jeg blive spurgt om i engelsk? Er ikke helt sikker. Skal jeg ana... -
Jeg har dumpet matematik b til den mundtlige eksamen...
ForumindlægHejsa, Jeg har desværre dumpet matematik b til den mundtlige eksamen og er ikke helt med på konsekvenserne af min karakter. Mine årskarakterer i matematik ligger dog en tand højere: Skriftlig mat 4, mundtlig mat 02. Er mine mulighederne for at komme ind på videregående uddannelser begrænset og... -
Påvirker skriftlig eksamner mit gennemsnit?
ForumindlægJeg lige fået mine skiftlige eksamner tilbage, men jeg har lagt mærke til, at de ikke har regnet dem med ind i gennemsnittet. Skulle man ikke regne alle karakter med ind. Ps: afslutter 2årig hf denne sommer -
Gode tips til mundtlig samfundfags eksamen??
ForumindlægHejNu skal jeg op til samfundsfag mundtlig på høj niveau. Jeg ville blot høre, hvordan og hvorledes I kan anbefale jeg skal forberede mig???Eftersom der er en masse begreber, som man skal kunne huske i hovedet. Kort sagt; Hvordan skal jeg gribe det an???Hilsen Marie K. -
eksamen
Forumindlæghej... er der nogen søde og rar mennesker derude, som har lyst til hjælpe mig med min historie eksame d 15-16 juni?? -
Eksamen
ForumindlægHej Hvilke typer tekster er det muligt at komme op i, i 3.g danskeksamen? Er det bestemt af lærerne eller er der nogle emner der skal være repræsenteret, altså fx sagprosa, digte, nyhedsartikler osv.? -
Teori i kemi.
ForumindlægHej :) Jeg har brug for lidt hjælp til at skrive et teori afsnit i min kemi aflevering. Hvad skal der stå i afsnittet? - vores lærer har altid skrevet det til os, men nu skal vi selv gøre det, og jeg er lidt på barbund. -
HJÆLP EKSAME I MORGEN PLZZZZZZ
Forumindlægheej alle sammen, er der nogle som vil hjælpe mig med at analyser teksten Bad af Michael Jakcson det fordi jeg skal op til min musik eksame i morgen og jeg kan bar ik finde ud af det helt.. plus det der Groove: a) beatmarkering b) mønstre??? c) Nuancering??? -
Er der større sandsynlighed for at trække Historie A på STX?
ForumindlægHej, vil egentlig gerne vide om der er stor sandsynlighed for at jeg trækker det værste fag, historie A. Især efter de 24-timers forberedelse blev fjernet, kan jeg ikke se noget positivt i den. Hvis ja, er det så stort, at det er meget få, som undgår at komme op til eksamen i historie? jeg satse... -
En super god hjælpeside til eksamen i religion
Forumindlæghttp://www.viby-gym.dk/ -
Dansk eksamen. Erna og Ewan. Vurdering.
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg får 4 og 7 normalt. Tak på forhånd x) -
Matemaik b eksamens-besvarelse
ForumindlægHej. Det ville være en stor hjælp, hvis nogle af jer har været oppe i matematik b den 25. maj 2012, og har besvarelserne til eksamenssættet. Jeg vil nemlig gerne tjekke, om mine besvarelser passer :) Jeg har vedhæftet eksamenssættet for en sikkerhedsskyld.
