Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7321 til 7340 af 176851
-
Kendetegn ved Mundtlig og skriftlig dansk og mundtlig og skriftlig genrer.
ForumindlægHalløj SP. Håber I nyder weekenden. Så jeg har brug for hjælp til at vide hvad kendetegnene ved mundtlighed i dansk er og i skriftlig dansk. Og ved heller ik hvad de mundtlige og skriftlige genrer er. På forhånd tak -
HJÆLP eksamen!
ForumindlægJeg har følgende opgave: Men kan ikke finde ud af opg 6. Jeg ved at jeg skal lave en randundersøgelse, men kan ikke lige se hvordan.. Jeg har bestemt de partielle afledede til: ( bløde d'er) df/dx = y ( 2-e^-xy) og df/dy = x( 2-e^-xy) Eksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg har prob... -
EKSAMEN: HJÆLP
Forumindlæghej nu har vi fået 24 spørgsmål til eksamen og jeg er vel snart færdige med at besvare dem bortset fra nogen underspørgsmål som jeg virkelige sidder fast i. - overveje fordele og ulemper ved at være vegetar - diskutere hvorledes moderne produktionsforhold påvirker fødevareproduktionen, herunder ... -
Kemi terminsprøve
ForumindlægHey alle skal til kemi terminsprøve om få dage, er der nogle gode råd/noter der kunne hjælpe? Har forekspempel svært ved NMR-spekre aflæsning og koncentrationsberegninger. Det ville også være nice, hvis i kunne komme med jeres erfaringer omkring opgavetyerne og gode tricks -Peter -
Årsprøve Kemi
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i Kemi årsprøve her om ikke så længe, og vil gerne opnå en god karakter så håber der er nogle kloge hoveder her inde der kan hjælpe mig med 11 kemiske spørgsmål. Der er et punkt i hver opgave som i ikke skal tænke over. Det er de forskellige forsøg. -
Eksame, Haster.
ForumindlægJeg har trukket '' sværtkærlighed'' nogen der kender en god tekst jeg kan bruge ? er selv helt blank. -
eksamen
ForumindlægHey. mangler at finde ud af hvad " Betydningsfulde modsætninger" betyder. håber i kan hjælpe:):) -
Eksame
ForumindlægHej. Her om nogle dage skal jeg til mundtlig musikeksamen. jeg vil ærlig indrømme at jeg er lidt på bar bund mht. den teoretiske del. Vi skal analysere en sang, og virkelig gå i dybde med det hele. Er der en der kan fortælle mig, hvad man sådan skal have med i sin analyse? og hvad man skal for... -
eksamen!
Forumindlægnu er det sådan at. vi i klassen har fået 16 spørgsmål. i dag har de 9 værest oppe, og i morgen er der 4 inkl. mig. normalt vilæ der jo være 4 tilbage til den næste. så mit spørgsmål er. nu når det er en "ny" runde. er der så mulighed for at trække alle spørgsmål. eller er der kun de re... -
Eksamen!!
ForumindlægSkal snart op i matematik.. men er lidt i tvivl om hvad der er mest relevant at komme ind på hvis man trækker noget i retning af geometri/triognometri ..... -
Eksamen Hjælp!!
ForumindlægHej, jeg skal snart op i mundtlig samfundsfag på c. Hvis nogle af jer allerede har været op, kan i måske hjælpe mig lidt.. Hvad er godt at snakke om, hvordan begynder jeg at præsentere teksten? Skal jeg have en disp. klar, eller er det overflødigt? På forhånd tak, -
eksamen..
Forumindlægtænkte på der står også vi skal præsentere vores disposition - skal jeg bare sige feks. først vil jeg fortælle noget om sætningsopbyningen osv.? -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHvilke typer stråler for man ved en strålebehandling? Hvordan påvirkes man af atomkraftværker? Hvordan fungere et atomkraftværk? Hvad gør man med radioaktivt affald? Hvordan hænger halveringstid og strålebehandlong sammen? -
Eksamen - hvordan
ForumindlægHvordan er det nu lige, at det kommer til at foregå? Vores lærer har udleveret os nogle 'spørgsmål' (24 stk.), som censor har godkendt. Er det så ét af de spg. vi kommer op i eller hvorledes? -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har en vuderingssamtale i morgen, skal snakke om flere bilag. Jeg brug for hjælp til den bilag, hvis nogen kan hjælpe mig med en god forklaring. på forhånd tak -
Hjælp til eksamen
ForumindlægEr der nogle der vil hjælpe mig med disse opgaver? -
eksamen
ForumindlægHej:) I dansk har jeg trukket mit fordybelsesområde som er: Overgange noveller Perstiktivereings områder: Drivhuset af Anders Bodelsen Jomfruen af Kim Fupz Rejsen til ribe af Peter Steeberg Er der nogle som har ideer til, hvad jeg kunne vælge? -
HJÆLP TIL ENGELSK OUTLINE EKSAMEN 9 KLASSE
ForumindlægHejsa. Jeg skal lave min outline til min engelsk outline. Mit main topic er school shooting, og mit underemne er columbine school shooting. Nogen der har lavet om dt før og kan hjælpe eller sende noget hjælp hehe. tak på forhånd til en presset mand -
HJÆLP TIL EKSAMEN!!!!
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til eksamen, og har et elspørgsmål jeg ikke helt kan finde ud af... det lyder sådan : Andengradsfunktioner: i forbindelse med din redegørelse skal du komme ind på, hvordan man , for en andengradsfunktion, finder skææringspunkt med y-aksen, og hvordan man finder ev... -
Eksamen hjælp
ForumindlægHej alle sammen ... Jeg skal til eksamen i næste uge i fysik 9. klasse. Men jeg ved bare ike hvordan jeg skal forberede mig? ideer? Hvordan bliver spørgsmålene.. ?:d Er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg skal forklare censoren eller læreren om h plus ioner i bevægelse? og magnesium i syre?
