Søgning på: tysk notater. Resultater: 7361 til 7380 af 18469
  • Til alle

    Forumindlæg
    Hejsa..I 9ender klasse for man en bog ved navn: ALLES KLAPPT! 3Er der nogen der har notater fra nogen af disse historier?Ville jeg blive meget glad for at se på den.Mange tak.
  • Organisation noter

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har notater til Organisation niveau C? Til bogen der hedder "Grundlæggende organisationsteori" af Niels Grahn Bentsen og Kai Hansen (Systime). Det er HHX 2. år. På Forhånd Tak
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, er der nogen som ved hvor man kan hente gode fysik notater til 1.g ..??
  • Martin Luther

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har notater/opgaver til Martin Luther? Bare alt der har med ham at gøre. Mange tak:)
  • Prærieindianernes religion

    Forumindlæg
    Jeg skal op i religion, men har været en del fraværende i en periode her i 3.g.. Det har resulteret i, at jeg næsten ingen notater har fra da vi gennengik Prærieindianerne. Er der nogen der ligger inde med nogen gode notater, vil jeg meget gerne se dem! På forhånd tak og held og lykke til alle..
  • Billedkunst

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal snart op til eksamen i billedkunst og kunne godt bruge notater til de forsekellige ismer fra bogen "Billedkunst 1 Ismer i dansk maleri efter 1870".Så hvis der er nogen der vil sende dem vil jeg være meget taknemlig.
  • Villy Søresen - Tigrene

    Forumindlæg
    Heysan... Jeg har til opgave at forklarer den grundlæggende forskel mellem "den indelukkede tiger" og den "frie tiger", i Villy Sørensens historie "tigrene", hvis nogle ligger inde med nogle gode noter eller lign. ville det være til stor hjælppå forhånd tak
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    VIl spørge sårn ca. hvor meget man skal bruge tid på oversættelsen i forberedelsestiden før mans skal eksamineres...??
  • Shakespeare Sonnet 138

    Forumindlæg
    Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette.. Skal op i mundtl. engelsk og forstår ikke Shakespeares sonnet 138.. Er der nogen der har nogle notater til den??Ville virkelig være en stor hjælp..
  • Drageløberen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har nogle notater om denne fremragende bog - skrevet af Khaled Hosseini?Bogens titel er DRAGELØBEREN!
  • AP (DET HASTER)

    Forumindlæg
    Hej ALLESAMMEN. jeg skal til AP prøve imorgen. jeg ville lige høre om i havde nogle gode notater, som jeg kunne bruge TAK PÅ FORHÅND !
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder i jer til eksamen i skriftlig dansk?
  • Gennemlæsning af samf.

    Forumindlæg
    Er der én venlig sjæl, som har tid og lyst til at læse min samfundsfags afl. igennem?Den ska afleveres på mandag..
  • analyse af den dansende dreng

    Forumindlæg
    Hjælp er der nogen der kan hjælpe mig? Skal analysere novellen den dansende dreng af Bodil Bredsdorff, men da jeg aldrig har gjort det før er jeg på herrens mark. Er der nogen der kan hjælpe mig???
  • Polterabend

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder og skal skrive an litterær atikel om Jan Sonnergaards novelle Polterabend. Jeg skal give en analyse af miljøet i novellen, både den sociale og fysiske, men ligenu er jeg Fuldstændig lost. Håber i har nogle gode noter, jeg må få eller hjælp til hvad jeg kunne skrive om. ...
  • Kombinatorik - hurtigt tak

    Forumindlæg
    Hvad er mit udfaldsrum, hvis jeg skal udtage 5 kort ud af 52? Er den så k(52,5) ? Eller hvad er udfaldsrummet? bare 1- 52 ?
  • Hjælp: 24 til eksamen gode råd til forbedrelse.

    Forumindlæg
    Heej alle sammen. jeg skal til fysik-eksamen om 24 timer(skal lige siges, at jeg går i 9) og har nogle emner jeg skal have gennemlæst og sådan. Men er der nogen herinde, der har nogle gode fif om en god forberedelse på kort tid inden eksamen, så man kan score den høje ende af skalaen? Har nemli...
  • kemi skriftlig test - hjælp til forberedelse

    Forumindlæg
    hey skal op til kemi i morgen - emnet er AL ORGANISK KEMI det er vigtigt da det er sidste rigtige test hvordan forbereder jeg mig bedst?
  • Fysik noter

    Forumindlæg
    Hej søde menneske.. jeg skal snart op til eksamen og vil høre om i har nogle noter om: Energi og energiforbrug Termisk energi og vands varmekapacitet. Energiomdannelse, nyttevirkning og bæredygtig udvikling Bølger og lyd Bølger og lys Atomets opbygning og Bohrs atommodel Bohrs atommodel og lysuds...
  • eksamen

    Forumindlæg
    hey jeg skal il eksamen snart og har læst bogen Helge Mygind kemi 2000 c-niveaumen kan ik rigtigt skrive noter til den er der en som har været oppe til eksamen iden bog som ha nogle noter jeg kan låne tak...