Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7441 til 7460 af 176851
-
Samfundsfag - lov om censor til eksamen
ForumindlægI 2008 ændrede Folketinget reglerne, så nogle af de skriftlige afgangsprøver i folkeskolen ikke længere skal bedømmes af en lærer og en censor, men af to censorer, der ikke kender eleverne. Det førte indimellem til store forskelle mellem de to cencores bedømmelse af den samme opgave. http://w... -
eksame
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op til tysk og er ikke særlig god til det. Så hvordan kan jeg forbedre min tysk? Tak på forhånd -
om eksamen
ForumindlægHej alle sammen , Jeg hedder Jasmin og studerer til en bacheloruddannelse i webudvikling på engelsk her i kbh, andet semester. og i denne februar vil jeg starte praktik. alle de karakter fra mit første og andet semester er gode. men bare en emne på andet semester idag, hvor jeg fik kun 2. og ... -
Mdt Eksamen fredag d. 14/8
ForumindlægHej! Har eksamen her i overmorgen og er matematisk invalid =S Et par spørgsmål man kan trække: - Gør rede for andengradspolynomiets rødder og faktorisering. Her vil jeg umiddelbart mene at komme ind på andengrads beviset og faktoriserings beviset... Andet jeg kan gøre for at trække mig op? - Gør... -
arv og miljø- dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "arv og miljø" som mit fordybelsesområde til min mundtlig eksamen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad mit prøveoplæg kunne være Måtte ikke tage ørneflugt eller den grimme ælling fordi den er meget brugt og man kender historien er der nogen der kunne... -
Større skriftlig opgave?
ForumindlægEr det nødvendigt at anvende nogen form for sekundærlitteratur, hvis man skriver om en tysk roman og bare skal karakterisere hovedpersonen og dennes tanker om sig selv?Jeg mener --- kan det trække ned, hvis den eneste bog, man har haft gang i, er den tyske roman? -
Bogdisposition til skriftlig bograpport
ForumindlægHejsa :). Jeg har nu læst en bog og skal senere skrive en bograpport/boganmeldelse. Men før jeg skal det, er jeg nødsaget til at aflevere en bogdisposition til min lærer. Eftersom vi ikke har fået så meget information omkring, hvordan man skriver sådan en, er jeg lidt lost. Skal jeg gå ind og næv... -
større skriftlig- kurder
Forumindlæghej jeg har overvejet, at vælge at skrive om kurder, som jeg ikke ved så meget om. jeg har hørt at der er mange ting, man kan skrive om. derfor spørger jeg jer, hvad er det vigtigste og godt at fortælle om?, som kan giv en god karekter. håber i vil give jeres mening, så jeg kan beslutte mig sn... -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i tysk og uheldigt har jeg ikke haft heldet med mig men nu når jeg ska op vil jeg høre om nogen havde nogle gode hints til hvad man kan gøre før når man går i 3.g og ikke er super god til det?? -
Eksamen
ForumindlægHvad må man medbringe til mdt. prøve i 10 kl.? Det er prøveform 2. -
Eksamen !!
ForumindlægHej, skal op i fysik på tirsdag :O!!! Nogle der kan anbefale nogle forsøg og rapporter her inde eller selv fortælle :) Vores pensum er: Magnetisme, Elektromagnetisme, Induktion, El. Energi, Transformation, Syrer, Baser, Atomfysik. Hjælp miig plz tak :)!! -
Eksame hjæælp
ForumindlægHej alle, jeg sidder her med en tekst jeg skal analysere til på fredag. Teksten hedder Girl overboard og skrevet af Patrick Quentin. Som sagt skal jeg analysere den, men jeg har det problem at jeg ikke ved hvor jeg skal starte eller slutte??? Er der nogen der har lavet en analyse til den, så jeg ... -
kemi c hjælp
ForumindlægHej, Jeg søger hurtigst muligt lektiehjælp til kemi c-niveau. Jeg bor på nordfyn og kører gerne i en radius af ca. 30 km. -
har bare et meget lille spørgsmål til min kommende eksamen
Forumindlægdet er sådan at til min kommende eksamen vil jeg få en tekst på 1300 bogstaver. mit spørgsmål er bare om 1300 bogstaver og lyder:. om det er med mellem eller uden mellemrum for 1300 bogstaver? på forhånd tak. -
Organisk kemi.
ForumindlægHej alle. Søger virkelig den perfekt beskrivelse af hvad organisk kemi er. Tak på forhånd :) -
Kemi reaktionstyper
ForumindlægHej Hvilke reaktionstyper er der i hhv. organisk -og uorganisk kemi? På forhånd tak -
Hvordan kan man forbedrede sig til matematik mundtlig eksamen??
ForumindlægHej! :-) Vil bare lige høre, om der er nogle derude der har været oppe i mundtlig matematik og evt kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår og om hvad man skal øve til? Vi har ikke rigtig fået noget at vide omkring det, så føler mig virkelig ikke klar til at skulle gå til eksamen i det.. Håb... -
En sød sjæl der har godt forstand på kemi B. --> fremstilling af jern?
ForumindlægNogen der kan forklar mig fremstilling af jern? -
nogle der har været op til fysik mdt eksamen
ForumindlægVille spørge om hvad i kom op i og hvordan spørgsmålene er bygget op. Får man et emne man skal redegøre for eller et emne og så et underspørgsmål der indskrænker emnet i noget bestemt, der skal uddybes. -
Eksamen!!
ForumindlægHeej alle sammen Jeg går i 8 klasse, og der er kun få måneder til, jeg går i 9 klasse. Min karakter ligger næsten kun på 02. Jeg har så besluttet mig, for at flytte skole, fordi jeg gerne vil tage mig sammen. Kan det så gå udover min eksamen i 9'ende klasse, hvis jeg flytter skole? ...
