Søgning på: tysk notater. Resultater: 7481 til 7500 af 18469
  • noter til eksamen

    Forumindlæg
    Hej folkens der skulle vel ikke være nogle der havde nogle maskinskrevne noter til matekatik, gerne nogle som kan bruges til eksamen.. jeg tænker på Matematik A.
  • FSA i fysik - VIGTIGT

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en disposition til min eksamen i mundtlig fysik og har virkelig brug for hjælp. Vores opgivede emner er: 1. Syrer, baser og salte 2. Magnetisme 3. Vand 4. Alkohol
  • tidlig/sen-middelalder

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i historie og har lige et par huller som jeg håber i kan lappe :) - Jeg skal vide hvordan middelalderen opstod, men her er jeg fuldstændig blank.. Men et gæt vil være, at det har noget med Roms fald at gøre? - Man siger normalt at år 1300 er et skel i vores historie, bl.a fo...
  • Oversættelse fra spansk til dansk.. fatter ikke hvad der menes..

    Forumindlæg
    Hej alle.. har brug for noget hjælp til en oversættelse, da det er ret vigtig for forståelsen af teksten og dermed også mine svar til nogle spørgsmål. er ikke nødvendigt med en fuldstændig oversættelse, bare en forklaring.. PÅ forhånd tak :) Has sido el hijo preferido de nuestros padres, lo has ...
  • Tove ditlevsen? hjælp

    Forumindlæg
    hej er der nogen af jer der har læst Tove ditlevsen's roman " Vi har kun hinanden" hvis ja.har i bog analyseren liggen på jeres pc. jeg har halv færdig med at analysere bogen, men mangel lidt og skal aflever den på onsdag. pliz hjælp..
  • Opgave godkendelse...

    Forumindlæg
    Under hvilke kriterier bliver opgaverne man upload'er bedømt på ?...
  • Se Dagens Lys.

    Forumindlæg
    Er Madam Datam og Varinka den samme?
  • Sandsynlighed- & Statestik

    Forumindlæg
    Hjæææææælp - Sidder og øver mig på mundtlig matematik B. Er kommet til et spørgsmål om statestik og sandsynlighed. Jeg skl forklare om binomialfordelingen, varians, spredning og normal fordeling Nogen der kan give mig en pædagogisk forklaring på de forskellige begreber og deres betydning? Hvad ...
  • samfundsfag Mundtlig Eksamen , Hvordan foregår den?

    Forumindlæg
    er lidt i tvivl/kan ikke huske ,. hvordan den mundtlige samfundsfag eksame forgår . er det prøvespørgsmål eller?.. (går i folkeskole).. :P
  • noter samfundsfag C

    Forumindlæg
    hej :) Jeg skal have samfundsfag på C efter sommer og mangler noter. Nogen der har noter til samfundsfag C der vil dele dem med mig? :)
  • Noter med til eksamen?

    Forumindlæg
    Skal op i Dansk mundtlig eksamen imorgen, og jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at have noter med? Er der nogen der ved det?
  • Biologi C noter

    Forumindlæg
    Her er en masse gode noter til faget, udarbejdet af min lærer. Tænkte at andre sikkert også ville have glæde af sådan en samling. Emnerne i notatsamlingen er: Celle- og molekylærbiologi Titel 5 Genetik Titel 6 Sexologi Titel 7 Fysiologi Titel 8 Økologi Link til notatsamlingen: https:/...
  • noter til samfundsfag

    Forumindlæg
    hej jeg går i 9 og jeg bruger for noter til samfundsfag er der nogen af jer som kan hjælpe mig ,tak
  • Troens træ til kristendomseksamen?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved, om man må medbringe troens træ til kristendomseksamen? Ville være glad for et svar :)
  • Gode råd til eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart op til eksamen i religion C-niveau - derfor vil jeg høre af, om du har nogle gode råd at dele ud med? Hvordan man forbereder sig bedst muligt op til? En god huskeliste? Eller andet, der kan være til hjælp? På forhånd tak!
  • bærbarordning

    Forumindlæg
    På svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst.
  • Lektor og professor

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på en lektor og professor på universitetet?
  • Feighet (fejhed)

    Forumindlæg
    Hjææææælpp..ska lave en engelsk stil om "Feigheit".. altså fejhed, til i morgen..og stinker virkelig til tysk..nogle der kan finde på et lille bidrag.. gerne på tysk :D.. thx
  • disposition

    Forumindlæg
    Hej kom lige i tanke om, hvordan ser en rigtig god disposition egentlig rigtig ud ?
  • Kode

    Forumindlæg
    60280655684212 73818342633614 92080461423414 29031402724212