Søgning på: tysk notater. Resultater: 7561 til 7580 af 18469
-
et ord
ForumindlægHvad hedder statsborger i flertal på tysk, altså statsborgerne ? -
7 linjer
ForumindlægHej. er der nogen som kan rette 7 linjer på tysk ? :) -
Sugarbaby
ForumindlægNogen der har notater til novellen "Sugarbaby"? -
erhvervsret
ForumindlæghejEr der nogen der har notater til Erhvervsret til hhx??tak -
Det 20 århundredes verdenskrig
ForumindlægHejNoget som har notater til Det 20 århundredes verdenskrig ? -
Produktionsstyring?
Forumindlægnogen der har notater til produktionsstyring`? skal have en prøve i det på fredag -
Overenskomst- henblik i nutiden.
Forumindlæger der nogen der har nogle notater om dette emne på der computer?? -
Velfærdssamfund
ForumindlægNogle der har notater liggende til velfærdssamfundet i Danmark? -
The Amish
ForumindlægNogen der har notater til "The amish"? -
Gullestrups kulturmodel?
ForumindlægHejsa, er der nogen, som har notater til Gullestrups kulturmodel? -
The Package - Kurt Vonnegut
ForumindlægNogle som har nogle gode notater til denne novelle? -
pH for amfolyt
ForumindlægNogen der har notater om hvordan man udleder pH for en amfolyt? -
Hjælp
ForumindlægHej, er der nogen af jer der har nogle AP notater? -
oversætter
ForumindlægEr der nogle der ved hvor man kan oversætte gratis tekster fra tysk til dansk ? -
die,der,das,den
Forumindlæghej studieportal.er der nogen som kender en hjemmeside med tysk grammatik ? -
p.g.a
ForumindlægNu har jeg tænkt over det længe, og hvordan siger man p.g.a på tysk. -
2. verdenskrig
ForumindlægHvordan påvirkede nazisterne det tyske samfund? Hvad er et rigskoltkammer? -
Guf & syltetøj??
ForumindlægJeg har lovet en veninde at opklare hvad guf og syltetøj hedder på tysk - hun står i et ishus, populært blandt tyskere - åbentbart Forslag? -
lidt øvelse
Forumindlæghej... jeg er klarer ambitioner om at blive rigtig god til tysk;) hårdt slid er derfor påkrævet, og tænkte om nogen lå inde med nogle grammatiske øvelser eller lign som jeg kunne prøve at løse, og derfor kunne en eller anden rette;)? -
hjælp med tidsangivelser
Forumindlægsætning: hvis du ikke står op nu, kommer du for sent Jeg kan ikke lige finde ud af hvilken til denne sætning er skrevet i, men jeg ville sige nutid, men er dette rigtigt. er der nogen der kan hjælpe med at bestemme tiden og måske også at oversætte denne sætning til tysk
