Søgning på: tysk notater. Resultater: 7561 til 7580 af 18469
  • et ord

    Forumindlæg
    Hvad hedder statsborger i flertal på tysk, altså statsborgerne ?
  • 7 linjer

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen som kan rette 7 linjer på tysk ? :)
  • Sugarbaby

    Forumindlæg
    Nogen der har notater til novellen "Sugarbaby"?
  • erhvervsret

    Forumindlæg
    hejEr der nogen der har notater til Erhvervsret til hhx??tak
  • Det 20 århundredes verdenskrig

    Forumindlæg
    HejNoget som har notater til Det 20 århundredes verdenskrig ?
  • Produktionsstyring?

    Forumindlæg
    nogen der har notater til produktionsstyring`? skal have en prøve i det på fredag
  • Overenskomst- henblik i nutiden.

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle notater om dette emne på der computer??
  • Velfærdssamfund

    Forumindlæg
    Nogle der har notater liggende til velfærdssamfundet i Danmark?
  • The Amish

    Forumindlæg
    Nogen der har notater til "The amish"?
  • Gullestrups kulturmodel?

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen, som har notater til Gullestrups kulturmodel?
  • The Package - Kurt Vonnegut

    Forumindlæg
    Nogle som har nogle gode notater til denne novelle?
  • pH for amfolyt

    Forumindlæg
    Nogen der har notater om hvordan man udleder pH for en amfolyt?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen af jer der har nogle AP notater?
  • oversætter

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvor man kan oversætte gratis tekster fra tysk til dansk ?
  • die,der,das,den

    Forumindlæg
    hej studieportal.er der nogen som kender en hjemmeside med tysk grammatik ?
  • p.g.a

    Forumindlæg
    Nu har jeg tænkt over det længe, og hvordan siger man p.g.a på tysk.
  • 2. verdenskrig

    Forumindlæg
    Hvordan påvirkede nazisterne det tyske samfund? Hvad er et rigskoltkammer?
  • Guf & syltetøj??

    Forumindlæg
    Jeg har lovet en veninde at opklare hvad guf og syltetøj hedder på tysk - hun står i et ishus, populært blandt tyskere - åbentbart Forslag?
  • lidt øvelse

    Forumindlæg
    hej... jeg er klarer ambitioner om at blive rigtig god til tysk;) hårdt slid er derfor påkrævet, og tænkte om nogen lå inde med nogle grammatiske øvelser eller lign som jeg kunne prøve at løse, og derfor kunne en eller anden rette;)?
  • hjælp med tidsangivelser

    Forumindlæg
    sætning: hvis du ikke står op nu, kommer du for sent Jeg kan ikke lige finde ud af hvilken til denne sætning er skrevet i, men jeg ville sige nutid, men er dette rigtigt. er der nogen der kan hjælpe med at bestemme tiden og måske også at oversætte denne sætning til tysk