Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7581 til 7600 af 65692
-
Matematik og frustration
ForumindlægJeg forstår ikke sinus. Og er jeg den eneste som har matematik afleveringer med ham fessor. Min matematik lærer som er en meget venlig mand plejede at give mig 12 og 10. Nu jeg endt nede på 7 og det meget frustrerende. Men jeg vil vide. Er det virkelig rigtigt, at man får flere point for at skriv... -
om religion eksamen
Forumindlæghej... jeg har lige været oppe i religion og ville lige dele guldkornene med jer... lærene vil gerne have at i går i dybten med teksten og bruger overskriften HVIS den har betydning... herefter skal du refere til den religion (el. etik) som teksten handler om og endeligt perspektivere en smule ti... -
mediefag eksamen
Forumindlæger der nogen der har nogen gode bud på hvilke film-instruktører det kunne være en god idé at kigge nærmere på inden mediefageksamen, og begreber man kan bruge når man gennemgår mediefagsterminologi sådan helt basalt?? -
Noter med til eksamen?
ForumindlægSkal op i Dansk mundtlig eksamen imorgen, og jeg er lidt i tvivl om det er tilladt at have noter med? Er der nogen der ved det? -
Geo. eksamen
ForumindlægEt spørgsmål ang. geo. eksamen...Nogle der ved, om man kan komme op i andre kort, end dem man har haft i undervisningen...? -
Fysik og Matematik
ForumindlægHelløj... Nogle der har valgt fagene fysik og matematik til deres studieretningsprojekt. Hvis ja - hvad har i tænkt jer, at vælge som hovedfag og hvad har i eventuelt tænkt jer at skrive om? Det kunne være fedt, hvis der var nogle der havde nogle ideer til, hvad jeg skulle gøre? Malfoy -
FYSIK EKSAMEN - 24 timer!
ForumindlægHey - er til 24 timers fysik eksamen, lige nu ;D . Har trukket "den nære del af universet", så skal fortælle om solen, jorden og månen - solsystemet. - Dagens længder, årstider, månens faser, formørkelser, keplers love, tyngdekraft osv. Tænkte bare på, om der evt. var nogle der havd... -
Gennemsnit bonus
ForumindlægHej, hvilke regler gælder der for STX-studenter anno 2010 angående gennemsnit bonus? :-) -
Omsætningen i en bestemt virksomhed voksede i perioden 2010-2017 med 3% om året. Virksomhedens omsætning var 5 mio. kr. i 2010. Indfør passende variable, og ...
ForumindlægEn venlig sjæl som kan hjælpe med denne opgave? forstår ikke helt hvilken formel jeg skal bruge? Jeg tænkte på '' y = ax+b'' Omsætningen i en bestemt virksomhed voksede i perioden 2010-2017 med 3% om året. Virksomhedens omsætning var 5 mio. kr. i 2010. Indfør passende var... -
Eksame- i folkeskolen..-
ForumindlægHeej, Jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan eksamen fungerer, hvis der er nogle der ved det... -
Fysik eller matematik?
Forumindlæghey!\nJeg skal til at vælge om jeg vil have fysik eller matematik på højt niveau, men jeg er meget i tvivl. Kan godt lide begge fag. Er der nogen der ved hvad der er lettest? -
Matematik-musik
ForumindlægNogen der kan give nogle emner som jeg kan bruge til mit eksamensprojekt. Da det skal være tværfagligt vil jeg gerne skrive i matematik og musik... Nogle Ideeér?? -
hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, det er opgave b kan i give en god forklaring? -
Matematik opgave
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med denne opgave som ligger på:http://www.upit.dk/u/Matematik opgave.docden ser ikke svær ud men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave den!på forhånd tak -
hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, det er opgave b kan i give en god forklaring? -
Engelsk eksamen
ForumindlægSå det den tid på året. Eksamer. Jeg har brug for hjælp omkring hvor lang tid man har i alt til tale og til at svare på udtrukket spørgsmål til engelsk eksamen :)) tak på forhånd -
Matematik A
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål til DE der har matematik A eller har haft det.jeg er nemlig i tvivl i øjeblikket om jeg nu alligevel skal have matematik A. For er det ikke temmelig svært og kun for "gode"? (jeg får selv 9 i matematik). -
Eksamen i SO
ForumindlægHej :) Jeg skal onsdag til min endelige studentereksamen og skal jo derfor gøre det bedst muligt, således at jeg kan få en flot karakter i huen ;) Jeg skal op i SO, hvilket kort sagt betyder, at jeg skal op og redegøre for en række kompetencer. Da vi tidligere lavede opgaven, fik v... -
historie eksamen
ForumindlægJeg har netop trukket korstog & jihad til min mundtlige eksamen i historie. Jeg har fået kilden "Kalif Omars pagt med de kristne" som siger noget om hvordan de kristne skulle agere og behandles i de områder, der blev erobret af muslimerne. De lover at give de kristne beskyttelse s... -
Matematik årsprøve
ForumindlægVil bare lige spørge til 1g årsprøve i matematik. Hvad vil der typisk være til det stykke uden hjælpemidler. Nogle der har ideer ?
