Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7721 til 7740 af 58387
-
Naturgeografi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har i dag trukket et spørgsmål i NG og udfra det skal jeg lave problemstillinger. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Spørgsmål: Teorien om pladetektonik er i dag generelt anerkendt. Hvilken viden har gjort teorien alment accepteret? I din disposition og fremlæggelse skal... -
En afslappet eksamen...
ForumindlægDen opfattelse af eksamenssituationen man har beror langt hen af vejen på ubevidste faktorer. Lad mig eksemplificere: Den traditionelle opstilling er at lærer og censor sidder direkte over for dig. Psykologisk set er det en katastrofe, for det bevirker at man opfatter det som et form for forhør ... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej Hva kan man fortælle om når man skal fortælle om størrelsesforhold i universet ? Jeg er helt blank men hvis jeg selv skulle sige noget ville det nok være noget med at De størrelses forhold der er i universet er så ekstreme at vi mennesker aldrig kommer til at udforske der helt, for afstanden ... -
Nervøs for eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i fysik B i morgen (GSK) - gammel reform, og er virkelig nervøs for om jeg består! Jeg skal dog "bare" have 2 - altså bestå, og jeg har læst som en gal, og har intet fravær, men jeg har bare helt VILDT svært ved det! Jeg har næsten lige været oppe i mat B og kemi C, h... -
Eksamen 2004
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet eksamensopgaven fra 2004 i samfundsfag? Delopgave D: Unge og Politik, fra magtudredningen 2003?? -
eksamen spørgsmål
Forumindlæghej jeg skal snart op i fysik (gitterligning) og jeg vil lige høre om det ville være nyttigt at snakke om kvantemodellen for lys eller om det ikke er så vigtigt her i det her emne.. er nemlig lidt i tvivl -
Religions eksamen HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg er så uheldig at skulle op i religion og er helt lost i det. Jeg frytger virkelig Buddhismen og Religionskritik da jeg slet ikke forstår buddhismen og ikke rigtig kan se hvad man skal med religionskritik. HAr lige lidt spørgsmål vedrørende forskellige ting indenfor religion. 1. Har f... -
tysk eksamen
Forumindlæghej. jeg skal op i tysk til juni. men jeg har ikke noget emne, så jeg ved hvad jeg skal op i. håber i kan hjælp mig med at finde et? -
historie eksamen
Forumindlæghej må man godt fortælle om noget der ikke står i pensum? altså hvis man har oplysninger andre steder fra. -
spørgsmål om eksamen
Forumindlægkan det godt passe at uvm. laver flere eksamensæt i en måned?? altså jeg skal op d. 24 og så har dem der var oppe i går haft et andet end jeg får? -
eksamen dna
Forumindlæghej er der nogle som kunne give et par stikord til dette: Forklar hvordan DNA molekylets informationer kommer til udtryk i organismen gennem proteinsyntesen. -
hjælp til at blive bedre til engelsk
Forumindlæghej, jeg har svært ved engelsk, men har meget lyst til at lære det. men jeg ved ikke hvordan, nogle har anbefalet, at jeg skulle se engelske film, med danske undertekster. men hvilke film? andre råd til at blive bedre?? tak på forhånd ;-) -
Engelsk materiale til Scientology
ForumindlægJeg skal skrive SRP i Engelsk (A) og Religion (B) om scientology, og jeg har en del problemer med at finde noget engelsk materiale jeg kan bruge i den sammenhæng, nogen der har nogle gode foreslag ? -
ENGELSK ESSAY HJÆLP
Forumindlægja jeg har den her aflevering for et engelsk essay hvor jeg har frie tøjler. MEN den skal dog fylde 1,5-2 sider.. havde ingen ide om hvordan, hvad og hvilket jeg skulle skrive om. Men har nu begivet mig ud i noget, som måske ikke er så nemt alligevel. da jeg faldt over nogle citater på nettet. ... -
Engelsk stil!
ForumindlægHej :-) er der nogle, der lige vil kigge på min engelsk stil? Du må meget gerne rette den for fejl og komme med noget feedback :-) Opgaven gik ud på at skrive noget om The American Dream, komme med sit bud på hvad den danske drøm kunne være og sidst men ikke mindst sin egen drøm :-) The Ameri... -
Engelsk grammatikhjælp
ForumindlægHej allesammen ;-) Dette ville være rart hvis nogle ville rette i min grammatikaflevering. Jeg har specielt svært ved at finde årsagen til rettelsen i spg. 2 i opg. 1? Delprøve 1 Ret fejlene i følgende sætninger og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. 1. W... -
Engelsk - essay
ForumindlægHejsa er der en venlig sjæl som vil være sød og rette dette stykke af min engelsk essay? Det vil være en hjælp for mig. "No doubt about the fact that a natural disaster can occur on Earth, but how would the Earth look like if a huge disaster had happened? Our imagination would show us a pic... -
Engelsk Stil
ForumindlægHalløjsa.. Jeg er ikke så god til den engelske grammatik/tegnsætning så ville hører om i kunne hjælpe evt. også med ideer til besvarelserne ?? PÅ FORHÅND TAK! 1. Characterize Dr. Jekyll/Mr. Hyde Dr. Jekyll is the main character of this novel. He is a very respectful Doctor who’s well known f... -
Variabelsammenhænge - eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil forklare mig "begreberne variabelsammenhænge" for C niveau, skal bruge det eksamen, helst godt og grundigt. Tak på forhånd :) -
2016 eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen, og ville spørge om man kan uploade den ind her, hvis nu nogle ville regne på den
