Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7721 til 7740 af 25374
-
Emne til projekt???!!!!
ForumindlægEr i knibe da jeg er kommet bagud, med at skulle lave min afsluttende projektopagave i dansk pga sygdom! Syntes ikke jeg kan finde et emne?? Har tænkt og tænkt og tænkt, men der kommer ikke noget! Vil blive rigtig glad hvis der var nogen der bare ville komme med nogle forslag? :) -
Hvor gammel?
ForumindlægHvor gammel skal man være for at købe alkohol i USA?Mvh.Tissi -
Akut! - fremleje
ForumindlægJeg skulle flytte sammen med min veninde, som flytter til Århus nu her. Men ventelisten var længere end ventet og hun begynder i skole her om en uge.Er der nogle af jer, der kender nogen, der lejer/fremlejer et værelse i en måned til to? Indtil vi får en bolig meget snart.Kender I nogle venner, s... -
børn
Forumindlæghvad ville i mine man fra samfundets side kunne gøre, for at hjælpe børn som trods en belastet opvækst (fx med nogle forældre som var narkomaner) alligevel prøver at blive til noget. også kaldet mønsterbrydere. -
10 klasse - Uddannelsesparat
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen her, der ved hvordan lærerne/vejlederne i 10.klasse vurderer en uddannelsesparat/ikke-uddannelsesparat i 10.klasse? Jeg har hørt fra mange, at de kigger på standpunkts karaktererne + afgangsprøven fra 9.klasse. Det vil altså sige, at hvis karaktererne dér er dårlige... -
hvad gør jeg her ?
ForumindlægPlakat Fremstil en skitse af din egen Tivoli plakat. Redegør for de overvejelser I/du har gjort i forhold til plakaten med hensyn til layout, tekst, valg af motiv, symboler, farvevalg m.v. -
jane austen - pride and prejudice
ForumindlægHej Er der nogen, som kan give mig et referat af Pride and Prejudice? på forhånd tak -
Sommer/Vinterstart
ForumindlægEn der kan fortælle mig, hvorfor jeg har fået tilbudt en plads med start 1.feb. Når jeg har søgt start 1.sep? (Drejer sig om Kbh Uni - Lægevidenskab). -
Velfærdsstat, økonomisk politik og strukturpolitik
ForumindlægHej Jeg skal op i 24-timers samfundsfag mundtlig årsprøve på tirsdag. ´En af de her tre emner, skal jeg op i Velfærdsstat Økonomisk politik Strukturpolitik Er der nogle, der kan uddybe de tre emner, for jeg har ikke helt styr på forskellen og hvad man kunne inddrage til dem. ... -
Hjælp til forklaring af figur om fattigdom i Danmark
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan forklare figuren på vedhæftede billede. Jeg er med på, at antallet af fatige er størst blandt ikke danskere, men mangler en, der kan forklare mig figuren med flere ord, så jeg forstår den helt. På forhånd tak. -
Fedt fritidsjob! ;D
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg oprettede dette indlæg i håb om inspiration til et muligt fritidsjob (; Hvilket fritidsjob har Du ? Og hvorfor synes du, det er fedt ? -
9. klasses projektopgave - valg af emner
ForumindlægHey, vi skal lave projektopgaven om ca. 2 måneder og allerede nu er min partner og jeg begyndt at tænke over, hvilke emner der kunne være interesssante, men kan slet ikke komme i tanke om noget.. Som overordnet emne har vi "konsekvenser", og jeg er helt lost mht. valg af underemne.. Kig... -
rettelse af kort overstættelse
ForumindlægHey, er der nogle der vil være sød og kigge min oversættelse igennem...?? In Deutschland leben etwa 3000 Kinder und Jungendlich auf der Strasse. Niemand kennt die genaue Zahl. Nicht alle eltern gehen nemlich zu der Polizei, wenn ihr Kind von zu Hause weggelaufen ist . Die meisten Jungendlichen... -
Adfærdspsykologi
ForumindlægHej :-) Jeg laver studieopgave omkring adfærdspsykologi (Bahaviorisme) Jeg skal lave en fremlæggelse og et produkt. Mit spørgsmål er så hvad i mener det rette produkt kunne være i sammenhæng med adfærdspsykologi? Håber på et svar da jeg er i nød. TAK. -
er det i eller på???
Forumindlæghej alle sammen jeg er ved at skrive min stil og har fundet overskriften til den, men jeg ved ik lige hvor rigitg det er at sige: druk i gymnasiet eller druk på gymnaiset.. er det på eller i.... hjælllp mig, det haster -
bevis på B niveau
Forumindlægjeg skal til mundtlig eksamen på B niveau og ved egentlig ikke om det består i at lave beviser? hvordan ser toppunkts bevis for parabler ud?og beviset for parablens rødder? -
Svært at få arbejde?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er snart færdig med gymnasiet (YES!) og er rigtig skoletræt, så derfor tror jeg, at jeg vil arbejde et lille års tid, selvom mange mener at man bare burde studere videre med det samme. Men jeg tænker så, er det svært at få arbejde i fx Odense? Altså jeg har ingen arbejdserfar... -
Matematikrapport - hvordan?
ForumindlægHejsa. Jeg vil gerne have hjælp til at lave en matematik rapport, om brøker. Altså spørgsmål til min rapport. Jeg går i 6 klasse, og vi har først lige lært hvordan. -Min lærer sagde at det var flot bortset... -
HLÆLP!
ForumindlægHvordan beregnes frekvens? :S -
Kollegie venteliste og kollektiver
ForumindlægHej Mit sabat år er næsten forbi og jeg har skrevet mig op på en venteliste til nogle kollegier i KBH. Pt. står jeg som nr 1492 til det sted jeg helst vil ind. Jeg bor helt oppe nord på sjælland, men det eneste jeg får point for er at jeg stadig bor hjemme. Hvor lang tid tror i der vil gå før ...
