Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8041 til 8060 af 176851
-
EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i fysikeksamen (B-niveau), og jeg må tale i 10 min. men det jeg skal fortælle omkring varer ca. 15 min. -Har I nogle råd - er der noget der kan udelukkes og noget der er meget vigtigere end andet. Ps. jeg skal tale om lysets brydning (lysets brydning i linser samt lysets brydning ... -
HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHej. Har seriøst brug for nogle, der har lavet en analyse af "Stilheden", Martha Christensen. Jeg vil modtage ALT! På for hånd tak! :D -
EKSAMEN HJÆLP!!
ForumindlægHej jeg har været oppe og trække i tysk og har trukket teksten Offenbarungen im Supermarkt. temaet er migration hvordan skal jeg analysere teksten?? -
Eksamen
ForumindlægSkal snart op til dansk mundligt, og træk ungdomsliv men er helt lost på gode ting. Nogen der kender et godt novelle/kunstbillede man kan analysere som har noget at gøre med ungdom? Tak på forhånd -
Eksamens
ForumindlægTema: Kvinders status i middelaldren og vikinge tiden. 1 Roller og status i vikingetiden (Den frie kvinde) 2. Hvordan ændrede kvinders forhold sig i løbet af midddelalderen (Kirkens syn på kvinder) 3. Hvorfor behandles kvinder anderledes end mænd (Mændenes syn på kvinder) Nogen der k... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægNogen som er gode til afsæting og lidt virksomhedsøkonomi, så skrive til mig ? -
Eksamens
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe til biologi opgaver, en jeg kan diskutere lidt med frem for svarene? Ältså en der kan bekræfte at mine overvejelser er på sin plads. -
Eksamen!
ForumindlægHejsa Jeg trak "tab og sorg" i fordybelssområde i dansk. Nogle som har en ide hvad jeg vælge? Jeg må selv bestemme om det er en kortfilm, novelle, osv. Har i også nogle tekster? hjælp!!! -
Eksamen
ForumindlægHejsa Jeg trak "Tab og sorg" som fordybelsesområde i dansk. Jeg vil spørge om nogle har nogle tekster, som handler om tab og sorg? På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægHejsa Jeg trak "Tab og sorg" som fordybelsesområde i dansk. Jeg vil spørge om nogle har nogle tekster, som handler om tab og sorg? På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægHej Da jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket kortfilm, har jeg derfor valgt at arbejde med en kortfilm, som hedder Mohammad-mit system" og jeg vil bare lige spørge om der er nogen som kan hjælpe med at analysere den eller har arbejdet med den før?? På forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette :) 1: Hvad er fordele og ulemper ved at avende den psykoanalytisk læsestategi 2: hvilke fordele og ulpemer er der ved at anvende den kvantitative og den kvalitative motode i samfundsfag? På forhånd tak for hjælpen :) -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen som har læst "The Pearl" af John Steinback? -
Eksame
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til hvad jeg kan skrive om hvordan statskirken og det moderne trossamfund har ændret det danske samfund, indtil videre har jeg talt om nogle overgangsritualer og religionsfrihed. Men jeg ved ikke hvad jeg ellers kan skrive om. Det ville være en stor hjælp hvis nogle ... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket fordybelsområdet : Science Fiction noveller. Ville høre om der var nogen der havde nogle gode noveller man kunne bruge -
Eksamen HJÆLP!!!
ForumindlægKan man være arveligt disponeret for livsstilssygdomme? Og hvad vil det sige at en egenskab er arvelig? Hvordan kan man bruge krydsningsskemaer og stamtavler til at forudsige hvilke egenskaber/sygdomme ens børn får? -
Eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde gode analysepunkter til science-fiction novellen "Terra" af Cecilie Eken? -
"Hit ord" til eksamen i kong ødipus
ForumindlægJeg skal til eksamen om en uge, og må indrømme mine noter stinker. Men jeg kan se på de fleste posts herinde at det der tæller er at fyre en masse af de fagudtryk af der kan bruges på teksten.Er der nogen der kan opremse dem - udover hybris/nemesis.og så lige en ting til. Hvad betyder sofrosyne -
Hjælp til kemi aflevering.
ForumindlægHej :) Jeg har brug for lidt hjælp til min kemi aflevering. Jeg skal udregne den teoretiske pH værdi af NH4+ og NH3 før og efter der er tilsat henholdsvis 1 mL NaOH og HCl. Jeg er ikke helt klar over, hvilke resultater jeg skal bruge? Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, jeg skulle gerne have ... -
hjælp til den skriftlige del af projektopgaven.
ForumindlægHej!! Jeg skal snart her aflevere den skriftlige del af min projektopgave, og ville bare høre om der er nogen som er villige til at læse den igennem og rette for stavefejl og grammatikken?? Det ville være en kæmpe hjælp:D PS: Den er ca. 8-9 sider lang...... Jeg sender den over mail, så skriv e...
