Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8061 til 8080 af 63055
-
Hjælp til transformersætningen
ForumindlægHej derude. Jeg har lidt problemer med en opgave i fysik/kemi der hedder 9;9;Transformersætningen, stil den op og forklar den evt. med eksempler9;9;. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til hvad transformersætningen er. Jeg har hørt lidt om U(p) * I(p) = U(s)* I(s) altså Volt(p)... -
notehjælp til den amerikanske borgerkrig
ForumindlægDet kunne være rigtig dejligt hvis nogen har nogen til den amerikanske borgerkrig - helst ikke en hel sso da jeg er under et lille tidspres. Det må gerne være noter til Kilder til emnet eller bare generelle noter. En oversigt over forløbet ville også være dejligt at have!Jeg skal op i historie on... -
Planer efter sommerferien
ForumindlægBegynder du på gymnasiet?Fortsætter du i gymnasiet/hhx/htx/hf?Tager du et sabbatår, eller går du direkte efter den videregående uddannelse?Kort sagt: Hvad er dine planer efter sommerferien? -
Syrer og Baser
Forumindlæghej jeg skal bruge 2 forsøg om syrer og 2 forsøg om baser. de må gerne være nemme, og det kunne være dejligt hvis der var en forklaring med. jeg har søgt på forum men har ikke fundet noget jeg kunne bruge. jeg skal bruge dem til FSA, så de skal helst være på 9. klasses niveau. -
optagelsesprøve til en STX uddannelse!!!
ForumindlægHej, jeg er en pige der gerne vil tage opatagelsesprøve for at kunne komme ind på Gym. Men det der undrer mig er, kommer man til at fortryde sit valg hvis man tager optagelsesprøve og ikke vælger at tage 10.klasse? -
Hjælp Til "Jomfruen"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad tema9;et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :) -
\captionsetup
ForumindlægJeg vil gerne placerer caption over tabeller, men kan ikke få det til at virke. Jeg bruger \usepackage{caption} \captionsetup[table]{position=top} min preable ser således ud http://www.fys.ku.dk/~jesperro/latex/preable_til_projekter.tex og jeg laver mine tabeller med \begin{table} \caption{n... -
ret 10 sætninger
Forumindlæg1) William and his girlfriend are on holiday in Israel. 2) No one except their closest friends knows exactly where they are. 3) William’s parents worries about the situation in the Middle East. 4) William’s granddad thinks there is nothing to worry about. 5) The news mentions nothing about troubl... -
Sandsynlighed
ForumindlægNogle der kan forklare hvad man kan skrive om sandsynlighed ved denne opgave: b) en klasse fik med gammel karakterskala de karakterer, der er anført nedenfor: observation: 5 6 7 8 9 10 Hyppighed : 3 0 5 7 5 2 Tak på forhånd -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Skriftlig musik
ForumindlægHej. Vil gerne høre fra andre der har været oppe i skriftlig musik A. Jeg har selv fået 2-3 karaktere lavere end jeg plejer, og det samme er sket for de andre fra min klasse. Vi overvejer at klage, men vil gerne høre fra andre, om i er tilfredse med jeres karaktere i skriftlig musik. -
En to tre voksen
ForumindlægHej skal skrive fs 10 klasses afgangsprøve nr 4. Der hedder en to tre voksen. - der står at man selv må vælge genre. så tænkte at skrive der forklarede, hvornår jeg mener at man er voksen. Men ved ikke hvordan jeg skal starte. Ulempen ved at skrive et digt er at ens mening ikke kommer så godt til... -
Dansk mundtlig prøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal op i mundtlig dansk snart.... Og jeg går i niende klasse..... Mit spørgsmål er: Efter man har talt om sin tekst/billede de første 10, hvordan foregår samtalen mellem lære-censor og elev.... Er det eleven, der starter eller hvad? :O Håber, I kan hjælp... -
Vurder min karakter
ForumindlægHej. Jeg skulle skrive engelskstil i min klasse i dag, og det gik godt. Jeg er halv englænder, og har aldrig haft problemer med engelsk. Dog var der to sjuskefejl (markeret med parenteser) som kunne hæmme forståelsen. Synes I at det kunne forsage at jeg får et 10-tal frem for et 12-tal? &qu... -
omg, er der nogen der er go til tysk, som kan oversætte det her! skal op på onsdag!!
Forumindlægheej! har så meget brug for hjælp, skal op i tysk onsdag d. 16 juni også om det ville være et problem for jer, at hjælpe mig med at oversætte det her? : Zkunftspläne 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt? Das Thema ist sehr interessant für mich, es ist spannend Zukunftspläne andere Menschen zuhö... -
Gas og arbejde
ForumindlægHej.Er der nogen, der kan hjælpe med opgave 11.4, side 105, i Fysikkens Verden 2. Jeg kan desværre ikke skrive opgaven ind her, da der er en graf, man skal se på.../martinrv -
Kikuyu...
ForumindlægDer er vel ikke tilfældigvis nogen der sidder inde med nogle gode noter om kikuyu-folket??? Det ku nemlig være en super hjælp for mig... -
Er bagud i skolen generalt.
ForumindlægHejsa alle Her på det sidste er jeg begyndt at komme en del bagud i med skolen. Det skyldes henholdsvis for meget tid foran computeren (Som så var WoW. Har dog taget mig sammen og stoppet). Dette er skyld i at min arbejdsindsats er blevet dårlig og at mine karaktere er faldet fra middel t... -
Studieretningsfag på tredje år
ForumindlægKan det passe, at man skal have sine studieretningsfag på det tredje år? Det vil sige, at man med en studieretning A/B/C skal have A-faget alle år, B-faget 2. og 3. år og C-faget sidste år. -
1.g9;9;ere.
ForumindlægHej alle 1.g9;ere. Så er vi alle så småt begyndt på gymnasierne. - Hvordan var jeres første skoledag? - Hvilket gymnasium og hva9; klasse går I på/i? Alt i alt, hvad synes I om det?
