Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8121 til 8140 af 23765
-
...
ForumindlægNogle som har skrevet rapport om syre og base? skal bruge det til min rapport aflevering næste uge -
Kilder
ForumindlægEr nyhedsudsendelser som rapportere noget som en anden nyhedsudsendelse har rapporteret om, sekundære kilder eller andenhåndskilder? -
Lysets Bølgelængde
ForumindlægJeg sidder og kan hverken regne gitterkonstant, afbøjningsvinkel eller selve bølgelængden ud i min rapport til på fredag i denne uge. Jeg kender til disse formler: (hvor er bølgelængden, ved i dette tilfælde ikke hvad v er eller hvad det står for, og n er orden). fx: S1 er i dette tilfæ... -
Salte og ioner!!!
Forumindlægjeg skal til eksamen her på mandag og kan ikke komme på mere end 2 forsøg og de kræver mindst 3 forsøg af os. vil i ikke komme nogle forslag til hvad jeg skal sige og bruge af forsøg, jeg kan noget fysik/kemi men hvis i ville sige hvad jeg så skule bruge til forsøgene ville det virkelig være dej... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHey! Nogen som gider kigge min engelske oversættelse igennem? På forhånd tak!Dansk:Fra hun var barn havde Celia spekuleret på, hvor kanalstien mon førte hen. Den løb langs kanalen, hen imod den rustne bro og forsvandt så ud af syne. Vandet stod sort og stille dernede, hist og her stak et gammelt ... -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
hvad bruges tablecurve til ..?
ForumindlægHej hvad bruges tablecurve til ..? og hvad er den nyeste version ..? jeg ved kun at det er noget med matematik og fysik... på forhånd tak.. -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Hjælp SRP
Forumindlægjeg vil gerne skriv SRP i Matematik og fysik... ved ikke hvilken emne, er der nogen der kan komme med noget forslag???? -
Eksportingeniør
ForumindlægJeg overvejer at læse eksportingeniør på IHK. Jeg er rigtig god til sprog, historie, samfundsfag osv. men jeg er ikke den bedste til fysik,kemi og matematik. Denne uddannelse kræver ikke specifikke adgangskrav som matematik,fysik og kemi.. Kan nogen der evt. er i gang med uddannelsen fortæll... -
Studieretningsprojekt 2010!
ForumindlægGoddag kære mennesker, Jeg skal skrive SRP i år og jeg har studieretningen Mat A Fysik B og Kemi B Har i nogle forslag til hvad jeg skal skrive? Nogle erfaringer i vil dele? -
Oversættelse
ForumindlægNogle der ville være venlig at hjælpe mig med følgende oversættelse:Eventyret har en fast form og et indhold, der kan beskrives (passiv: werden + perf.part.) som et tema med variationer. Formen, strukturen falder i (in+akk.) tre dele. I begyndelsen er helten i en nødsituation. Han bliver dårl... -
tegninger til forsøg...
Forumindlægbåde i kemi og fysik har jeg tit det problem at jeg bliver nødt til at lave nogle frygtelige forsøgsopstillingstegninger i paint. Så var det jeg tænkte, er der ikke et program man kan dowloade med en masse skabeloner el. noget så det ville gå hurtigere at lave disse tegninger. Kom endelige med no... -
Opgave om Aspirin
ForumindlægHej, Jeg har fået tilopgave at lave en opgave om Aspririn i fysik og kemi. Jeg er i gruppe med to andre så vi har delt opgaverne. Jeg har fået til opgave at skrive/finde bivirkninger af indtaelsen af Aspirin. Der står ikke specialt meget inde på nettet, og i de kopi ark, jeg har fåe... -
Studieretning-inspiration
ForumindlægJeg går i 2g og er netop igang med at skrive min studieretningsopgave. Jeg skriver i mat-fysik og håbede på om jeg måtte se en opgave for at få noget inspiration til hvordan opgaven skal bygges op, hvad den skal indeholde etc. Håber jeg får svar hurtigst muligt. Den skal afleveres på mandag kl 12. -
Absorptions- og emissionsspektre - SRO - HJÆÆLP!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at skrive en SRO i fysik/kemi, jeg har om fluorescens, og skal i min problemformulering, redegøre for absorptions- og emissiosspektre. Jeg har prøvet at søge alle steder, kigget i mine bøger, men har ikke kunne forstå det helt konkret, har brug for nogle de... -
Magnetisme
ForumindlægHåber nogle kan hjælpe. Tak på forhånd. Hvilke forsøg kan man lave under magnetisme i fysik. Jeg går på folkeskolen, så det er folkeskolenivuea. Håber i kan, og skriv også hvad man skal bruge af ting. -
Anvendelse
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP en af punkterne under min problemformulering lyder således: Diskuter på grundlag af konkrete eksempler hvordan matematikken fandt praktisk anvendelse i 16-1800-tallets europæiske samfund? Har virkelig prøvet og finde noget om det på nettet men kan ikke der står kun... -
Nogen der har Orbit 3 (og en scanner...)???
ForumindlægHeySkal op til fysik i morgen... og har et problem med keplers love. Jeg har hørt at der i Orbit 3 (har den ikke selv) skulle stå en masse godt om keplers love og være nogle gode illustrationer. Eller dvs enten er det i selve Orbitbogen eller også er det i nogle noter dertil. Men overskriften er... -
Forsøg, baser
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til afgangsprøve i fysik, (allerede? tænker i nok) - og ja, allerede. Prøven er blevet flyttet til januar, så vi ikke skal have så mange prøver til sommer. Er der nogle, der kan 3 forsøg omhandlende baser? Jeg er nemlig helt lost mht. til det.. De skal helst være nemme...
