Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8221 til 8240 af 58387
  • Spansk eksamen???????????????????????????????????????????????????

    Forumindlæg
    Hej :) Må man egentlig læse sit spanske oplæg op?, Eller skal man det helt udenad???
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt?
  • Eksamen - Synopse

    Forumindlæg
    Har stærkt brug for hjælp til min synopse til min samfundsfagseksamen i morgen... Så hvis der er en som gider kigge på det jeg har lavet og give konstruktiv kritik, ville jeg være lykkelig...
  • EKsamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Du skal fortælle, hvordan man beskriver en partikels bevægelse i én dimension, og herunder komme ind på begreberne stedfunktion, hastighed, fart og acceleration.
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har trukket Tekster fra reailsmen og mangler en tekst/billede fra tiden? Har i nogle forslag? Den skal kunne perspektiveres til: Udslidt
  • Lactose eksamen HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal besvare eksamenssættet fra d. 28. august 2012. Jeg kan ikke finde ud af opg.2.5. Den handler om, at man skal vælge enten "selvdiagnosticering" eller "lactosebelastning" og vurdere den i forhold til diagnosticering ved hjælp af smeltepunktsanalyse. Eksamenssættet...
  • Eksamens projekt.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal i gang med min projektopgave i billedkunst på B-niveau, og den skal tage udgangspunkt i et samfundsproblem. Har I nogle gode idéer, jeg kan arbejde med?
  • Studiejob - oversættelse fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en ug sjæl herinde som har lyst til at tjene lidt ekstra her i marts, april og maj. Det kortvarige studiejob drejer sig om at oversætte fra dansk til engelsk, da jeg er ved at skrive et bachelorprojekt pt. som skal oversættes til engelsk, grundet tidspres, ser jeg mig nødsaget til a...
  • Statsforfatningsret eksamen... Hvordan?

    Forumindlæg
    Nu begynder eksamens tiden snart at nærme sig. Jeg skal op i statsforfatningsret og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig lidt? Hvor meget skal jeg kunne udenad? Er det vigtigt at jeg kan hele bogen udenad og grundloven eller ???
  • Tekst til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket "nyere noveller" til eksamen, og mangler nogle gode tekster at analysere. De skal være fra år 2000+ og gerne med mange sproglige virkemidler. Hvis den omhandler temaet "lykke", kunne det være endnu bedre:D God dag
  • Er dette engelsk rent grammatisk og med stavning?

    Forumindlæg
    Det er en lille fremlæggelse om Steve Jobs. :-) Fremlæggelsen er vedhæfter herunder. :) Tag venligst hensyn til, at jeg ikke er særlig god til engelsk.
  • Rettelse af stil på engelsk om sproguge

    Forumindlæg
    Hej med jer, Har en stil for i engelsk om at skrive om en sproguge vi har haft i gymnasiet og vil høre om en af jer herinde vil rette den igennem? Det kunne være super dejligt :)
  • som 10 årig på engelsk?

    Forumindlæg
    Hvordan siger man "som 10 årig" på engelsk? Er det: as ten-year-old eller at-ten-year-old eller det helt tredje?
  • Engelsk stil - sidste stil!

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der vil være søde, og rette min engelsk stil for stave - og grammatikfejl. Håber at der er nogen der vil hjælpe.
  • Engelsk Lektiehjælp Søges

    Forumindlæg
    Engelsk Lektiehjælp Søges! Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at komme med dette indlæg. Men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal komme med det…. Jeg er sprogligdårlig i engelsk og har brug for hjælp…. Jeg går i 3.g og har engelsk på B niveau. Jeg skal derfor op i skriftlig eng...
  • Engelsk - School Shooting

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal finde nogen engelske hjemmesider omkring skoleskydning. Nogen der eventuelt har et par gode hjemmesider i ærmet, jeg kunne bruge? Det ville være en fantastisk hjælp.
  • Brug for hjælp til engelsk aflevering!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, kan I hjælpe mig med at rette min engelsk opgave, er nemlig rigtig dårlig til at se de fejl jeg laver. Tak på forhånd:-)
  • rettelse af engelsk oversættelse.

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en lille stykke oversættelse fra dansk til engelsk, som jeg vil have en til at kigge igennem og rette - der er tale om mindre end en halv side :)
  • Fra dansk til engelsk!!! - oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der en af jer det vil være så sød at hjælpe mig med at rette en kort tekst som jeg har skrevet fra dansk til engelsk? Den er på ca. 10 linjer. Tak.
  • Rettelse af engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle! Vill være super godt hvis nogen havde lyst til at rette min engelsk oversættelse. Tak på forhånd!