Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8261 til 8280 af 23765
-
Isp? Hvad er det?
ForumindlægHej, hvad er Isp i fysik/kemi sammenhæng ? tak! -
søger hjælp??
Forumindlægnogle der vil hjælpe med fysik?? -
energi
Forumindlæger der nogen der vil hjælp med den fysik opgave -
Nv eksamen spørgsmål
ForumindlægHvordan indblander man fysik i drivhuseffekten -
Hvordan skriver man en diskussion og konklusion?
ForumindlægHej! Hvordan skriver man en diskussion og konklusion i fysik? -
Redox
Forumindlægv edOpgave 4 Begrund om en sølvtråd neddyppet i følgende opløsninger vil reagere med opløsningen. Skriv i bekræftende fald reaktionsskemaet: 1. Opløsning af kobber(II)sulfat 2. Opløsning af guld(II)chlorid 3. Hvordan kan man se om der sker en reaktion på tråden ? Opgave 5 Find oxidationstallene f... -
SHIT på spanden!
Forumindlæghej alle jer kloge hoveder. Skal til eksamen til sommer i faget Fysik B. jeg skal bl.a. op i et eksamensprojekt som jeg nu skal starte på. problemet er at jeg ikke aner hvad jeg skal undersøge.. Projektet skal omhandle en ting fra hverdagen som undre en som man skal undersøge. Hvad kunne det vær... -
eksamen b-niveau
ForumindlægHej alle, jeg skal til kemi b eksamen til maj og har fået at vide at det er en eksperiementiel og teoretisk eksamen, dvs lidt som fysik så vidt jeg forstår det. Er der nogle der er bekendte med kemi b-eksamen hvor man både er oppe praktisk og teoretisk, jeg har prøvet at søge men kan ikke rigtig ... -
Linje med design og matematik? Erfaringer.
ForumindlægHejsa Jeg går i 8. klasse og er begyndt at spekulere på, hvad jeg videre vil efter folkeskolen. Jeg ved ikke hvad jeg gerne vil uddanne mig til, men enten skal det være noget med fysik/kemi, eller noget helt andet og kreativt med noget design. Så fandt jeg en linje på STX der hedder: Matematik ... -
Salte
ForumindlægJeg har et simpelt spørgsmål ? Er der nogen som gider at være sød at hjælpe:) Definationen af salte er en syrerest og et metal-ion.) Hvad vil det sige???jeg er lige startet kemi, så er ikke med på hvad en syrerest betyder???. Hvordan kan du se at to stoffer er et salte?jeg håber jeg har form... -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
Generelle spørgsmål om SSO
ForumindlægHej! Jeg har lige to spørgsmål mht. SSO. Man siger at den skal fylde max 15 sider, men hvad tæller med i disse 15 sider? Her tænker jeg på forside, indholdsfortegnelse, indledning, konklusion, noteapperat (som jeg har bagerst i opg.), kildeliste etc. Altså hvor "starter" de 15 sider og... -
Fodnoter i overskrift
ForumindlægHej. Er det på nogen måde muligt at få tallet der henviser til en fodnote til at stå i overskriften for et afsnit? -
maksimal iltoptagelse, idræt
ForumindlægKære studieportal-brugere! Jeg er igang med en idræts-opgave om "maksimal iltoptagelse". Vi har lavet et forsøg inde på institut for idræt om en testpersons "maksimale iltoptagelse". Det er meget lang tid siden vi har lavet forsøget, og derfor ligger teorien langt væk for mig... -
Andengradspolynominer
Forumindlæghvad er definitionen på en andengradspolynomier? Tak på forhånd! -
Det internationale område
ForumindlægHej.. Jeg ved ikke lige, hvor jeg skal stille det her spørgsmål, men prøver her. Jeg er i øjeblikket ved at skrive DIO, og da jeg læste den lille bog, som vi har fået som vejledning, så opdagede jeg, at der stod noget om en arbejdsportfolio. Hvad er det? Forstår ikke helt, hvad det er je skal g... -
Danmark selvforsynet?
ForumindlægHejsa, kan man godt sige at Danmark er selvforsynet på området energiforsyning? Bliver lidt i tvivl, for har altid haft den opfattelse af at de var selvforsynet, men på nettet er der nogle artikler der siger, at Danmark er ikke længere er selvforsynet. Håber i kan hjælpe.. -
Projekt - Selvmord
ForumindlægHey alle sammen. Jeg går i 9 klasse og som alle andre skal jeg igennem en projekt, Jeg har valgt om at have om selvmord, da vores overemne er Det dyrebar liv. Min problemformulering lyder sådan her: Vi lever i et samfund hvor vi ikke mangler nogle former for matrialegoder, og hvor de fleste m... -
SYNOPSIS ?
ForumindlægHej alle. Jeg har aldrig før skrevet en synopsis, og ville høre hvad det er og om I evt. kan fortælle mig hvordan man skriver den, samt hvad formålet med en synopsis i realiteten er?? M. -
Projektopg.
ForumindlægHej skal til at lave mit produkt i projektopgave, men er lidt lost hvad det kan være. Jeg har om evolutionsteorien det kunne være dejligt at få nogle idéer :D Patrick Madsen
