Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8321 til 8340 af 23878
-
Mænds Træskhed- haster.
ForumindlægKære alle Jeg står og skal bruge en tekst af perspektivere til, da jeg er ved at analysere Tove Ditlevsens novelle Mænds Træskhed. Så hvis der er nogen ude foran skærmen der har læst den og lavet en analyse, må de gerne skrive. Med venlig hilsen Kristian Enné Bæk -
Valdemar og tove, har brug for hjælp plz hjælp.
Forumindlæghejza. Jeg har læst sagaen og søger så en analyse af den, er der en eller anden derude der har analysen af den? -
TLC
ForumindlægHvad finder man ud af ved en TLC analyse, og hvad sker der ved en sådan analyse??! -
Eksamen på Mandag
ForumindlægHej. Vil gerne have lidt hjælp til analyse af islandske sagaer, analyse af folkeviser og folkeeventyr, helt uddybet. Tak på forhånd :) -
Angående AP Prøven (Latin del)
ForumindlægUnder syntatisk analyse, forventes der at man kan analyserer uden gloseliste? -
Mediefag - Nyheder
ForumindlægHvordan analyserer man fx tv avisen? En som ligger inde med en model til at analysere nyhederne? -
anders bodelsen, signalet
Forumindlæghej er der nogen der har analyseret signalet til Anders Bodelsen, som kan sende mig analysen? -
Neondrengens fortælling
ForumindlægHej alle sammen har analyse af neondrengens aalyse for til imorgen. Er der tilfældigvis en der ligger inde med en fuld analyse af den -
værdikæde
Forumindlæghej alle :) er der en der kan svare mig på hvordan man kan analysere virksomhedens infrastruktur, altså hvad er det man helt præcis skal analysere ? på forhånd tak -
Computerlove!! hjælp please
Forumindlæghej kunne rigtig godt tænke mig hvis nogle havde en analyse af Novellen Computerlove?? eller kunne linke til en analyse af den?? er det muligt -
DHO
ForumindlægJeg har fået et spøgsmål om hvordan en danskfaglig analyse kan hjælpe i en kildekritisk analyse? -
eksamen til imorgen!?
ForumindlægER DER NOGEN SOM HAR LAVET ANALYSEN AF "STILHEDEN" - MARTHA CHRISTENSEN I ARBDEJSFASEN, SÅ HJÆLP MED EN ANALYSE?????????? -
Spørgsmål
ForumindlægJeg skal lave en analyse af Begrebet Angst skrevet af søren kirkegaard.. Hvordan vil en analyse se ud -
Hvordan ser min problemformulering ud?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har brug for akut hjælp, da mine lærer åbenbart har for travlt med at kigge på nogle af vores elevers problemformuleringer. Jeg vil spørge om I vil se den igennem og skrive hvad der kan forbedres? Hovedspørgsmål: Hvordan udviklede kampen om kvinderettigheder sig i slutningen... -
novelle (Hurtigt Svar)
Forumindlæghej jeg har problemer med at analyser novellen lønningsdag af martin andersen nexø. nogle der kan hjælpe? skal op imorgen så det ville være en stor hjælp... tak på forhånd -
SSO - betydningen af "præsentér"?
ForumindlægHej! Min SSO's problemformulering består af tre dele. Jeg skal give en PRÆSENTATION af en forfatter og hans forfatterskab, analysere et par af bogens personen og til sidst noget med noget vurdering. Mit spørgsmål er: ville i mene at en præsentation burde være mere kortfattet en f.eks. en rede... -
The white man's burden
ForumindlægHej. er ved at analysere den kendte sang "the white man's burden" skrevet af Rudyard kipling , har netop stødt på et værs som jeg ville være glad for hvis nogle kunne forklare mig hvordan det skal forstås: Vers 5, take up the white Man's burden- and reap his old reward: the bla... -
Humanistisk og samfundsvidenskablige metoder
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT årsprøve i fagene Tysk(Humanistisk) og Historie(Samfundsvidenskablige). Jeg har godt styr på det hele undtagen når jeg kommer til metoderne i historie og tysk. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige der da jeg ikke rigtig har brugt nogle metoder. Jeg har en tysk tekst som je... -
AT - dansk/biologi!
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen om 3 dage, og skriver i fagene Dansk og Biologi. Jeg skriver om gener og sygdomme i gener. Som led har jeg om Lone Frank og derfor tager jeg udgangspunkt i hendes bog "mit smukke genom" hvor jeg tager udgangspunkt i kapitlet "Mit digitale jeg" som jeg s... -
AT 2014 Ramadan Bio/Reli
ForumindlægHej Jeg skal snart udarbejde min AT synopse i emnet "Mad og mennesker". Jeg skal beskæftige mig med ramadan og noget om, hvorvidt det er sundt at faste. Jeg har tænkt mig at analysere ramadan som et overgangsritual i religion, og komme frem til noget i retning af, at man får renst sin...
