Søgning på: analyse af digte. Resultater: 8581 til 8600 af 26633
-
Hjælp til Dansk Historieopgave: Paradise Hotel.
ForumindlægHej Alle. Sidder her, og fuldstændig gået i stå med min opgave, som handler om TV-programmet Paradise Hotel. Er kommet til den analyserende del, og ved bare ikke hvordan jeg skal komme i gang med det! Nogen der kan hjælpe? Det eneste jeg har fundet om programmet, hvor det er blevet analyseret, er... -
Billedeanalyse af Aylan Kurdi
ForumindlægHej! Jeg skal nemlig fået analyseret billedet af den 3 årige dreng Aylan Kurdi. Jeg skal nemlig op i AT med fagene Dansk A og Historie A. Overemne er om havet og underemne bådeflygtning. Mit spørgsmål er om der nogle der har analyseret billedet eller kan gøre det for mig? -
11 eller 13
ForumindlægHey alle sammen.. Er der nogen der kan give mig nogle fif til hvordan man får 11 eller 13 (gammel reform) til dansk eksamen.. :)Jeg skal op d.27 jun. og vil meget gerne slutte på bedste vis :) Skriv endelig.. :D -
dso - hjælp til begyndelse
ForumindlægHej. Nu har jeg fået styr på hvad jeg skal gøre i min analyse men hvordan starter man ? Jeg har en masse HV spørgsmål f.eks. Hvad var kvindens rolle i familien? Hvad skete på det danske arbejdsmarked mellem 1955-1970? Hvorfor kom flere kvinder på arbejdsmarkedet? Hvad betød det for kvinderne... -
hjælp til billedanalyse af 'fritænker' 1906.
ForumindlægHej Er der en som kan hjælpe med at analysere dette billede : https://www.google.dk/search?q=freigeist&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=FZuNVIWwLcHnyQOg1IGwCA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1517&bih=741&dpr=0.9#tbm=isch&q=freigeist+emil+nolde&facrc=_&img... -
Essay
ForumindlægNår der står følgende: Write an analytical essay (900-1200 words) in which you analyse and interpret R.K. Narayan’s short story “Another Community”. Part of your essay must focus on characterization and the title. In addition, your essay must include an analysis of the st... -
modernismen
Forumindlægvar modernismen genrelt positiv eller negativ? -
Hvad betyder prooimiet?
ForumindlægJeg ved ikke helt om det er græsk... vil ihvertfald gerne vide hvad det betyder..:) -
Deruda Derinda?
ForumindlægJeg prøver at finde ud af hvad "Deruda Derinda" betyder, det lyder for mig som latin? Håber nogle kan være til hjælp! -
Er der nogen der er gode til tysk her?
ForumindlægHar brug for hjælp til tysk, -
FSA
ForumindlægHehe ikke noget med at misforstå overskriften. Men til DAnsk eksamen (FSA) Er der så nogen som ville fortælle(Nævne) hva for noget man kan komme op i? (altså alle genrer etc) -
Essay
Forumindlæghejsa allesammen jeg skal skrive et essay med de 3 fremhævede linjer ( Børn vil gerne lege med faren og identificere den. mennes´ker vil helst tro at der er noget om snakken.) her er den plzz har virkelig brug for hjælp -
Studenterfest indbydelse
ForumindlægHej Jeg skal holde studenterfest for min familie her om en lille måned, og vil derfor høre, om der er nogen, der har en sjov ide til en indbydelse? Hilsen Britt -
spanske borgerkrig
Forumindlæghey Har trukket en opg om den spanske borgerkrig. I den ene af teksterne som jeg har læst igennem, står der noget som jeg ik helt kan gennemskue. Der står ordret: På trods af den kommunistiske styring havde brigaderne ingen russisk medlemmer hvordan kan det være? fordi Sovjetunionen havde jo n... -
Hund, symbol
ForumindlægEr der nogle der ved hvad hunden symboliserer? Eleven:-P -
Engelsk eksamens "trækmuligheder"
ForumindlægHvilke typer tekster kan man trække til engelsk eksamen (STX - B-niveau).? -
Stil på en side, hjælp
Forumindlægnogen der har en god ide til en engelsk stil på en side, den skal handle om "my favorite waste of time" håber der er en eller nogen som kan hjælpe mig.. -
Oversættelse? få steder jeg i tvivl?
ForumindlægJosé Marti nació en 1853 y cayó/murió en 1895 en la guerra último contra los españoles. Durante muchos años haber/tener de vivir en el exilio en España, en los EE.UU. y en muchos países de la Latinoamérica. Martí era un escritor muy p... -
Hvordan undgår man at blive brugt
ForumindlægJeg kender mange som også er blevet brugt...folk spørg sig selv om hvordan man undgår det og nu spørg jeg jer..?hvordan undgår man at blive brugt..?og hvorfor tror i at folk kan li at bruge andre...? -
Romantikken- DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle! Jeg har været så heldig at trække 'romantikken' til min mundtlige dansk eksamen, hvilket jeg egentligt er ret glad for, men jeg ANER ikke hvad jeg vil bruge som prøveoplæg? Jeg har tænkt på et maleri fra romantikken, men synes bare det virker alt for oplagt og vil gerne bruge n...
