Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8741 til 8760 af 25374
-
Projektopgave 9.kl
ForumindlægJah, det er snart at vi skal vælge et underemne under emnet som undervisningsministeriet har vedtaget: Danmark i 1960´erne, øv da. For to år siden var det DK i 70´erne, i 8.kl var det DK i 50´erne, og nu!. Nårh, men har tænkt mig at lave en problemformulering om "ungdomsoprøret i 1960´erne&q... -
Udvekslingsstudent?
ForumindlægHej!Har du prøvet at være udvekslingsstudent i udlandet eller skal du det snart?Hvad er fedt, hvad er knap så fedt? Fortæl, fortæl! -
Udseende
ForumindlægHej jeg har om udseende i en projektopge som delemne under overemnet "samfunds problemer" - hvilken spørgsmål kan man stille til det? -
Jeg har problemer med en oversættelse fra tysk til dansk, nogen der kan hjælpe???
ForumindlægSidder med en oversættelse.. Det er noget fra Engel und Joe.. Nogen der har tid til at hjælpe? -
Køb af vare til virksomhed?
ForumindlægJeg er igang med et projekt. Noget lidt innovativt ihvertfald er jeg igang med prøve starte en virksomhed. Har ret godt styr på det hele, udover hvor man kan købe sine varer henne? F.eks, de forhandlere osv. hvor køber de deres varer fra? hvis jeg nu skal bruge en masse pynt (til en fest) h... -
Livets Lænker - Projektopgave
ForumindlægHej derude. (: Min klasse begynder snart projektopgave og vores overemne er "Livets Lænker". Min gruppe og jeg er ret meget i tvivl omkring, hvilke underemne vi vil fremlægge om. Er der nogle af jer der har et forslag? Vi har haft talt om emnet "Tortur" og ville høre om der va... -
notater..?
ForumindlægHey! ville lige spørge om der er nogen som har gode (repetitions-) notater til 2g's kemi A-niveau ... :) -
musik til hop
Forumindlægjeg er ved at lave et opvarmnings program men mangler musik til hoppe delen nogle der kender en sang der er god at hoppe til..? -
HJÆLP! Afgangseksamen 2011
ForumindlægHej derude. Jeg står og skal til terminsprøve i morgen, hvor vi skal op i dansk skriftlig fremsting. Vi har fået af vide, at vi skal op FSA dansk skriftlig fremstilling fra 2011, altså sidste år. Derfor vil jeg spørge, om der er nogen, som evt. var op i det sidste år, som kan fortælle hvilke ... -
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
Terminsprøver!!
ForumindlægHej Jeg skal snart til termnsprøver. Er der nogen som har været oppe i Fsa becember 2011?? Der er mulighed for at jeg må få lov til at se på den, bare til inspiration?? Forhold tak!! -
lektiehjælp til dansk onlie - haster virkelig meget
Forumindlæghej jeg vi gerne have en som kan hjælpe mig med mine danske stile, det er til grammatikken og til at formulere mig korrekt. jeg er faldet meget i karakter siden jeg er begyndt i gymnasiet min lærer går meget op i regtig grammatik osv. og det volder mig store problemer . jeg vil gerne have hjæl... -
Oversættelse: Enkel vs. kompliceret
ForumindlægVi har fået vores første engelske aflevering for, det er en engelsk oversættelse. Mit spørgsmål er, om jeg skal prøve at gøre sproget flydende og hverdagsagtigt eller lidt avanceret og ordbogskrævende. Kan ikke lige gennemskue, hvad læreren helst vil have. Tak for hjælpen. -
Biologi blodtryk
Forumindlægjeg har en eksams opg der lyder sådan... hvorfor er det uheldigt, hvis blodtrykket falder for meget...? nogen som kunne give små stikord til hjælp -
Strukturarbejdsløshed
ForumindlægKan der være strukturarbejdsløshed samme tid som konjunkturarbejdsløshed? Hvis ja - kan man så argumentere for at vi har begge dele i dag, i og med der er fx højere arbejdsløshed på Falster? -
medier
Forumindlægpå hvilket måde påvirker medierne børns udvikling -
over 100 procent?
Forumindlæghej alle.. jeg har ikke rigtigt forstået at noget fx kan stige at det kommer over 100 procent.. en stigning i procent kan da højst komme op på 100 procent? forstår ikke at det kan være 222 %?? /signe -
hvad betyder: peer pressure
Forumindlæghvad betyder peer pressure.... gruppepres??? -
Skal til terminsprøve imorgen....!
ForumindlægKan jeg risikere at få eksamesættet fra 2008..... ? -
"Hvorfor blev Obama valgt"-fagtermer
ForumindlægHej folkens. Jeg står og skal lave en samfundsfagsopgave, og her er jeg nået til et punkt, hvor jeg skal forklare hvorfor Obama blev valgt, og dette går strygende. Desværre mangler jeg i den grad nogle fagtermer, da min lærer sætter stor pris på dem, som jeg kan bruge dertil, og jeg ved ærlig t...
