Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 8741 til 8760 af 160039
-
Bioteknologi A
ForumindlægJeg skal op til termins prøven i bioteknologi. Jeg har fundet 3 exames sæt i bioteknologi og har prøvet at gennemgå dem. Men jeg er ikke så god til kemi da at jeg aldrig har haft det. Jeg har nu læst kemi c igennem og vil også gerne læse noget fra kemi A1 og kemi A2. Men jeg har ikke så meget t... -
Bioteknologi A
ForumindlægHVilke kapitler i kemi A1 og kemi A2 er relevante hvis at man har bioteknologi? Jeg har allerede læst kemi c, men kan ikke nå at læse begge inden examen. Jeg har vedhæftet et examens sæt. -
Virksomhedsøkonomi A
ForumindlægHej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi ? har du evt nogle du kunne lægge ud snarest muligt vil jeg meget gerne have dem. mange tak på forhånd. -
Kemi A !
ForumindlægHej alle - Jeg er stødt ind i en opgave, og vil meget gerne have noget hjælp. Opgaven er fra : http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF05/Eksamen/Gl%20ordning/2005%2010%204.ashx Jeg kan ikke helt finde ud af del. spørgsmål D Håber nogen kan hjælpe. - jeg Forklar, at også" overskyend... -
Engelsk A
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med noget engelsk ? :D -
Dansk A
ForumindlægHvorfor er det relevant at have personer med i en novelle? Og hvad er et velvalgt citat? Hvorfor er det relevant at have komposition med i en novelle? -
Teknikfag A
ForumindlægHej Har i nogen gode råd og hjælp til teknikfag mundtlige prøve? Gerne hvis i ogsp vil vise jeres præsentation fra eksamen Tak på forhånd -
mundtlig A
Forumindlæghej har 3 spørgsmål jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal skrive til: 1: vektorer i plan definer skalarproduktet og determinanten i plan. redegør for egenskaber og anvendelse - ved godt man kan undersøge om 2 vektorer er parallelle eller ortogonale, men kan det bevises andre gode ideer? 2.vekt... -
Hjælp til Kemi A
ForumindlægHej. er der en der har lavet denne opgave? -
Matematik opgave hjælp
ForumindlægHejnogen der kan hjælpe mig med følgende opgave.opgave 394 fra preben madsens teknisk matematik 1.Jeg skal opstille regneforskriften ud fra disse punkterkender 3 punkter:punkt 1: (0,30)punkt 2: (40,10)En tredje punkt som jeg har gættet mig frem til: (80,30)Håber nogen der kan hjælpe.... -
Mathematica/Matematik
Forumindlæghej alle sammen.. vi står i en stiuation hvor vi har brug for en der kan hjælpe os i Mathematica 7. vi har nogle opg. som vi skal have hjælp til at løse. Stor kendskab i matematik kræves. Vi er villig til at betale :) -
Ægyptisk matematik
ForumindlægSkal til og igang med min opgave, så ville høre om nogen havde gode ideer til hvad man kunne komme ind på i sin srp om ægyptisk matematik. Ville være meget glad hvis nogen også kan henvise til god litteratur.? Håber nogen kan hjælpe. -
Hjælp til matematik i gymnasiet
ForumindlægEr der en studerende på uni eller lignende, der kunne hjælpe vores datter med matematik på gymnasie niveau (i Odense) Med venlig hilsen Kent -
matematik aflevering!
Forumindlæghej er i gang med at lave min matematik aflevering og fatter næsten ikke en skid af det! :( der står: Jørn H.s kost sammensættes ud fra hvor meget han bevæger sig. ved hjælp af skridt finder man ud af at han har løbet ca. 11000 skridt i en hjemmekamp. man regner med at: -10% af skridtene ... -
Matematik mundtlig
ForumindlægHej Vores lærer har sagt, at man skal indrage rapporter til matematik mundtlig, men hvordan er det lige, at man skal gøre det? SKal lave lave en opgave fra rapporten, eller bare sige, at vi har bevist nogle ting i rapporten. -
matematik - eksamen
ForumindlægHej lige et spørgsmål til 1 års HF. Er det sådan at jeg får lommeregner med ind til skrfitlig matematik og så vil jeg også lige hører om jeg skal huske alle de 1000 formler eller om de er angivet under de forskellige opgaver... -
MA Stx 2008
ForumindlægHej. Er der nogle der har lavet besvarelserne til de to Matematik STX sæt fra august 08 (STX082) eller december 08 (STX083)? Mvh Hvis i vil, så send den til følgende mail: imverylol@hotmail.com eller skriv blot linket her i forrumet -
Trigonometri (matematik)
ForumindlægHey da..En essay i matematik er da altid noget nyt, det troede jeg ikke man skulle, men nu er det første gang. Mit emne er om trigonometri.Ved i/du hvor jeg skal lede på nettet.. har fundet noget på nogle forskellige sider men det kunne være i/du kendte til nogle ret gode nogle.Skal vi noget om d... -
Matematik lektie hjælp
ForumindlægHej, Ung gymnasie elev eller lign søges til hjælp med matematik i 5 klasse. Min søn går på privat skole og har brug for noget hjælp til matematik, han er god nok til det, men har alligevel brug for at blive bedre - det kan være i al... -
Mundtlig Matematik
ForumindlægJeg går i 10. klasse, og for 2 uger siden fik vi udleveret et tilmeldingsblanket som vi måtte udfylde med hensyn til mundtlig og skriftlig eksamener. Derfor valgte jeg ikke at sætte kryds ved (mundtlig matematik). Er det frivilligt/valgfrit at man ikke SKAL op til mundtlig matematik. Skolelederen...
