Privatlærer

Hjælp til matematik i gymnasiet

04. marts 2018 af Kentdn
Er der en studerende på uni eller lignende, der kunne hjælpe vores datter med matematik på gymnasie niveau (i Odense)

Med venlig hilsen
Kent

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. marts 2018 af Mathias7878

Prøv MentorDanmark.dk

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. marts 2018 af Mathias7878

Se evt:

https://mentordanmark.dk/matematik/

- - -

 

 


Svar #3
05. marts 2018 af Kentdn

Kender godt Mentor Danmark, men syntes at 299.- / timen er i den høje ende.


Brugbart svar (0)

Svar #4
05. marts 2018 af Mathias7878

Ja, det har du også ret i. Men at hyre en privatlektiehjælper er i princippet ulovligt, da det betegnes som sort arbejde, hvis det ikke indberettes til skat.

- - -

 

 


Brugbart svar (1)

Svar #5
05. marts 2018 af Mathias7878

Har din datters gymnasie ikke en lektiecafe? Det plejer at være gratis og der kan hun i hvert fald få hjælp. Ellers kan hun også lave en bruger herinde på Studieportalen, hvor hun også kan få hjælp til matematik :=)

- - -

 

 


Svar #6
05. marts 2018 af Kentdn

Jo de har en lektiecafe, som hun også bruger i det omfang det kan lade sig gøre, Men ville bare gerne have en "fast" hjælper


Svar #7
05. marts 2018 af Kentdn

#4

Ja, det har du også ret i. Men at hyre en privatlektiehjælper er i princippet ulovligt, da det betegnes som sort arbejde, hvis det ikke indberettes til skat.

Det har du ret i (Læser du jura/skatteret - haha) Men det er jo helt op til modtageren, hvorvidt de indberetter eller ej. 

Det tror jeg nu ikke, at der er mange der gør, hvilket er helt forståeligt for en studerende ;-)

Kan godt se at du arbejder for Mentor Danmark, men syntes stadig at de er for dyre, når man tænker på at det gælder om at hjælpe fremtidens håb for Danmark


Brugbart svar (1)

Svar #8
05. marts 2018 af Mathias7878

Haha, læser dog ikke jura :=) Men ja, du har ret i MentorDanmark er dyrt. Jeg anbefaler dem dog ikke, fordi jeg arbejder hos dem, men fordi jeg ikke rigtigt kender til andre muligheder :D

- - -

 

 


Svar #9
07. marts 2018 af Kentdn

Slet ingen der er friske ?


Brugbart svar (1)

Svar #10
07. marts 2018 af fosfor

Har du prøvet at hænge en seddel på instituttet for matematik og datalogi på SDU
Der sikkert en opslagstavle.


Skriv et svar til: Hjælp til matematik i gymnasiet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.