Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8841 til 8860 af 25374
-
Velfærdsstaten
ForumindlægHej med jer samfund :) Kunne godt tænke mig at spørge jer: Hvilke økonomiske og finansielle udfordringer står den danske velfærdsstat overfor? Kunne godt tænke mig at høre nogle andres mening også. Mange tak. -
Dansk 9. klasser eksamen
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode artikler om identitet. Det er med hensyn til 9. klasse eksamnerne. Artiklen skal helst være for 2013 eller 2012 :) -
Hvad er Happy Slapping?
ForumindlægHej Alle sammen I min klasse er vi igang med et projekt der hedder Happy Slapping. -Hvornår startede det? -Hvad er det? -Hvorfor startede det? Tak på forhånd... :D -
Socialdemokratiet
ForumindlægVed du lidt om skolepolitik... Det vil være meget godt hvis du kunne hjælpe mig.. Jeg har brug for informationer, men kan ikke finde så meget... -
Arbejdsløshed
ForumindlægJeg har en opgave om finanskrisen, hvor jeg skal i en af opgaverne forklare hvilke økonomiske styringsredskaber politikerne kan benytte sig af for at imødegå den stigende arbejdsløshed, som følge af finanskrisen (nærmere den stigende ungdomsarbejdsløshed) Jeg vil bare have to par spørgsmål svaret... -
Hjælp i dansk til dreng i 6. klasse
ForumindlægHej, vores dreng går i 6. klasse og har brug for ekstra hjælp til dansk med fokus på stavning og skriftlig fremstilling. Vi forestiller os en personlig underviser i 2-3 timer pr. uge. Gerne folkeskolelærer eller tilsvarende. Skriv hvis du kunne være interesseret i at tage en videre dialog om dett... -
Spansk rettelse - Datid
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for hjælp til en lektie. Er lidt usikker på om jeg har valgt de rigtige datider. På dansk: Den chilenske forfatter Antonio Skámeta blev født i Antofagasta i 1940. I sin ungdom studerede han filogofi og litteratur, of fra 1967 til 1973 var han lærer i Santiago. Ha... -
struktur vs aktørperspektiv?
ForumindlægHej hvad er forskellen på struktur og aktør perspektiv? -
den fysiologiske tilstand
Forumindlæghey,jeg skal til idræts eksame imorgen men kunne godt tænke mig at være helt klar på hva der menes med fysiologisk tilstand. Her er et eksempel: Bente (17 år, 172 cm, 96 kg, fedtprocent 32, maksimal iltoptagelseshastighed 2,78 l/min, lodret tyngde-punktsløft 5 cm) 1. Gør kort rede for Bentes fysi... -
Erfaringer med kollegiet granbo
ForumindlægHej Jeg har fået tilbudt en bolig på kollegiet Granbo, men jeg kan ikke finde noget information omkring kollegiet, så ville høre om der er nogen der kender noget til det? Vil også gerne se nogle billeder af boligerne. Og lige til sidst vil jeg høre om der er nogle kollegier i Løbenhavn I vil frar... -
Sabbatår
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år. Jeg har gået på efterskole i 10.klasse, og blev færdig her sidst i juni. Jeg vil gerne være pædagog, og har tænkt mig at tage PAU, i stedet SOSU-hjælper og ass. og så videre på pædagog seminariet. Da jeg gik på efterskole, søgte jeg ind på Pau (pædagogisk assistentudd... -
Hvad skiller vandene?
Forumindlæghej derude! Vi har på mit gymnasium en lille debatgruppe som til de store morgensamlinger skal bruge nogle minutter til at debatere med resten af gymnasiet. Sidste gang valgte vi at spørge eleverne om studenterhuer, betydning, baggrund, rettigheder og rigtighed... vi tænkte egentlig at det var et... -
effekter af sociale medier
ForumindlægHvad er de gode og dårlige effekter af sociale medier? er det ikke noget med at "Sociale netværk har ændret den måde, mennesker interagerer med hinanden for evigt. Der er nogle negative effekter, der inkluderer identitetstyveri, cybermobning, nedsat social interaktion i det virkelige liv og... -
Fordomme.
ForumindlægHej, alle derude. Jeg skal lave en opgave om fordomme, men jeg mangler lid inspiration og noget at gå ud fra. Derfor håber jeg, at i muligvis vil være lidt behjælpelige ved at svare på nedstående: Har i nogle fordomme? Hvis ja, hvilke? Hvordan har du fået de fordomme? f.eks. igennem skolen, foræl... -
Lektiehjælp
ForumindlægHvordan hjælper du bedst, efter din mening, når du med din viden på et fagområde giver feedback på en opgave, stor eller lille eller på blot et enkelt spørgsmål stillet herinde? Der er tidligere her på SP oprettet diskussionsfora, hvor man har kunnet udveksle erfaringer og fået lejlighed til at... -
Hjælp
ForumindlægHej SP'er jeg ville lige høre om nogen af jer vidste hvor man kunne styrke sit ordforråd og lære mere engelsk . -
Hvad er kvægavl?
ForumindlægHej, er der nogle der vil forklare mig hvad kvægavl engtlig er? med forståelige ord. Tak på forhånd -
Integrationspolitik.
ForumindlægHey derude. Jeg har Samf på A niveau, og har en "lille" fremlægningen om Integrationspolitikken i DK, dvs. det med pointsystem, ghettoer, tørklæder, og hvordan vi får vores udlænge bedst integrerede i DK! hvad mener i? (: -
Engelsk stx A delprøve 1 C-opgaven
ForumindlægHej med jer :) Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til C-opgaven i delprøve 1 Engelsk STX A-niveau: Nedenstående tekst er et uddrag af en roman. Beskriv på danske tekstens sproglige stil for eksempel med hensyn til ordvalg og stæningsbygning. Underbyg dit svar med eksempler fra teksten. Yes, it... -
melodien der blev væk
Forumindlægnogen der ved hvor man kan finde melodien der blev væk som tekst?
