Dansk

effekter af sociale medier

28. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hvad er de gode og dårlige effekter af sociale medier?

er det ikke noget med at "Sociale netværk har ændret den måde, mennesker interagerer med hinanden for evigt. Der er nogle negative effekter, der inkluderer identitetstyveri, cybermobning, nedsat social interaktion i det virkelige liv og social isolering. Stigning i mobilt socialt netværk kan muligvis forårsage fremtidige sundhedsmæssige problemer".


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. maj 2020 af Moderatoren

Hvis det fx er en ekspert i social medier, som har udtalt det der, så er det sikkert meget rigtigt.


Brugbart svar (1)

Svar #2
28. maj 2020 af Stygotius

En alvorlig effekt at sociale medier er en sygelig optagethed af sig selv og kun sig selv.


Brugbart svar (0)

Svar #3
28. maj 2020 af Thomas1233122

Kasperx1738 Vil du hjælpe mig på mit seneste spørgsmål, jeg selv har skrevet på min profil :D


Svar #4
28. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Ja

Brugbart svar (0)

Svar #5
28. maj 2020 af Thomas1233122

Kasperx1738 så du kan godt finde det, og svare på det nu??


Svar #6
28. maj 2020 af Kasperx1738 (Slettet)

Hvad skal jeg finde

Brugbart svar (0)

Svar #7
28. maj 2020 af Capion1

I lighed med cigaretpakker og andre tobaksvarer, ikke bare burde, men skulle der ved lov kræves mærkning og advarsel påtrykt alt det elektroniske bras, elektronikkæderne pådutter børn og unge, som er alt for lette
købelystne ofre. Voksne er såmænd ikke meget bedre. Skrot alt det underlødige tidsspilde og få noget
ordentligt kultur ind mellem ørerne.


Skriv et svar til: effekter af sociale medier

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.