Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8901 til 8920 af 33650
-
Eksamensopgaver
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!! -
antal afleveringer pr. uge?
ForumindlægHej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx? -
Eksamenssæt søges!
ForumindlægHej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå. -
Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?
ForumindlægJeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den? -
Spansk A - sygeeksamen. HASTER!
ForumindlægHej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) . -
Eksamen i 3g
ForumindlægNogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden? -
Eksamen ?
ForumindlægHvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ? -
Engelsk A skriftlig eksamen
ForumindlægEr der nogle som har været oppe endnu i engelsk skriftlig A eksamen STX (3G studentereksamen) ? -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd. -
Engelsk B, delprøve 1, Maj 2010
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen som havde Engelsk B, delprøve 1, Maj 2009, stx, sådan så man kunne øve sig frem til årsprøven? -
Biologi på A niveau!!!
ForumindlægHej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria -
Eksamen, perspektivering
ForumindlægHej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :) -
Gymnasium
ForumindlægHej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;) -
En med studenterhue søges
ForumindlægJeg søger en som har en studenterhue(STX), og ville spørge den person om han/hun ville tage nogle billeder mens de har den på, i forskellige vinkler.. -
krav til kronik
ForumindlægHej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak. -
Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010
ForumindlægHey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :) -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak, -
hjælp.. (!)
ForumindlægHey people ... Er der én af jer som tilfældigvis ligger inde med besvarelsen til matematik B (stx) eksamenssættet fra 2009 ? Og i så fald, kan denne så sendes til mig? :-) -
Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak! -
MEGA VIGTIGT!!!!!!
ForumindlægHej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
