Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8901 til 8920 af 33650
  • Eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!!
  • antal afleveringer pr. uge?

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx?
  • Eksamenssæt søges!

    Forumindlæg
    Hej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå.
  • Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den?
  • Spansk A - sygeeksamen. HASTER!

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) .
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Eksamen ?

    Forumindlæg
    Hvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ?
  • Engelsk A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogle som har været oppe endnu i engelsk skriftlig A eksamen STX (3G studentereksamen) ?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd.
  • Engelsk B, delprøve 1, Maj 2010

    Forumindlæg
    Hej jeg ville høre om der var nogen som havde Engelsk B, delprøve 1, Maj 2009, stx, sådan så man kunne øve sig frem til årsprøven?
  • Biologi på A niveau!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria
  • Eksamen, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :)
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;)
  • En med studenterhue søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en som har en studenterhue(STX), og ville spørge den person om han/hun ville tage nogle billeder mens de har den på, i forskellige vinkler..
  • krav til kronik

    Forumindlæg
    Hej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak.
  • Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :)
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak,
  • hjælp.. (!)

    Forumindlæg
    Hey people ... Er der én af jer som tilfældigvis ligger inde med besvarelsen til matematik B (stx) eksamenssættet fra 2009 ? Og i så fald, kan denne så sendes til mig? :-)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
  • MEGA VIGTIGT!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!