Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8921 til 8940 af 33650
-
Opgave i prøven u. hjælpemidler
ForumindlægKan der godt komme en opgave, hvor man skal bestemme en ligning for tangenten til grafen med en oplyst hældning i stedet for et oplyst punkt på A-niveau (STX)? -
Uddannelsen til Bankrådgiver
ForumindlægHey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak! -
Tysk i gymnasiet...
ForumindlægEr det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte.... -
Hjælp til aspekt OSO!
ForumindlægJeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :) -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Er der nogen der ved om eksamensspørgsmål i matemtik stx b må gå igen, eller bliver de lagt til side for hver gang det er trukket af en eleve? på forhånd tak -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Bevis for sinusrelationen
ForumindlægEr dette et godt bevis for sniusrelationen til den mundtlige årsprøve for mat b stx: http://da.wikipedia.org/wiki/Sinusrelation#Bevis_for_sinusrelationerne På forhånd tak! -
Studenterkursus
ForumindlægHvis man skal starte til studenterkursus (den 2 årige stx) i andet år efter man har afsluttet 3g, kan man så godt få merit i nogle af sine fag? -
Matematik A DTU adgangskursu
ForumindlægHej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus -
Niveau A, B & C - Obligatoriske fag
ForumindlægHvor mange år skal man have de obligatoriske fag på STX?? Er der noget med: A = 3 år B = 2 år C = 1 år ? ;) -
Matematik eksamen 2020
ForumindlægHej Studieportalen, er der nogen, der har været op i eksamen i matematik A (STX)? Hvis ja, søger jeg i den grad hjælp til diverse opgaver. -
bestårate og andet.
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag? -
Hvad hed opgaven i 2010?
ForumindlægHej folkens!! Er der nogen af jer der ved hvad opgavesættet til (engelsk a niveav stx) terminsprøven i 2010 hed?? Sana.. -
Psykologi læsefag?
ForumindlægHej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer. -
eksamenssæt 2010 frb
ForumindlægHej, nogen der ligger inde med eksamenssættet fra maj 2010 til frank begynder A på stx? Tak, på forhånd! -
Timetal?
ForumindlægHalløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Mate 2011
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan Matematik STX A 2011 ser ud`? Jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg øve mig i :(
